1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tijd Voor Ander Beleid: Objectiever En Gericht op de discussie

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheWalrus, 1 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat verhaal is echt waar. :)
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Oke ladies & gents; Ik zal er nog 1 keer inhoudelijk op ingaan:

    Walrus:

    • Tig waarschuwingen
    • OW
    • 2 weken ban
    • 1 maand ban
    • 1 jaar ban
    • Kloonaccount
    • Weer aantal waarschuwingen'

    Dit zijn de feiten. Dan nu het moment van de nieuwe ban waar blijkbaar een aantal members over struikelen. Als ik het lijstje zie dan denk ik meer dan terecht.. Dus dan zou het om het moment gaan. Maar dan denk ik op mijn beurt, wtf?! Maakt het moment nog uit als je dat lijstje ziet? En dan eerlijk antwoord geven he?

    Als je zelfs na een (zoveelste) nieuwe kans blijft klootviolen dan is het toch niet zo raar dat op een gegeven moment de maat vol is? Zie het als het verhaal van de druppel en de emmer. En weet dat dit al een hele grote emmer is geweest. Maar ook een grote emmer raakt een keer vol.. En dat is dus precies wat er gebeurd is..

    Ik hoop dat het een beetje duidelijk is nu, anders weet ik het ook niet meer.


    PS; Over die foto; ik heb hem naar Timmeh gestuurd via MSN. Ik hoop dat hij daar nu ook mee klaar is en anders is het kratje bier alsnog welkom bij mij voor de deur :cool:
     
  3. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan is de ban terecht. punt
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik aan brain training toe? En sowieso slaat die zin helemaal nergens op. Hou trouwens eens op over die broden. Die foto is niet het enige waarom hij is gebanned, lees de discussie eens zou ik zeggen, lijkt me allemaal vrij duidelijk. Ik durf best in discussie te gaan, ik doe bijna niks anders. Maar als ik het moet opnemen tegen gasten zoals jij weet ik al snel waar dit toe gaat leiden. Juist een discussie van tig pagina's waarna duidelijk wordt dat sommige mensen gewoon een harde kop hebben. Ik wil me hier verder niet in vermengen omdat ik vind dat dat hele verhaal rondom walrus gewoon terrecht is. Zoals al werd gezegt zijn we hier heen klasje waarin je kan leren hoe je van je fouten moet leren. We zijn allemaal mensen die hopelijk zelf kunnen leren van hun fouten. De walrus leerde hier niet van. Ik vind dat de grens van xbw al aardig ver ligt en alsnog kreeg hij het voor mekaar deze grens te overschreiden, nou sjappo. Natuurlijk blijven er een paar mensen die het nergens op vinden slaan maar lees aub nou eens goed het "waarom" en hopelijk snap je het dan eens. Ik wou me hier eigenlijk niet in vermengen omdat dit echt een verschrikkelijke topic met een goed idee wat alleen een foute afloop kreeg.

    greetz.

    Einde, pleaz? zie post Goiz, pleaz? Wordt het nogal beu namelijk...samen met nog een aantal andere denk ik....
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  5. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik was er niet bij, dus ik zal het nooit zeker weten. Het enige wat ik weet is dat jullie zeggen dat hij het gepost heeft, en The Walrus zegt van niet (dat heb ik uit zn eigen mond gehoord). Misschien dat Fardo er dan wat meer van weet.
     
  6. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Dude? Hij had het niet tegen jou.

    /edit: Oh, wacht, enigszins wel dus, aangezien je je bij die ander aansloot.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    De ban wel, permanent?
     
  8. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Permanent, zeker weten.
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Goed we komen dus nog steeds niks verder. De ban is inmiddels meer dan toegelicht en verdedigt, we blijven niet bezig. Wil je de oorspronkelijke discussie van deze thread weer aangaan verzorg een nette startpost en kom met enkele linkjes naar concrete voorbeelden.

    - Closed
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hij staat er nog steeds hoor. Soft-verwijderd. Dat wil zeggen mods kunnen het nog zien, maar members niet. Als je wil stuur ik hem ook naar jou via MSN. En hier zelfs nog commentaar van Walrus op het verwijderen van de foto:

    En verder voor de mensen die er overheen hebben gelezen:

    ...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina