1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    De setting is ook hetgeen wat voor mij de game niet absoluut geweldig maakt. Heb het niet zo op fantasy. Ben daarom ook erg benieuwd naar Cyberpunk.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd. Wat zou het geweldig zijn Als CD Project Red voor 1x met Quantic Dream een game gaat maken.

    #ICouldOnlyDream
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pff, ook geen got fan dan? Heerlijk man de eerste keer dat je een monster contract krijgt en je na 5 minuten worstelen eindelijk die trofee aan je paardje hangt. Prachtig.

    En zoals zumpervelder het al perfect verwoordde is dit een game die je pas gaat grijpen na 10 levels en het liefst een enkele sessie. Je moet even er doorheen prikken voordat het echte werk kan gaan beginnen ;)

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    GoT vind ik wel vet. Maar dan meer het politieke aspect en de intriges etc. Draken enzo hadden ze voor mij eruit mogen laten maar dan klopt het verhaal weer niet. Maar vind het lang niet zo sterk als bv The Wire oid.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan ben je imo geen GoT fan nee als je überhaupt suggereert dat draken eruit gelaten hadden mogen worden :+
     
    Reckuuza, Yellow 13, CrazY en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hahaha. Ja kan er niets mee, doet mij niets. LOTR zuigt ook dikke pikken imo.

    Maar ieder zijn ding natuurlijk. Kijk daarentegen vanavond weer trouw GoT hoor. Het is meedogenloos en dat is een vet aspect aan de serie. Draken enzo neem ik voor lief ;)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Krijg de Mordor pokken. :+
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Lol!

    Edit: overdrijf natuurljk wat in mijn post over LOTR
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2017
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Klopt, die komt er.
     
    AnubisNefer en Santino vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Vraag me alleen af of dat na een standaard versie en een GOTY versie van de game nog wel echt nodig is. Maar goed, voor de die hard fans van de game is het wel tof. Ik zou er in elk geval een 4K versie van de game voor moeten kopen, nieuwe Xbox en een 4K TV. Dikke Harry dat ik daar meer dan een K voor neer ga tellen bij elkaar. Het moet eerst meer een standaard worden om 4K te ontwikkelen en uitbrengen voor ik overstap.
     
  11. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    De GOTY versie is geen upgrade qua graphics. En ik ga ervan uit dat de 4k upgrade/patch gratis zal zijn.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ook al is het de Witcher developer, dat geloof ik pas als het naar buiten gebracht word. Ik ga er echt niet meer zomaar vanuit dat een dev of publisher zomaar iets doet na jaren van goedkoop cashen door bijvoorbeeld Activision en Infinity Ward. Niet te vergelijken met deze game natuurlijk, maar het draait mij meer om de manier waarop devs inkomsten kunnen werven. Dus ga ik er niet zomaar vanuit dat het ook gebeurt waar jij vanuit gaat.
     
  13. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    We gaan het zien. Het lijkt mij sterk dat je moet betalen voor upgrades/patches. Zover ik weet zal er geen 'nieuwe' 4K versie van oude games in de store verschijnen. Tenminste, niet voor games waarvan het bevestigd is dat ze een upgrade krijgen. Het is een patch voor de game die je al hebt. Er zullen uiteindelijk vast developers zijn die hier een slaatje uit willen slaan en hun game opnieuw uitbrengen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alle 4k updates zijn gratis. Is allemaal al bevestigd.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Kan je in B&W ook Gwent kaarten winnen voor je normale deck of alleen de Skellige deck? Moet nog wat kaarten hebben maar denk niet veel meer. Maar ik zoek mij kapot in de regular game en bijna alle merchants, armorers en innkeepers die ik tot zover ben tegengekomen heb ik allemaal al verslagen en geven mij nu alleen maar materialen
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Eigenlijk zitten al die kaarten aan vaste punten in de game gekoppeld, je krijgt ze alleen bij bepaalde mensen in een random volgorde... (heb mij zelf ook kapot gezocht naar een laatste kaart, zelfs met strategy guide in bezit |:-)
    Je kunt geen kaarten uit de basegame in de DLC unlocken omdat je daar nog van iemand kunt 'winnen' waarmee je nog niet eerder gespeeld hebt.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Even op google zoeken naar een gwent kaarten tracker. Dan vul je in welke je al hebt en die laat zien welke je nog mist en waar die te verkrijgen zijn.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Zifnap en Rienbu vinden dit leuk.
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx. Geldt dat ook voor random wins @Maddmonkey?
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Er zijn geen random gwent kaarten voor zover ik mij nog kan herinneren. Elke kaart is bij een bepaalde character te verdienen door van diegene te winnen.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hmmm goede tip. Thanx
     

Deel Deze Pagina