1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Het verhaal en de karakters van HoS zijn echt <3
    De wereld van BaW is <3

    #nohomo
     
    Cyndris en Mallakai vinden dit leuk.
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben nu level 32 en ga starten met B&W DLC. Heb HoS niet gedaan dus ik wil graag weten of ik iets van die DLC nodig heb om B&W te kunnen spelen of kan ik gewoon starten met B&W?
     
  3. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Je kan gewoon B&W starten. HoS is een andere dlc die hier los van staat. In B&W kan je jou armor en weapons verder upgraden als je wilt.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  4. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ik ben net begonnen met de game. Level 4 and counting.

    Wat een heerlijke game.
    Wat is er veel te doen en wat zien de graphics er goed uit!
     
    Cyndris, Reckuuza, Zumpelvelder en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Have fun man
     
    Reckuuza en CrazY vinden dit leuk.
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Ik moet er ook nog steeds aan beginnen..wel zin in elke x maar na 30min hou ik t weer voor gezien..
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    How about a round of gwent? *Nods silently



    Overigens ook een van de beste soundtracks in een game imo.
     
    CrazY en Graveheart vinden dit leuk.
  8. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Soundtrack van deze game is zeker super. Ik luister het soms gewoon even:oops: Doe ik niet met heel veel games.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb ik ook steeds weer. En dan staat ie weer een paar maanden in de parkeergarage om vervolgens weer 1x voor 30-60min te spelen. Goede pc en alles, ziet er geweldig uit, maar ik vind hem zelf te uitgebreid ofso. Volgens mij heb ik ook niet graag games met die dialogen en antwoorden die je moet geven, gaat me te langzaam. Sowieso die boss achtige fights waarbij je steeds op een zelfde bepaald moment moet ontwijken en aanvallen heb ik nooit iets aan gevonden. Speel misschien ook teveel andere games tussendoor om het verhaal goed te kunnen blijven volgen, geen idee.
     
    fredfenster en Reckuuza vinden dit leuk.
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Letterlijk dit.
     
  11. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Y'all crazy. Nog steeds ver bovenaan beste game deze gen.
     
    Cyndris, Maddmonkey, Santino en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Jezus gast, wat voor strenge eisen stel je wel niet aan games om het voor jezelf naar Witcher III kwaliteiten te willen trekken? Helemaal koekoek. 8)

    Snap dat je bepaalde elementen uit het spel niet leuk vind, heb ik met het vechten ook wel een beetje, maar als ik dit soort dingen lees, dan denk ik: Sla letterlijk elke open wereld game die ooit uitgekomen is dan ook maar over.

    De GOTY van deze game steekt boven alle andere open wereld games uit. De enige game die er misschien nog bij in de buurt zou kunnen komen is Zelda - Breath of the Wild, maar die heb ik zelf niet gespeeld.

    Shit, weet gewoon ff niet wat ik hier verder op moet zeggen. Beetje koekoek dit. :+
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Whut? Volgens mij heb je geen idee wat open world überhaupt betekend.
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Open world heeft ook groot risico om saai te worden.
     
    Tyrant, Alexknl, Rienbu en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Laat ik dan Skyrim en Oblivion noemen, hoe vind je die games dan?

    @fredfenster : Dat is ieders zijn mening. Enige reden dat ik een dergelijke games als Witcher III een tijd naast me neer kan leggen is vanwege de immense hoeveelheid shit die er te doen is. Witcher III word zelden saai, trust me.
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Detective shit in Witcher 3 is ontzettend saai en komt teveel voor imo maar er is genoeg te doen om het afwisselend te houden.
    Vind het niet de beste open world die er is en ook niet de beste game deze gen. Maar snap wel dat mensen dit wel vinden. Je kunt niet om de liefde van de devs in deze game heen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    The Witcher 3 is geen game, het is een beleving. Echter krijg je deze niet zomaar voorgeschoteld, daarvoor zul je uren in de game moeten steken plus jezelf inleven in het geheel.
    Kun je dat, dan is TW3 een van de mooiste ervaring op games gebied tot op heden naar mijn mening.

    Eerste 10uur had ik ook moeite om echt in de game te komen, maar opeens krijg je een gevoel dat je onderdeel uitmaakt van de wereld en dan kun je het niet meer loslaten. Beetje het zelfde gevoel als het lezen van een goed boek wat je maar niet meer kunt wegleggen. (af en toe eens een uurtje spelen tussen allerlei andere games door werkt echter niet bij deze titel imo)

    De story-telling, graphics, het detail in characters met bijhorende kostuums en de uitgestrektheid van de wereld heeft ervoor gezorgd dat ik echt verliefd op deze game ben geworden! :thumbs: (Gameplay was zelfs vaak een beetje bijzaak. Uren ronddwalen en een verborgen ruïne of grot vinden zonder verder iets nuttigs te doen vond ik vaak nog leuker/indrukwekkender dan bijv. een boss-fight :p)

    Alles komt zo geloofwaardig over, dat maakt indruk! Iets wat ik bij Bethesda games bijvoorbeeld nog nooit zo heb ervaren terwijl die door velen als een van de beste open-wereled games bestempeld worden...
     
    White Hawk, RaouLioo, Maddmonkey en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ohja skyrim, nog zo ene die ik niet kan spelen. Oblivion ken ik niet.
    Hey wacht. Games zoals Skyrim en Witcher hebben wel wat gemeen qua setting. Kan niet goed uitleggen wat het precies is dat mij weg houd van deze games. Ben trouwens ook absoluut geen fan van MMORPG's bijvoorbeeld zoals WoW, BDO, etc. dat even terzijde.

    Klopt, kijk maar naar Mirrors Edge Catalyst en Just Cause 3 bijvoorbeeld.
    Van de andere kant zijn er genoeg open world games die ik wel met plezier speel. Bijvoorbeeld Shadow of Mordor, Ghost Recon Wildlands, Farcry 4, Fallout 4.

    Ik wil gewoon lopen en knallen denk ik. Geen lange verhaaltjes lezen tussendoor allerlei soorten potions bakken etc.
    Ben ook een echte shooter fan, heeft wellicht invloed. Maar goed. Hoef hier niet het topic mee vol te spammen omdat het 'niet mijn ding is'. Snap heel goed dat mensen dit een goede game vinden, want hij is wel heel uitgebreid en steekt goed in elkaar voor een open world RPG :)

    Goede samenvatting. Snap heel goed dat mensen deze game daardoor zo geweldig vinden.

    Dit is dus een van de redenen waarom ik er niet in kom.
     
    fredfenster en AnubisNefer vinden dit leuk.
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Met korte sessies lijkt het net alsof je weinig tot geen progressie maakt en dan kan alle content die op je speelmap verschijnt nogal overweldigend overkomen. Tenminste dat had ik heel erg toen ik Velen en Novigrad voor het eerst op mijn scherm zag verschijnen.

    Ik hou van overzicht en gebieden compleet 'clearen' voordat ik verder ga naar een volgend stuk. Echter met amper iets te hebben gedaan in dit middenstuk van de wereld opende zich ook al de weg naar Skellige en toen kreeg ik ook wel even de schrik van mijn leven. "Deze game is écht te groot voor mij, hier kom ik nooit doorheen", dacht ik toen.

    Toen al mijn principes overboord gegooid en puur gaan focussen op het (hoofd)verhaal. Tja en toen ging het snel, toen kon de game mij opeens niet lang genoeg duren! :D
    Uiteindelijk toen het verhaal klaar was, helaas, ben ik pas verder gegaan met het afronden van alle nevenactiviteiten. Wat ook nog verdomd mooie en leuke ervaringen opleverde moet ik zeggen. Echt wel allemaal hoogwaardige content die side-quest of de locaties waar je naartoe gestuurd word via bijvoorbeeld die 'scavanger-hunts'.
     
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Komt er een 4K upgrade (om het maar even zo te noemen) voor de Xbox One X? Ik moet de dlc nog steeds spelen (wil dit tegelijk doen met een tweede walkthrough), maar als er een upgrade komt wacht ik nog even.
     

Deel Deze Pagina