1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Park

Discussie in 'Games' gestart door Avalon Scorpion, 17 mei 2016.

  1. Avalon Scorpion

    Avalon Scorpion this is not the droid your looking for.

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    10
    een korte horror game van een uurtje.
    met een vaag einden. wat vinden jullie van het einde zonder het the spoilere voor een ander.
    of van het verhaal.

    ik ben zelf in me 2e run een stuk meer te weten gekomen.

    een stukje van het beging voor de mensen die het niet kennen/



    ben benieuwd hoe anderen over dit spel denken.
     
  2. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik hou hier wel van. Het duurt helaas nooit zo lang dat is wel jammer. Gaaf om dit eind vd dag, in het donker en als jezelf niet heel wakker ben te spelen. Vraag blijft is het het geld waard?! Tja voor iedereen anders maar van mij mogen nog vele vd soort games volgen. Gone Home, Slender en Layers of Fear waren ook geweldig.
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Game gekocht tijdens een "Steam Sale" en vond het een gave ervaring, al is deze wel heel erg kort. Maar verhaal en sfeer lekker duister! :thumbs:
    Weet niet wat die op de console moet kosten, maar als het meer dan €10 is zou ik wel even wachten op een aanbieding...

    Layers of Fear geeft bijvoorbeeld eenzelfde ervaring, al haal je daar met gemak 10 tot 20uur gameplay uit wanneer je de verschillende verhalen wilt ontdekken.

    Wat ik misschien nog wel een betere game vind in dit genre is "The Vanishing of Eathan Carter".
     
    Roedy vindt dit leuk.
  4. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20

    Ja absoluut! Die game vind ik geweldig! Vooral dat exploren en puzzelen je wil achter het mysterie komen :D

    Soma, Kholat en Dear Esther vind ik ook de moeite waard. Alleen Kholat kom ik niet in nog. Is dat wat? Of kan ik beter kappen?
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Soma en Kholat zijn voor mij nog onbekende titels, maar heb Soma direct op mijn verlanglijst gezet, ziet er zeer veelbelovend uit. :thumbs:
     
    Roedy vindt dit leuk.
  6. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Soma is ook echt wel een aanrader. Heel gek maar deed me aan Half Life denken. Kholat moet je maar eens googlen is gebaseerd op een echte gebeurtenis. Je denkt na het lezen van wat er toen gebeurde echt van woooow wat?
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Afgelopen weekend Kholat door gespeeld. Hele toffe ervaring! :thumbs:
    Vooral het feit dat de game nagenoeg geen aanwijzingen geeft over wat of waar je naartoe moet draagt ontzettend bij aan de beleving. Zonder dat er eigenlijk iets gebeurd voel je toch constant een soort van spanning, helemaal als de muziek wat aanzwelt, heerlijk. Dat het gebaseerd is op een waargebeurd maakt het tevens een tikkeltje luguber.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2017
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Tijd voor SOMA! :cool: ..game is nu in de aanbieding op Steam, actie loopt nog een week.

    [EDIT] SOMA eindelijk bijna uitgespeeld, toch best wel een teleurstelling voor mij die game. Totaal niet spannend, heel erg eentonig qua gameplay en vooral te langdradige levels waar je keer op keer dezelfde ruimtes aan het doorzoeken bent voor net dat ene item. Verder mist de game emoties en zijn de dialogen eerder irritant dan boeiend. Verhaal overall is ok, maar doet mij verder ook weinig, te hoog sci-fi gehalte voor mij waarschijnlijk...
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2017

Deel Deze Pagina