1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. next_gen_x

    next_gen_x New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mede xbox spelers. Ik hoop dat ik hier onder het juiste topic post!

    Ik weet het, dit is geen xbox exclusive maar mijn Vrienden en ik zijn Grote Fifa fans! Wij spelen al vele jaren Fifa en zijn echt extreem grote fans van de reeks. Elke paar maanden spelen we ook een reuze toernooi met de vrienden met wat inzet en een grote pot aan het einde. Hoe spelen wij: Aan het begin bepalen we hoeveel iedereen inzet en daarna kies je een land (wij spelen enkel met nationale teams) . Je gekozen land moet uniek zijn, dat wil zeggen dat hetzelfde land mag niet twee maal mag voorkomen. (de kiesvolgorde wordt uit een hoed getrokken). Vervolgens gaat het eigenlijk net zoals de wereldkampioenschappen, we hebben voorronden met heen en terugwedstrijden en dan achtste, kwart en halve finales... Maar aan het einde krijgt enkel de winnaar van de Finale de pot. Ik hou van deze tornooien en niet om op te scheppen maar ik win ze ook meestal! :p Ik vroeg me af of dit iets is wat vaker gebeurt in andere vriendenkringen?

    Als je verhalen hebt over jou Fifa toernooi ervaringen of verschillende regels hebt, als jou toernooi anders in elkaar zit, zou me dat ook wel interesseren. Ook wou ik Graag weten wat het verschil is tussen laten we zeggen online wedden en een fifa toernooi.

    Ik zeg niet dat ik de overstap maak maar wat informeren kan geen kwaad! :) Ik ben alvast benieuwd!
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Er schijnt deze zomer een groot FIFA toernooi te zijn in Rusland.
     
    CrazY, Scarlett, schijterwt en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. blast7

    blast7 New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ben ik ook een fifa-speler. We houden ook toernooien onder vrienden, maar houden het dan eerder kort. We doen dus niet echt het ‘best of three’ systeem. Wat je ook nog zou kunnen doen, is bijvoorbeeld een land kiezen, om hier ploegen uit te kiezen. Let hier wel bij op dat de ploegen gelijk opgaand zijn (bv. Engeland). Ik heb niet echt ervaring met grote FIFA-toernooien, maar zolang je het tussen vrienden houdt, is het niet officieel ‘gokken’ lijkt me.
    Er zijn ook wel toernooien op LAN-evenementen waarbij FIFA een rol speelt. Je kan hier misschien ook aan meedoen? Dan is het tegen andere spelers, in plaats van tegen vrienden. Ook altijd leuk, zo’n competitie! Soms zijn er dan geldprijzen te winnen, maar er zijn vaak toegangsprijzen aan verbonden. Best even bekijken of dit de moeite is om te betalen, natuurlijk. Dit houdt het dan voor jou persoonlijk interessant, zodat het niet te ‘gemakkelijk’ wordt. Ook via volgende link kan je jezelf inschrijven voor online toernooien waar soms ook prijzen te winnen zijn: https://play.eslgaming.com/fifa/
    Online wedden op echte voetbalwedstrijden is wel heel anders en kan heel verslavend werken. Je kan beginnen met kleine wedstrijden in kleine competities. Of speel met zekerheid, iets wat je in het voetbal trouwens nooit hebt… Dan zijn de bedragen die je wint vaak wel laag, maar dan heb je ook het minst kans op het kwijtspelen van je geld. Let wel op met wat je doet. De regels hieromtrent kan je best opzoeken via volgende link: http://www.online-wedden-bookmakers.nl/notice.php
     

Deel Deze Pagina