1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Green Mile - Hierbij officieel!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Aankondigingen' gestart door WouteR, 11 mrt 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Beste forumbezoekert, bReÉzAh-slet of bikkel,

    The Green Mile is nu te bezoeken! Jawel, de vervanger van Off-Topic Chat is dan eindelijk daar.

    Maar

    Dit forum is niet te bezoeken door iedereen. Alleen de personen die zich reeds bewezen hebben in de andere fora. Daar we niet iedereen apart kunnen beoordelen hebben we daar bepaalde criteria aan verbonden die het forum automatisch zal bekijken als jij The Green Mile wil betreden: Je hebt minimaal 250 posts in de serieuze fora (alle fora behalve de xbw fora, ASEL en x-bazar) en je bent minimaal 90 dagen geregistreerd.

    Ik voldoe niet aan die klote criteria, ik gaat lekker spammeh in de andere forah!!!!

    Dat is spijtig. Het gaan 'spammen' in de andere fora heeft geen enkele zin: Dit hebben we gauw genoeg in de gaten en naast dat we de conventionele maatregelen kunnen gebruiken (waarschuwing/ban) zullen we ook niet terugdeinzen als we ons genoodzaakt zien je postcount volledig terug te brengen naar 0.

    Lees dus nog eens de FAQ door en zorg dat je posts informatief blijven en bijdragen aan de discussie's!

    De personen die nu al acces hebben tot The Green Mile vraag ik ook daar het speciaal geschreven beleid te lezen,

    Alvast bedankt,

    WouteR "Dictator" Flemming
     
  2. Koesj

    Koesj Active Member

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voorspel een grootse toekomst voor The Mile ;)
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik zou maar luisteren naar de dictator, want hij regeert met ijzeren vuist }:]
     
  4. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij? De dictators, niet één dictator! XBW mods met GM ava's aan de macht! }:]
     

Deel Deze Pagina