1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Na deze titel te hebben verkocht, weer opnieuw gekocht. Nu digitaal en zit er weer helemaal in. Ben nu rustig alle vraagtekens aan het afgaan op de eerste map. Ik denk niet dat ik de game nog voor de release van Horizon zal uitspelen maar ik ga zeker een goed begin maken.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Jep, ben nu ook aan het doorpakken, bijna level 20 en moet nog altijd naar Skellige.
    Pak over het algemeen alle sidequests maar wat een detail zit daarin, mooie verhalen, soms vrij bizar maar wel erg tof.
     
    Sasuke26 vindt dit leuk.
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vraagtekens lekker laten zitten.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Heb hem ook nog liggen, maar nog nooit aan begonnen. Deze titel is ook niet bevorderlijk voor mijn als maar groeiende backlog
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Deze game is de hoofdreden voor elke backlog. :p
     
    KEN_123, Cyndris, Barbabravo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Same haha. Al heb ik alleen The Witcher staan in m'n backlog, ofja nu ook Skyrim. Maar ik heb gewoon op moment geen tijd / motivatie voor zo'n lange RPG haha.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het is ook lastig als je denkt even met de MQ bezig te kunnen gaan en vervolgens zie je hier weer wat, of er komt weer een ander quest en voor je het weet zie je daar weer wat. Je wordt door de game van hort naar her gestuurd en dat kan tegenwerken als het om de motivatie gaat, zeker in het 2e gebied, Velen.

    Gewoon met kleine beetje vooruit gaan als je dat kunt, dat werkte bij mij ook het beste, maar dan nog zit je er vaak uren aan vast, zonder echt op de tijd te letten. :+
     
  9. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Sowieso die echte immersive games zoals The Witcher en Skyrim ga je niet ff een half uurtje spelen, dan zit je er net een beetje in. Dus je moet de tijd hebben :p Ik moet Blood and Wine nog steeds uitspelen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik moet nog steeds de originele game uitspelen en daarna de uitbreidingen nog. Wist al dat B&W zo ongeveer een op zichzelf staande triple A titel was. Dat wordt nog wat. :+
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb The Witcher 3 destijds op de release gehaald...een uurtje gespeeld en daarna weer verkocht omdat ik geen tijd had.

    Een jaar terug weer gekocht in een Flash Sale (US store) met de season pass erbij.

    Maar ik ben er nog steeds niet aan toegekomen. Zelfde geldt voor Bloodborne :+

    Wil wel weten waarom iedereen een harde krijgt van deze 2 games. Dus wil ze binnenkort echt gaan spelen.

    Na Horizon Zero Dawn ga ik daarom voorlopig ook geen games meer halen. Eerst mijn backlog maar eens verkleinen.
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Precies, Bloodborne ook ooit tijdelijk mee gestopt, tijdje later verkocht. Ik ken mijzelf, als ik de game nu weer op wil pakken (heb hem weer aangeschaft) wil ik wel weer opnieuw beginnen. Uiteindelijk duurt het wel weer te lang en stop ik vroegtijdig vanwege tijdgebrek. Vicieuze cirkel, daarom ben ik blij dat er genoeg games zijn met een speelduur van minder dan 20 uur.
     
  13. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    The Witcher is echt de moeite waard.


    verstuurd via Tapatalk
     
    Maddmonkey en Jorrie vinden dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    "niet aan toe komen" is gewoon een excuus voor jezelf zoeken dat je dit pareltje nog niet (uit)gespeeld hebt :+
     
    Hybrid en Mallakai vinden dit leuk.
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het is een onwijs grote game, maar wel onwijs mooi, je gaat je verbazen over de hoeveelheid missies, side missies, contracts en treasures en eigenlijk allemaal van hoge kwaliteit.
    Ongekend en een hele mooie ervaring.

    Het enige wat mij altijd een beetje tegenhield is de speelduur.. die is echt gigantisch.. maar goed achteraf een pluspunt.
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  16. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ikzelf vond het zoeken naar Armor erg leuk en Grafisch is het een van de beste spellen ooit op een Console.
    Ja het is mega groot,maar beter te groot dan binnen 6 uur klaar zijn

    verstuurd via Tapatalk
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik schaam met ik de game pas een jaar later ofzo gehaald heb. Cyberpunk is day one hier nu.
     
    nawa vindt dit leuk.
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik moet echt de DLC's gaan spelen...
     
  19. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik moet ook nog steeds verder, maar ja er komen ook gewoon teveel games uit man. En als rpg's ook nog eens je ding zijn:confused:

    Ben nu weer bezig met de Mass Effect serie en straks komt ook weer het nieuwste deels uit. Gaat ook weer heel veel tijd in zitten en dan wil ik ook nog steeds Fallout 4 en Skyrm Special Edition helemaal doorspelen. Echt waar moet je tegenwoordig de tijd vandaan halen zego_O
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    SKYRIM killer of vrije tijd. Na bijna 1,5 jaar nog steeds mee bezig. Main game klaar. Dawnguard bijna op de helft. Daarna de laatste uitbreiding. Pffft...
     

Deel Deze Pagina