1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tijd Voor Ander Beleid: Objectiever En Gericht op de discussie

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheWalrus, 1 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar wedden we om?
    Een kratje bier?
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Timmeh, nu is het leuk geweest. Die foto is er, meerdere hebben het gezien en hij word niet gepost.
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag dit dicht? :emo: Het is meer het gedram van Timmeh en anderen, tegen de crew, dan dat het nog daadwerkelijk over het topic zelf gaat..
     
  4. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Om nog een keer op mezelf terug te komen...

     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is vrij simpel, wij zijn geen kinderoppas. Als iemand al zo vaak gewaarschuwt is, dan heb je je daarna maar gewoon te gedragen anders houdt het echt op. Als 3 bans niet werken, waarom de 4e dan wel? Ons geduld is lang, maar aan het eind van de dag hebben wij een forum schoon en ordelijk te houden zonder poespas, en gaan we geen members heropvoeden.

    Dus gaan we het nog ergens inhoudelijk over hebben, anders gaat dit dicht. De argumenten zijn nu genoeg herhaalt.
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Kameo, ik wil je niet tot last zijn en ook de andere mods niet.
    Maar als het niet waar is, dat hij het heeft gedaan..
    Dus bewijs het maar. Ik weet 100% zeker dat hij het niet heeft gedaan maar iemand anders. Dat de foto bestaat geloof ik ook wel. En nee, ik hoef de foto niet eens te zien. Ik wil alleen maar een bevestiging.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dan ken je TheWalrus dus helemaal niet. Hij heeft die foto geplaatst, lijkt me genoeg. Case closed.
     
  8. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je het 100% zeker weet hou dan je smoel erover dicht en denk je eigen ding. Ga er niet op door als al vakerd gezegd wordt dat de foto NIET gepost zal worden en dat er verder niet inhoudelijk op gereageerd wordt. Met dit soort gezeik komen we nergens en ben je de mods echt wel tot last.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528

    Wou net beginnen aan mijn mening maar dat heb jij al gedaan :). Zo denk ik we dus ook over, het was terrecht (PUNT!). Deze thread gaat over het beleid en hoe dat te verbeteren. Voorlopig heb ik nog steeds geen voorstel gezien. Best knap na zo veel pagina's.
     
  10. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen voorstel? Neit nagedacht? WTF?

    Als je niet door heb dat ik al meerdere keren heb laten doorschemeren dat het wat soepeler kan en wat menselijker mag dan moet je maar snel brain training gaan spelen. Zoals het voorbeeld van de overlijdings thread, ik ga het niet eens meet zeggen hier, maar ik blijf vingen dat je positieve en negatieve dingen mag kunnen zeggen. En dat is maar een ding. Mensen worden gebanned als voorbeeldfunctie om feitelijk niets. Ik zal je dit vertellen, stel dat iemand 1000 broden steelt krijgt hij nog geen jaar celstraf, al is het een veelpleger.

    Dat de walrus is gebanned kan best redelijk zijn, echter het moment daarvan is twijfelachtig. Stel dat hij echt is gebanned om die foto van fardo, wannneer is die foto geplaatst? Gister, dan kan ik het begrijpen, maar als het al van enige/eergister is is dit pure machtsmisbruik. En daar komt meteen een tweede punt. Probeer niet altijd de stalin van de forums te spelen, durf in discussie te gaan, durf sommige dingen democratisch/in combi met members te beslissen in plaats van het kleine aristocratische groepje van xbw.

    Nou ja
     
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Mag jouw mond dicht? Je sollicitatie wordt zometeen wel erg overduidelijk. _o/

    En voor de rest heb ik ook geen zin meer in de discussie. Het werkt nu eenmaal niet.
     
  12. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: laat maar.
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Jordo; doe nou eens normaal man.. Een paar man zijn het niet met de ban eens. En dan puur omdat zij de humor van Walrus leuk vinden. Het beleid is duidelijk.. Zo ook de punten waar TheWalrus de mist is ingegaan. Het moment van de ban maakt niet eens uit man.. Hij had al mazzel dat hij niet veel eerder is geband.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Er is net nog gezegd, dat we eigenlijk niks met het plaatsen van die foto hebben gedaan. Echter, het is wel weer een onderdeel van een inmiddels erg grote optelsom. Er word ook in discussie met de members gegaan, iedereen binnen de crew heeft al herhaaldelijk bepaalde zaken toegelicht. Daarnaast is er een tijdje terug een discussie onstaan door members over het puntensysteem. Veel members waren tegen dit systeem. We hebben toen jullie argumenten aangehoord en hier intern over gesproken, met als gevolg dat het puntensysteem is afgeschaft, omdat veel members tegen waren.
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    De afgelopen 2 maanden is het aantal gebande members op 1 hand te tellen, hoe menselijker wil je het hebben? Je bedoelt dat iedereen zich hier onbeschaaft mag gaan lopen gedragen, is dat menselijker? Moeten we hier als een stel apen gaan lopen spammen? Is dat menselijker? Willen we hier een jungle van spamposts zonder enige vorm van interpunctie van maken? Is dat menselijker?
    Kom met iets concreets en rationeel, we hebben 2911 actieve leden, en de voorstellen die je doet zijn niet realistisch.
     
  16. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:, ben ik tenminste niet de enige die dat wannabe mod gedrag opvalt.
     
  17. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Jordo komt hier met een post aan die mijns inziens best wel terecht is. Ik vraag me af of het niet makkelijk is om zijn reactie op zo'n manier af te doen in plaats van er serieus op in te gaan, eigenlijk.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Serieus op ingaan? Dan moet je mijn posts in deze thread nog even nalezen. Alleen ik al heb het al meeredere keren tot in detail uitgelegd. Dan spreek ik nog niet eens over de rest.. Als Jordo nu wéér met zo'n verhaal komt krijg je inderdaad een dergelijk reactie.
     
  19. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan denken we wel hetzelfde goiz, waarschijnlijk komen onze beide verhalen niet bij elkaar aan. Zie overlijdingsthread brown.
     
  20. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen echt te grof zijn vind ik wel dat er een prive bericht mag worden verzonden met een "pas op" melding. En bij zeker onbehoorlijke opmerkingen vind ik een OW en ban wel op zijn plaats. Maar ik ben het er wel mee eens dat sommige members meer equal worden bekeken/protected dan andere members.
    PS Ik vind trouwens wel als het foto verhaal echt waar is, zoiets dus echt niet kan en dat ik die ban dus wel terecht vind.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina