1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Volgens mij kun je niet een locatie opzoeken aan de hand van een bepaalde Gwent kaart. Die kaarten die je moet winnen bij o.a. merchants of innkeepers worden in willekeurige volgorde aan jou uitgedeeld na winst. En je kunt van elk persoon maar één kaart winnen waardoor je dus gewoon alle locaties moet weten waar iets te halen valt.

    Echter, de game of guide geeft niet aan waar je wel/niet iets gewonnen hebt. Moet dit dus strategisch aanpakken en notities maken waar je al geweest bent anders blijf je zoeken!
    Tenminste zo heb ik het ervaren.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  2. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    ^ Dat ja en ook bepaalde characters zoals de Baron eerst doen voordat je met zijn quest begint.
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Volgens mij heb ik alle speciale kaarten al en alle quests in de regular game ook al gedaan. Het opschrijven is wel een goede tip btw. Thanx
     
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Uiteindelijk heb ik het met behulp van deze maps gedaan... https://witcher3map.com/

    Daar kun je via de legenda instellen wat je op de kaart wilt zien. Enkel focussen op de Gwent players voor meer overzicht, en dan systematisch elk gebied afgaan. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2017
    Rienbu vindt dit leuk.
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx mate. Super handig.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Rienbu vindt dit leuk.
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dank
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik heb deze checklist gebruikt om alle Gwent Cards te vinden: http://gwentcards.com/

    Via cookies onthoudt ie je lijst voor de volgende keer. Er staat bij elke kaart waar je hem vindt (al zijn veel kaarten inderdaad ook bij random innkeepers/merchants te winnen, maar dat staat er dan bij).
    Super handig!
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ook jij bedankt man. Heb danzij jullie sites gisteren nog 4 kaarten weten te winnen en iig Skellige gecleared. Nu Velen/Novigrad nog. De laatste beetjes. Zeker niet meer dan 5
     
    Barbabravo en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb ze nog steeds niet allemaal en ben bij de laatste van Novigrad gebleven toen ik 'm uitzette vanmiddag. Hoop dat deze mij de trophy gaat opleveren anders heb ik echt geen idee waar ik nog kan spelen lol.
     
  11. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Het is eigenlijk zo kut als je meerdere games tegelijk speelt. Zo heb ik deze game ALWEER een maand niet gespeeld en het nadeel is weer dat ik niet meer in het verhaal zit. Dat is al de zoveelste keer pfff. Ik weet echt niet of ik uberhaupt deze game nog ga uitspelen.

    Kijk bijvoorbeeld de Fallout games blijven me wel gewoon pakken, maar dat is omdat simpelweg de wereld mij veel meer boeit. Dan kom je veel makkelijker weer in zo'n game.

    Baal er wel vano_O
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik snap je volledig en ken het gevoel. Ik heb daarom ook besloten om eerst helemaal Skyrim remastered verrot te spelen en daarna deze weer op te pakken. Ik ben een eindje met de GOTY op weg, maar begin er dus later pas aan.

    Daarna kijk ik wel uit naar nieuwe games, met uitzondering van misschien Destiny 2. Je moet gewoon prioriteiten stellen om je games gedrag, maar als ik Skyrim een beetje ga combineren met een beetje Witcher III, dan kom ik nooit meer aan Witcher III toe.

    Raadzaam om jezelf aan te leren steeds één game per keer te spelen en niet van alles en nog wat door elkaar. Met die gouden regel beleef ik tegenwoordig ook meer plezier aan mijn games en ik merk ook dat ik meer oppik van verhalen en andere dingen in de games. Zeker games als Skyrim bijvoorbeeld, waarin de wereld groots en open is.
     
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Vroeger kon ik juist goed 1 spel spelen en als die uit was dan pas met een andere beginnen, maar tegenwoordig zijn er zoveel games die uitkomen dat je na een tijdje verdrinkt in al die games die je nog moet spelen. Het nadeel is ook dat The Witcher 3 en alle andere rpg's nou ook niet bepaald kort zijn als je echt alles eruit wil halen. Dus dan ben je echt maanden zoniet een jaar verder om dan pas een andere games te starten. Soms zou ik best willen dat rpg's juist totaal niet mijn ding waren:+:lol:
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het scheelt mij in ieder geval in de centen dat ik van RPG's hou. :+
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb een quest gefailed dus kan de Gwent kaart wel vergeten. Bummer.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik heb dit weekend de game weer eens opgepakt omdat ik er zin in had. Ik ontdek na 100 uur nog steeds nieuwe dingen. By far een van de beste games van deze generatie (twijfel tussen deze en Zelda als beste game). _O_

    En Skellige >>>> alles
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij hebben ze dat aangepast en kan alles alsnog behaald worden.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Voor zover ik weet hebben ze een patch uitgebracht die de quest voor het behalen van alle kaarten expres op failed zet. Er was ook veel kritiek op.
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Was het niet zo dat ze via een patch de kaarten die 'missable' waren terugbrachten in de game, maar dan verstopt op specifieke plaatsen in de speelwereld?
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    For real? Beter. Moet een kaart winnen van ene Lambert maar kan die dude dus nergens vinden. Schijnt in Kaer Moarn (oid) te zijn bij een van de latere main quests maar die heb ik al gedaan.
     

Deel Deze Pagina