1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Evil Within (Project Zwei)

Discussie in 'Games' gestart door ExquisiteSteez, 19 apr 2013.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Gameplay van de nieuwe DLC "The Consequence" (Vanaf 28:29).

     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Vandaag deze 2 trophies in 1 playthrough gehaald :)

    The Quick and the Dead
    Finish the game with a clear time of under 5:00:00.

    It Is What It Is
    Finish the game without upgrading any skills with green gel.

    [​IMG]

    Moet hem nu alleen nog uitspelen op Akumu (waar je bij 1 hit al dood bent) dan heb ik mijn platinum. Maar ben nu weer een beetje Evil Within moe :D. Dus doe hem wel een andere keer op Akumu .

    Ga deze week wel de nieuwe DLC spelen.
     
    Eetstokje en WorkingTitle vinden dit leuk.
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik had de Limited Edition in m'n handen net voor 30. Toch twijfel! Wel awesome 3D art!
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Consequenties beschikbaar voor The Evil Within

    Bethesda kondigt aan dat The Evil Within: The Consequence nu verkrijgbaar is. De verhaalgedreven uitbreiding is het vervolg op The Evil Within: The Assignment.

    In The Evil Within: The Assignment en The Evil Within: The Consequence kruipen spelers in de huid van detective Juli Kidman, Sebastian Castellanos’ mysterieuze partner, in een verhaal waarin heel wat vragen die zich in The Evil Within kwamen opdringen, lijken te worden beantwoord. Onderweg zal ze nieuwe soorten vijanden tegen het lijf lopen, mysteries onthullen en talrijke angsten doorstaan. De uitbreidingen laten je de geheime motieven van Kidman ontdekken en laten je uitvogelen wat haar relatie is met Mobius, de geheimzinnige groep die achter de gebeurtenissen in The Evil Within zit.

    Zowel The Assignment als The Consequence zijn onderdeel van de season pass die € 19,99 kost. Deze is beschikbaar op PSN, Xbox Live en pc en bevat drie add-ons voor de game, inclusief het nog te verschijnen The Evil Within: The Executioner. The Consequence is ook apart verkrijgbaar voor € 9,99.
     
  5. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Hoe de fuck moet je dit spel in 4,5 uur uitspelen? Moet je als een gek rennen en alles negeren?

    Voor de rest stelt die Limited Edition niet echt veel voor. Waarom haal je hem niet bij Mycom? Daar is die nu 19,99. Mooie prijs als je die game toch wil proberen.
    Je moet je even over bepaalde dingen (camera, clunky gameplay) heenzetten, maar als je dat doet en het eenmaal gewend bent dan is het echt wel een leuk spel.
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Gewoon zoveel mogelijk enemies ontwijken. En idd rennen voor je leven. Ik ging ook niks upgraden, dus echt lang rennen zat er niet in. Maar het was gelukkig niet zo pittig als ik dacht.

    Hierbij nog wat tips als je het spel in 5u wil uitspelen.
    Bij de 2e boss fight van chapter 15, heb ik zoveel mogelijk explosive bolts op de grond geschoten (bij de laatste boss fight van chapter 15 heb je die bolts namelijk niet nodig).
    Zo heb ik die 2 keepers in nog geen 10 sec verslagen.

    Mijn magnum heb ik bewaard voor de bossfight van chapter 14. Die had ik ook binnen een halve minuut verslagen. Terwijl die baas normaal gesproken erg pittig is.

    Bij chapter 3 moet je meteen naar die sadist (die gast met die kettingszaag) gaan en hem zo snel mogelijk verslaan. Als hem als eerst verslaat verdwijnen de overige vijanden (scheelt een hoop tijd).

    Zo zijn er nog meer tricks. Het heeft weinig met skills te maken imo. Je moet meer strategisch denken. Akumu mode is een ander verhaal...
     
  7. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    is die dlc los te spelen of moet je de game nog hebben.
     
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Je moet de game hebben
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Derde The Evil Within uitbreiding verschijnt 27 mei

    The Evil Within kreeg in de afgelopen maanden al twee uitbreidingen en binnenkort zal de derde en tevens laatste uitbreiding verschijnen. The Assignment en The Consequence zijn inmiddels beschikbaar en het afsluitende hoofdstuk zal The Executioner heten. Deze uitbreiding zal op 27 mei gaan verschijnen.
    In deze uitbreiding speel je voor het eerst vanuit een first person perspectief als ‘The Keeper’. Met hem beschik je over een kettingzaag om flink huis te houden in het landgoed, zoals ook even kort te zien is in de onderstaande teaser.

     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Mijn PS4 had vannacht een update gedownload van The Evil Within. Was al benieuwd wat het was.

    Veel mensen gingen klagen over die zwarte balken. Dus wel fijn dat ze dat eindelijk weghalen (komen ze wel laat mee). Ik had er persoonlijk geen last van.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  12. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Wilde binnenkort al eens opnieuw beginnen + daarna alle DLC die ik nog moet spelen. Mooi dat ze dit nog even gedaan hebben. Stoorde me er na een tijdje niet meer aan, maar zonder balken is altijd beter natuurlijk.
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb de game liggen voor ps4. Ben gestopt vanwege de stotterende framerate en black bars. Hoe staat het inmiddels met de framerate? De black bars optie is een dikke plus
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ben wel benieuwd hoe het er dan uit ziet. Heb zo'n gevoel dat ze echt alleen die balken eruit hebben gehaald, maar dat het beeld niet veel mooier wordt. Op de pc was dat ook. Je kon dat uitzetten, maar het beeld stretch dan uit en dat ziet er ook niet uit.
     
  15. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ben nu bezig op de speedrun, chapter 5 gecleared. 1u en 4min over gedaan :)
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb even pauze met Witcher 3 genomen en deze er maar weer eens ingestopt..
    Was destijds gestopt ergens ik chapter 4 maar ben weer opnieuw begonnen en zit nu in chapter 6. Game bevalt mij beter dan verwacht eerlijk gezegd.
     

Deel Deze Pagina