1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [TK] Plantronics Gamecom 788 7.1 Headset

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Rivanov, 18 nov 2017.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hierbij biedt ik de Plantronic Gamecom 788 7.1 Dolby Surround headset aan. Deze is in absolute nieuwstaat. Altijd perfect onderhouden. Ik verkoop 'm aangezien ik geen game PC meer heb, waarvoor ik deze headset destijds gebruikte.
    Is enkel voor de PC of Mac te gebruiken, niet voor PlayStation of Xbox.
    • Hoor de actie zoals de game-ontwikkelaar heeft bedoeld in verbluffende 7.1 Surround-geluidskwaliteit van Dolby® Headphone technologies
    • Geniet van games, chatten en muziek met een headset die zo comfortabel is dat u vergeet dat u 'm draagt
    • Teamleden of tegenstanders horen duidelijk uw opdrachten terwijl de flexibele, scharnierende, verlengde microfoon achtergrondgeluid uitbant
    • U kunt snel het volume aanpassen of de microfoon muten via knoppen op het oor, zodat u zich kunt blijven concentreren op de game
    • De ijzersterke snoeren en verbindingen zijn speciaal ontwikkeld voor al uw veldslagen, ze laten u niet in de steek
    • Hang de headset om uw nek en draai de oorschelpen zodat ze functioneren als miniluidsprekers, of leg tijdens een pauze de draaibare oorschelpen plat om de headset eenvoudig te kunnen opbergen
    • Sluit de headset in een handomdraai aan op uw pc of Mac en geniet van de digitale helderheid van een USB-aansluiting
    [​IMG]

    [​IMG]

    Vraagprijs: € 45,-

    Af te halen of middels verzending (verzendkosten voor de koper)
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Waarom staat ie voor 40 op Tweakers!? :+ Ik bied trouwens 40 euro inclusief als startbod ;)

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559

Deel Deze Pagina