1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En dan heb ik ook nog games als Final Fantasy in huis en Metal Gear Solid V op je HDD. Ik moet die open wereld games eens links laten liggen, maar ze zijn zo ontiegelijk verslavend. :+
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha ja man, ik deed alles een beetje door elkaar heen. Zit nu op zo'n 65 uur en pas drie á vier mainquests gedaan. Door afstudeerstage en andere prioriteiten kom ik er helemaal niet meer aan toe. Net als The Witcher dus, een game die je niet even een uurtje kunt spelen, je moet echt minimaal drie uur op een dag erin steken haha.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Inmiddels op Skellige geweest, maar was daar ook heel snel weer weg, opzich een heel mooi gebied met al die eilandjes maar vind Velen vele malen mooier.
    Contracts komen inmddels wel mijn neus uit, dat is min of meer het zelfde eigenlijk, maar goed heb er een hekel aan als al die quests in mijn lijstje staan, dus een soort van obsessie om ze op te schonen.

    De main missions zijn tof en ook de sidequests zijn echt van hele hoge kwaliteit, echter moet ik ook wel bekennen dat ik toch stiekem al wel weer naar het einde verlang.
    Verwacht deze week dat ik de main uitgespeeld heb, dan nog een paar sidequests doen, de DLC zal ik op een later tijdstip doen.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Skellige uitgespeeld? Hmm zelfs dan heb je nog aardig wat tijd te gaan in de main Quest
     
    Zumpelvelder en Mallakai vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, fijn dat je daar iedereen nog even aan herinnert. Godverdomme, ben net weer in Velen. :+
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Moet nu inderdaad weer terug naar Velen even en vervolgens naar Kaer Morhen, verwacht nog heel veel uurtjes, maar pak nu niet meer veel shit onderweg op eigenlijk.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben precies op dat moment gepauzeerd met de game. Ik wilde wel de sidequests spelen en heb de game toen even weggelegd. The witcher speel je niet zomaar uit
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zonde man, en sindsdien niet meer verder gespeeld? ik zou dat nu echt niet meer kunnen. anders raak ik helemaal uit de Witcher flow.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb de game helemaal uitgespeeld met alles erop en eraan. Alleen niet de verschillende armor. Een tijd terug nog nieuw game plus gedaan voor de main Quest. Ergens bij de crones gebleven :)
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Nou ik ontkom gewoon niet aan alle missies eigenlijk, gewoon te zonde om ze te laten staan, inmiddels via ugly baby naar Kaer Morhen.
    Ook nu de Bear school gear (awesome shit), dit verder uitbreiden.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Die quests met gear zijn inderdaad best tof. Gaf mij een beetje het Tomb Raider gevoel in een Witcher jasje. En ook ik vind het zonde om quests te laten staan, want je zult ze nodig hebben als je hoog genoeg wilt zijn voor de uitbreidingen.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bear school is life.

    [​IMG]
     
    Zumpelvelder en Mallakai vinden dit leuk.
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Grandmaster Wolf for the win! :D

    [​IMG]
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vesemir :'-(

    Had ook weer een klein wow momentje, op weg met de boot naar isle of the mists, echt een huge walvis iets verderop, dat soort dingetjes zijn klein maar wel tof om mee te maken.

    Verder was:
    Het gevecht met al je brothers in arms was vet gedaan en toch behoorlijk episch, ook was het wel erg grappig om een dronken Geralt in een jurk te zien.:+

    Nu op weg naar Imlerith
     
    nawa en Barbabravo vinden dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo... Bijna klaar gast
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Bijna"

    :+
     
    nawa vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Eigenlijks kunnen we wel concluderen dat je nooit helemaal klaar bent met deze game. Zelfs als je werkelijk alles gedaan hebt, blijft de game in je hoofd rondspoken. :+
     
    nawa vindt dit leuk.
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Daarom lees ik de boeken ook :+
     
    nawa vindt dit leuk.
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    [​IMG]

    Grandmaster Feline armor ftw (alleen jammer van die capuchon) :cool:

    Oops dubbel
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2017
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Die capuchon vond ik ook wel jammer, hadden ze wel optioneel mogen maken...

    Was eigenlijk van plan om alle Grandmaster armors te maken en uit te stallen in mij eigen 'crib', maar dat spul is zo duur dat gaat em niet worden ben ik bang. :eek:

    Klopt! Zelfs al die vraagtekentjes bezoeken bleef voor mij boeiend terwijl ik al tijden alle verhalende content had gezien van de basisgame. (afgeturfd via de strategyguide)
    Pas kort geleden "Blood and Wine" volledig uitgespeeld, geef de game nu weer even wat rust. Maar een een NG+ op Death March wil ik sowieso ook nog eens doen. :)
     
    nawa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina