1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Eye of Judgment

Discussie in 'Games' gestart door iOcat, 26 feb 2007.

  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    The Eye of Judgment: Conquerors of 9 Fields

    [​IMG]

    Informatie:

    Je kent het gezicht wel, allerlei jonge mensen die rondliepen met pokémon kaarten. Die rage is inmiddels wel over en zodra de ene rage ophoudt dan komt de andere opzetten. Zo kun je Yu-gi-oh zien als de opvolger van Pokémon. Dan heb je nog vele andere verschillende kaartspellen, één die al lang mee gaat is Magic the Gathering.

    Je kon met de kaarten allerlei toernooien houden door de monsters op de kaart te laten vechten tegen andere monsters van de tegenstander. Dit principe is al eens eerder in videogames geïntroduceerd maar echte top games leverde het niet op. Zulke games waren ook vaak op de wat jongere gamers onder ons gericht.

    De makers van de Eye Toy kwamen enkele jaren geleden met een briljant idee om een Eye Toy te maken, en het is gebleken dat dit een groot succes is geworden. Na enkele Eye Toy Play games vond de ontwikkelaar het nodig om een andere weg in te slaan. En met het gegeven wat ik hiervoor beschreven heb kwamen de makers op het idee om Eye of the Judgement te maken. PS3 die komt er aan en zij leveren een mooie en originele game.

    Er zit een nieuwe camera aan te komen die de oude Eye Toy vervangt, die nieuwe camera kun je wel zien als de next-gen Eye Toy en die is natuurlijk voor de PS3 gemaakt en deze camera speelt een belangrijke rol in Eye of the Judgement. Welke rol dat is vertel ik je zo.
    Bij de game krijg je een spelbord van 3x3 vakjes bij de game krijg je ook een stel speelkaarten met monsters erop afgebeeld. Samen met de Eye toy heb je de hele game bij elkaar.

    Je zet de Eye Toy op een strategische plek zodat het speelbord constant in beeld is, op het speelbord leg je je speelkaarten. De Eye Toy herkent de kaarten en op de TV komt er een monster uit je kaart.
    Eenmaal klaar met de opzet dan is er de mogelijkheid om je vijand aan te vallen met allerlei aanvallen
    zoals magische spreuken.

    De monsters zijn onderverdeel in de vijf natuurlijke elementen zoals water en vuur. Je kunt met spreuken die de game bevat allerlei dingen doen om je tegenstanders in diskrediet te brengen. Bijvoorbeeld; je activeert een spreuk zodat de omgeving in water veranderd, hierdoor worden de vuur monsters benadeeld.
    Dit is slechts een voorbeeld van de vele mogelijkheden door spreuken en dit is eigenlijk iets wat we al veel eerder hebben gezien in kaartspellen maar wat ik hier nou zo leuk aan vind is heel simpel. Het is de eerste keer dat zoiets op zo`n bijzondere wijze in een game word geïntroduceerd.

    Bij de release een aantal kaarten te koop zijn, genoeg om de game mee te spelen althans. Later zullen er nieuwe kaarten uit komen om je collectie aan te vullen. Meer is hier nog niet over bekend.

    Deze game zal naast een offline singleplayer, ook een online multiplayer hebben! Natuurlijk is zo´n game perfect voor een tweepersoons multiplayer, maar helemaal omdat het ook online kan.

    Uitgever: Sony Computer Entertainment Inc.
    Ontwikkelaar: SCE Studios Japan
    Genre: Battle, Card
    Release: 1 Juli, 2007

    Nieuws items:

    De Camera

    [​IMG]

    Tech-Specs




    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Foto van het doosje van The Eye of Judgment, met mogenlijk nieuwe Eyetoy camera, en wat speelkaarten.

    [​IMG]

    Filmpjes:

    E3 2K6 Trailer

    E3 2K6 On stage Demo

    Japanese Developer Interview *Lang en saai filmpje!

    /Nieuwe Filmpjes!

    Eye of Judgement PS3 Hands On 7min! Dit is echt een filmpje die je gezien moet hebben!

    Eye of Judgment new GamePlay Vet!

    Eye of Judgment Card Status Viewer en Super vet!

    Test Filmpje

    Boxshot!

    [​IMG]

    Release datum!: 24 Oktober

    Prijs:

    Eye of Judgment komt in plastic pakket

    De bundel in beeld gebracht!

    [​IMG]

    Filmpjes:

    Eye of Judgment - Setup, Tutorial and Battle Gameplay HD

    Eye of Judgment - E3 2007 Trailer HD

    Eye of Judgment - TGS 07 Trailer HD


    Zwaar heftig!! Zeker kijken!

    Eye of Judgment - Game Intro HD


    Eye of Judgment - Overview Video HD


    Eye of Judgment - Tutorial Trailer HD
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneeer zou die nieuwe eye toy gaan uitkomen...
    msh komt er wel weer een pakket de eye toy + deze game. in ieder geval deze game ziet er speciaal uit. ik ga deze in de gaten houden
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat een ontzettend sterk concept! Een board/card game realtime combineren met een consolegame! De game zelf is niks voor mij, maar dit gaat denk ik wel aanslaan.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    The eye of judgement (Eye Toy)

    [​IMG]
    PLAYSTATION Eye enabled PS3 game THE EYE OF JUDGMENT has been dated "Fall" for Japan and apparently the rest of the world. Nothing more exact than that at the moment. The card-based game was demoed at last year's E3 and takes advantage of Sony's new HD "Eye Toy," dubbed the PLAYSTATION Eye. The camera has a frame rate of 120 fps and allows for low light operation, and there are four mics that include background audio suppression, making clear audio chat possible with the need of a headset. Actually curious to see how this game does. Brian Ashcraft

    [​IMG]



    Dit lijkt me echt een heel vet spel
     
  5. Cybercon

    Cybercon Guest

    Kijk dit zijn nou pas Yi-gi-oh taferelen in het echt! :cool:

    Het concept klinkt in ieder geval echt geweldig :)
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF die Eye toy is een HD camera? Sony zet de lat toch wel als eerst omhoog...Die vision camera is een beetje zoals die vorige PS2 Eye toy, controller ALLEEN met rumble, das dus ook een beetje last-gen. En de Xbox 360 disctray had de PS2 ook, maar de Wii en PS3 hebben zo'n schuifding waar je de disc gewoon kan erin schuiven. 360 begint een beetje achterlopen zeg...
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ze noemen het HD ik ken de specs echter niet :eek: ..
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Vandaag pas voor het eerst gezien. Ziet er bruut uit zeg. Heb alleen nog nooit zo'n digitaal kaartspel gespeeld. Weet niet of ik het leuk zou vinden.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ow WoW! Ik ben verkocht .. hopelijk komt MS ook met zoiets ... anders koop ik een PS3 :)
     
  10. Cybercon

    Cybercon Guest

    Kijk en dit is hetgene waar ik op zat te wachten. Namelijk het feit dat men nieuwe kaarten op de markt blijft brengen. Sony promoot het spel nog even extra en je hebt wellicht hier met een nieuwe rage te maken :).
     
  11. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter als de gemiddelde webcam maar niet werkelijk hd.

    • 4 channel audio input:16 bits/channel, 48kHz, SNR 90db

    • 56º to 75º Field of View zoom lens

    • 2.1 F-stop, <1% distortion, fixed focus (25cm to 8 at 75º FOV)

    • 640 x 480 at 60 frames/second

    • 320 x 240 at 120 frames/second

    • USB2 high-speed data transfer

    • Uncompressed video or optional JPEG compression

    http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=3989
     
  12. Cybercon

    Cybercon Guest

    In ieder geval iets beter dan de Xbox Live Vision welke op 30 fps loopt.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit lijkt me een vette game, iets bijzonders. Zeker nu er speciale kaarten komen. Weer een PS3 game die ik moet hebben. :)
     
  14. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    idd een hele vette game. Het moet me denken aan het schaakspel in Star Wars (deel 4 volgens mij) waar Luke tegen Chewbacca aan het spelen is.
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn, veel info ineens. Ben ik even een tijdje niet in staat veel op Internet te kunnen, mis ik weer veel :9, maargoed.. morgen vroeg maar eens even alles inhalen hiervan, en het een en ander in de startpost aanpassen :emo:
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Nieuwe filmpjes :D

    Eye of Judgement PS3 Hands On 7min! Dit is echt een filmpje die je gezien moet hebben!

    Eye of Judgment new GamePlay Vet!

    Eye of Judgment Card Status Viewer en Super vet!

    Test Filmpje

    Ik ben erg blij dat Hasbro en Wizards of the Coast meedoen. Mijn hobby voor gamen was Trading Card Games, en dat ze dat nu echt gaan combineren wordt erg tof.

    Het kracht systeem van de kaarten lijkt trouwens een beetje op Magic.

    De pakket die straks uit moet gaan komen zal dit bevatten? Of mis ik iets..

    Sony Camera, Standaartje voor de Camera, Starter deck met 30 kaarten, 1 booster pack met 8 kaarten en een field (matje).

    Ze noemen nog nergens een prijs, maar dat zal denk ik tussen de 80 en de 100 euro liggen. Gokje natuurlijk :)
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het grote nadeel is wel dat je kan vals spelen ... hoe kan je zien dat iemand zijn kaarten niet gestoken heeft? Maar verder echt vet :)
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    The Eye of Judgment deze herfst?!

    Volgens vele sites is het officieel aangekondigd dat TEOJ wereldwijd! deze herfst zou moeten uitkomen.

    Link

    Dat zou erg nice zijn, en nou maar hopen dat hij niet uitgesteld wordt naar 2008, of dat wij ineens moeten wachten zoals gewoonlijk :9
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2007
  19. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ik zou niet weten waarom het spel niet wereldwijd gereleased kan worden, want van voice acting is geen sprake. Scheelt je meteen weer een hoop tijd.
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Daar zullen ze wel een systeem voor maken denk ik. Op dit moment heb ik alleen nog geen idee hoe ze dat zouden kunnen voorkomen :9

    /Edit

    Hier een beter shot van de camera,

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2007

Deel Deze Pagina