1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan gaat TW 2 je wel bevallen, omdat het nauwelijks open world is. Beetje zoals Mass Effect, al is de combat hier een stuk ingewikkelder imo.
     
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thx
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ingewikkelder? Valt mee, in het begin is het alleen wat lastig omdat je snel doodgaat, later als je wat meer Vitality hebt vlieg je er zo door heen, aanvallen/dodgen/signs gebruiken is ontzettend makkelijk :+
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik bedoel ook meer t.o.v. Mass Effect. ;)
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ho, verkeerd 8)
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Maar je gaat toch geen schietspel vergelijken met een zwaardspel? 8)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hij doelde meer op de wereld van de games en van daaruit trok ik de vergelijking. 8)
     
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zat in het begin inderdaad echt zwaar te kutten met de controls. Moet zeggen dat het een kwestie van wennen is.
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik moest uberhaupt in het begin wennen aan de hele mechanics rond de combat. Maar als je dat eenmaal door hebt is het allemaal niet zo lastig meer.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Is dit niet nogal logisch offeh.......?

    [​IMG]

    [​IMG]

    CD Projekt Red allegedly says that PC will be the best looking version of Witcher 3 among upcoming next generation consoles
    February 11th, 2013 Posted in General Gaming, General Microsoft, General Sony, News, PC | 0 Comments

    Potentially putting another nail in the coffin of game systems that rely too much on horsepower, Witcher 3 developer CD Projekt Red has said (via Twitter, so we’ll wait for the full story to unfold) that “PC” will be the best looking version of their upcoming Witcher sequel, even when put up against unannounced next generation consoles from Sony and Microsoft. The Twitter exchange went as follows:

    Now, there are one or two caveats with this: First of all, “@CDProjektRED_EN” isn’t necessarily directly owned by someone at CD Projekt Red– it’s a translation service for the official account of the developer, “@CDProjektRed_IR”. This doesn’t mean the story is fake– it just means that the exact wording may have been slightly different than “It would be PC”.

    The second caveat is that… well, there’s bound to be some damage control coming out of this. So when Projekt Red comes out trying to clarify their comments, be ready to shift your views of exactly what this quote means again!
     
  11. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben erg blij met de aankondiging van de game.

    Moet nog wel deel 2 uitspelen 8)
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Begrijp ook niet helemaal waarom dit in het nieuws kwam. Natuurlijk zal de PC versie altijd de mooiste versie blijven. Lijkt me ook wel logisch met de steeds veranderende (en sneller wordende) hardware. Aan de andere kant zag deel 2 er al prima uit op de 360, dus verwacht nog een mooiere game op de next generation console.
     
  13. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien denken mensen dat de next gen console mooier gaat worden dan de pc :9

    Dat het nieuwe deel de open wereld weg inslaat vind ik alleen maar beter.

    Vond in deel 2 de wereld doodlopend ( vooral chapter 1 in dat prachtige bos ) , ik zou liever zoals in TES van dorpje naar dorpje travelen.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Meh, CD Projekt moet gewoon doen waar het goed in is. Dan krijgen wij de beste RPG. Als dat het afleveren van een open world RPG is, hoor je mij niet klagen.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Witcher 3: Wild Hunt developer CD Projekt RED has confirmed that its open world RPG will hit PS4 in 2014, as well as other high-end consoles.

    Zoals verwacht. Maar waar W2 dus exclusief was komt W3 gewoon ook bij Sony.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    High-end consoles :+, jaartje wachten dus, ben benieuwd :)

    WiiU dus niet :p
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zeer goede beslissing. Als CD Projekt toch zo ambitieus durft te zijn, dan graag op een nieuwe generatie hardware.
     
  18. Daggerfall

    Daggerfall Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mijzelf als Elder Scrolls fan, is The Witcher dan misschien ook wat voor mij?
     
  19. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Wow alleen het hoofdverhaal wordt al 50 uur lang:9

     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Klinkt goed weer! En klimmen, jay!
     

Deel Deze Pagina