1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je in dit spel ook je eigen armor en wapens craften zoals in skyrim? En heb je hier ook skill point enzo?
     
  2. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja je kunt ook craften. Game voelt heel volwassen en sterk aan. Koop deel 2 en speel die dan word 3 als afsluiting van de trilogy zoiezo beter. Deel 2 zit je meteen in het verhaal door een heftige gebeurtenis. Goed moment om in het verhaal te stappen.
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Die is kaput :mad: Heb dus alleen nog een PS3 staan en ga niet helemaal voor deel 2 een 360 halen...
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb nu spijt dat ik die deal niet heb meegepakt vorige week maandag op XBL :mad:
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Deel 1 -> deel 2 viel wel mee qua overgang qua verhaal.
    Deel 2 -> deel 3 verwacht ik een veel grotere afhankelijkheid, aangezien deel 2 een nogal open einde heeft.

    Maar ik denk dat in de basis vast wel een soort intro/recap meegeleverd zal worden voor nieuwelingen.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Sowieso alle 3 delen spelen :cool:

    Ben echt benieuwd naar deel 3 (en Triss :+), ik ga ze binnenkort maar weer even spelen.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2013
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ugh, ik weet mijn keuzes niet eens meer.
    Had een tweede savegame aangemaakt waarin ik voor Roche koos (in plaats van Iorveth in begin) maar nooit mee verder gegaan.

    Grootste dingen die ik weet is dat ik met Iorveth op pad ging, Sile is dood, Stennis is dood, Saskia, Triss en Leto leven.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2013
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik weet het ook niet echt meer, een paar weken voor de release maar weer even doen.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat is toch geen goed nieuws? Sorry hoor maar als ze nu al 'promoten' dat ze ze bijna op de gehele capaciteit van de "next gen" zitten… is gewoon triest of luiheid van de developer. On-gecomprimeerde / on-optimaliseerde bagger zeker, zo kan ik het ook. Ik ben dan ook echt benieuwd hoe ze de controls uitwerken als deze net zo ruk zijn als in deel 2…

    Zo kansloos zulke praatjes.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat zei Kojima ook bij mgs4... maar kijk wat er daarna nog is uitgekomen
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Daarom… verkoop praatjes. Nu al beweren dat ze het puntje uit de next gen hebben geperst. Hou toch op… laat ze alsjeblieft met een betere controller lay-out komen dan deel 2 dan is het misschien nog 'leuk' om te spelen wat deel 2 totaal niet was.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Bagger controls? Ik vond ze eigenlijk heel erg ok man. Maar idd...meerdere devs zeiden dit ook over de 360 en PS3 en uiteindelijk kregen we nog veel mooiere games.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ja, maar dit is wel CD Projekt Red, he. ;)
    Uiteraard zal het nog wel wat mooier worden, maar extreem veel mooier niet. Een echt goede developer kan dat gewoon. Kijk naar de Uncharted games, die vind ik nog steeds mooier dan 99% van de games op de vorige gen, ook al zijn ze lang niet tegen het einde van de console uitgekomen.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    I actually like deel 2... Ben die momenteel aan het uitspelen, niks mis met de controls als je eraan gewend bent
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan hoop ik echt dat de game eruit zal zien zoals in de trailer vorig jaar. Dat was heel erg mooi, maar als het duidelijk minder zal zijn zou dat best slecht zijn. Zou betekenen dat het aardig tegenvallend is wat de consoles aan kunnen.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Inderdaad, vond het prima spelen (360 controller op PC) en erg leuke game.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nou leuk voor jullie dan. Ik vond die controls echt zuigen, al snel dus het spel weer weggedaan (zie mijn achievementlijst als je denkt dat ik poep praat). Als de controls nou een beetje zoals AC zijn dan is er voor mij een stuk meer "fun" uit te halen, helaas hebben ze die in deel 2 bij mij echt verpest. Want hoe mooi het er ook uitziet als het voor geen meter speelt heb je ook niks aan die mooie plaatjes. Houterige besturing… onlogisch maarja zal wel de enige zijn dan.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    AC heeft te easy controls. Dus daar zit het hem in, je wilt easy combat
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe daar is toch niks mis mee? Ik kon gewoon niet wennen aan de controls. Teveel functies onder de knoppen om makkelijk met controller te spelen. Ik denk zelf dat het met een toetsenbord en muis beter te besturen was.
     

Deel Deze Pagina