1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Toeval?? OF is er meer tussen hemel en aarde??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 6 jul 2003.

  1. Ik heb een aantal dingen wat erg mysterieus zijn. Posten jullie ook maar je verhalen maar dit is ook erg interessant:

    Geloof je het of niet?

    Wist je dat Bill Gates' echte naam William Henry Gates III is?
    Nu is hij bekend als Bill Gates (III) waarbij III het 'derde geslacht' betekent.
    Wat is er zo bijzonder aan deze naam? Als je alle letters in Bill Gates III en het omzet in ASCII code (American Standard Code for Info. Interchange) en dan alle cijfers optelt.... krijg je 666, het nummer van het Beest.

    B = 66
    I = 73
    L = 76
    L = 76
    G = 71
    A = 65
    T = 84
    E = 69
    S = 83
    I = 1
    I = 1
    I = 1

    Tel deze nummers op en je krijgt 666. Toeval? Misschien....
    Maar neem Windows 95 en doe dezelfde procedure en je krijgt ook 666. En zelfs MS-DOS 6.31 vormt 666.

    Denk je nog steeds aan toeval? Het wordt nog sterker.

    Voor wie nog steeds de oude versie van Excel 95 (niet Office 97) gebruikt, doe dit eens:

    1 - Open een nieuwe bestand
    2 - Scroll naar regel 95
    3 - Klik op de knop van regel 95 op de hele rij te selecteren
    4 - Druk op tab om naar de tweede kolom te gaan
    5 - Ga nu met je muis op Help bovenaan
    6 - Klik dan op "about Microsoft excel"
    7 - Druk ctrl-alt-shift and klik tegelijk op de 'tech support button'.

    Een scherm komt tevoorschijn met als titel: THE HALL OF TORTURED SOULS (de zaal van gekwelde zielen). Dit klinkt griezelig. Het heeft een Doom stijl formaat en je kunt in de zaal rondwandelen met de pijltjestoetsen. Op de muren staan de namen van de gekwelde zielen... wandel nu op de trappen en kom dan terug naar beneden, met de blanco muur voor je. Tik nu deze code in EXCELKFA, dit zal de blanco muur openen en je komt in een nieuwe geheime gang, wandel door deze gang en let om dat je er niet naast valt (dit is niet makkelijk). Als je op het einde komt vind je iets wat zeker griezelig is.

    Is dit een grap van de Microsoft programmeurs? Of niet?

    Zou het verrassend zijn als Bill Gates de antichrist was?

    De Bijbel heeft voorspeld dat er een machtige persoon zal komen die het einde van de wereld inluidt. Bill Gates heeft in ieder geval veel macht in handen:
    meer dan 80% van de computers op de wereld draaien op Windows and DOS (ook die van het Pentagon). Als verschillende programma's van Microsoft zo'n klein 'grapje' ingebouwd hebben als de "hall of tortured souls", zou dit Microsoft de macht kunnen geven om in te breken in computers om bijvoorbeeld financiƫle systemen te kraken, militaire installaties te misbruiken, de wereldeconomie te verstoren, gewoon vanuit hun hoofdkwartier?

    Dit is niet zo ondenkbaar. Zo kan Microsoft bijvoorbeeld door het gebruik van Internet Explorer een dossier van jouw computer en interesses samenstellen en misschien zal later blijken dat dit slechts de top van de ijsberg is?

    Bovendien is Microsoft in 1999 het rijkste bedrijf ter wereld geworden.

    Citaat uit de Bijbel: "Quote from the Bible: "... had iedereen in zijn macht; klein en groot, rijk en arm, vrij en slaaf. Iedereen moest een merkteken op zijn rechterhand of voorhoofd hebben. Wie dat teken niet had, kon niets kopen of verkopen. Dat teken moest de naam of het nummer van het beest zijn... Het is het nummer van een mens, namelijk 666" Openb. 13:16-18

    Dit is iets om over na te denken. Als de Bijbel, in het boek Openbaring zegt dat iemand zonder het teken van het beest niets kan kopen of verkopen, enz. dan is mijn vraag

    is het Internet vandaag noodzakelijk om zaken te doen? Het Internet draagt ook het teken. Het Internet draait grotendeels op het programma World Wide Web, WWW. Een andere manier om W te schrijven is V/ of VI :

    W W W
    VI VI VI
    6 6 6

    Iets om over na te denken: is alles richting Internet aan het gaan, zoals kopen, verkopen, transacties,...? Probeert Microsoft een monopolie te verkrijgen als het over softwaretechnologie gaat?

    Openbaring zegt ook dat het teken van het beest op de hand of het voorhoofd zal moeten staan. Is het zo ondenkbaar dat wij binnenkort onze identiteitskaart ingeplant krijgen onder de huid?

    Microsoft kan dus, als Bill Gates dit wil, de wereld in zijn macht krijgen.
    Sommigen vinden dit verhaal bizar of belachelijk, anderen nemen dit serieus.

    Maak zelf maar uit wat jij er van vind!

    Ik heb ook weleens een verhaal gehoord dat als je het vluchtnummer van het vliegtuig die in WTC vloog in word intypt, met een bepaald lettertype, dan krijg je een plaatje van een vliegtuig, 2 staafjes (de torens) en een doodskop.

    IK HEB HET GEDAAN EN HET WERKT NOG OOK!!!! HIER KRIJG IK NOU DE RILLINGEN VAN!!!

    :'-(
     
  2. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, als je een beetje creatief bent kom je altijd wel uit op 666. Als je mijn naam om zet in cijfers en deelt door de stelling van Pythagoras (of hoe je het ook schrijft) en de wortel daarvan zal er best ook wel 666 uit komen :{
     
  3. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, echt diepe bullshit, zet dit om in ascii en dan moet je het in het kwadraat nemen en dat zet je alle 1'en om in 3'en en je telt alles op, whap, wat een onzin...
     
  4. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Is denk ik gewoon puur toeval.. Je zal op 1 van de vele wiskundige manieren altijd wel kunnen uitkomen op het nummer 6 6 6 dus daar is nix schokkends aan.

    Dat verhaal over Excel is volgens mij gewoon een grap van de makers, als het al echt is. Ik kan het helaas niet uittesten maar kdenk dat dat gewoon een grap is of anders gewoon lulkoek (heb je het zelf geprobeerd eigenlijk?)

    Bill Gates/Microsoft gaan relateren aan de bijbel is al helemaal vergezocht. Dan kun je over elk machtig bedrijf/persoon wel een theorie verzinnen in combinatie met de vele bijbelcitaten.
     
  5. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    ow dat hadden ze ook met tupac enzo dat alles op 4 uit kwam
    of 7 of... zoiets in die richting iig. Maar er zijn ook genoeg dingen die op een ander cijfer uitkomen
     
  6. Typ eens het vluchtnummer in van het vliegtuig dat in het WTC vloog, verander die met het lettertype windings en je krijgt een vliegtuig, twee torentjes en een doodshoofd.

    Hier kan je geen berekeningen maken en de kans dat dit ooit precies zou gebouren is misschien 1 op de miljoen. Ik heb het geprobeerd en het werkt. Probeer zelf ook maar met Word98.
    Ik zal zo het vluchtnummer geven.

    Ook dat MS alle lekken weet en misschien wel een speciaal iets hebben om in te breken bij het ministerie van defensie is echt niet grote onzin. Het kan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2003
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Wahahahaha.... I worship the almighty Lord Of Darkness _O_ en dan ziet hij er uit als Bill Gates. 8)
     
  8. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat vluchtnummer is waar, heb het ook een keer gedaan, maar goed, zoiets is toeval te noemen, ben absoluut niet bijgelovig, en het meeste wat hier staat is zo omgezet via wat manieren... Bijvoorbeeld die WWW omzetten in VI, ja uiteraard... Dit is gewoon grootschalig uitgezocht om M$ er nog verder mee te terroriseren...

    E] Bovendien waren er meerdere vluchtnummers, waarom is daar niets mee :confused:? Echt zo dom om dit te gaan geloven he :confused:
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  9. biertje-bbm

    biertje-bbm Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen was dat dus niet het echte vlucht nummer....


    mischien is er meer tussen hemel en aarde maar waarom vraag je je zelf niet af:


    why do you even care?



    denk daar maar eens over na........zal een eventueel antwoord over bestaan van god/lot effect hebben op jouw huidige leven?
     
  10. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    maar met dei twee torens en die doodskop is een andere nummer dat was helemaal neit de vluchtnummer van die vliegtuigen die tegen de wtc aan vlogen dus dat is ook nep
     
  11. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Vond het ook al gek, maarja :p Hoop dat de threadstarter iets minder goedgelovig is geworden :)
     
  12. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat dat vluchtnummer niet klopt.

    [edit]Nummer was Q33NY[/edit]
     
  13. Ik geloof niet in god en ben niet bijgelovig. Ik vind het gewoon leuk om dit te laten zien.

    Maar ik zie wel in dat MS de wereld in handen kan krijgen en dat was al voordat ik dit stukje las.
    Sterker nog: Ze hebben eigenlijk 80% al in handen.
     
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    }:]BILL GATES}:]

    Haha.. best wel kewl wat je hier zegt Sam, geef ook ff het vluchtnummer, lijkt me wel kewl als het echt zo is:p .
    Ik woon in een dorp waar heel veel kerkluitjes wonen, ik heb dit aan een kameraad( hij's kerkganger:{ ) laten zien, hij helemaal van '' Kom op!! Dit moeten we mijn moeder laten zien!!" BWAHAHAHAHAHA, ik heb me rot gelachen:D
    Maar toch...:eek:
     
  15. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je met 666 het nummer van het beest leg eens uit?
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Staat ergens in de bijbel volgens mij. Misschien dat ze daar de duivel mee bedoelen??:confused:
     
  17. JA dat moet je vooral tegen kerklui verkondigen!!! Whoehahaaa!!!
    Die zien Bill Gates straks nog als een soort god!:D

    Alle kerken aan de windows en krijgen een chip onder hun huid i.p.v dat je gedoopt word.:D :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2003
  18. Ik heb dit niet geschreven. Ik heb het op internet gevonden. Ik heb geen idee wat 666 is maar het schijnt dus een nummer te zijn wat het beest betekend. Had je kunnen weten.:+
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    *kuch*DieGastIsHierNuNog*kuch* *kuch*PasOpWatJeZegt*kuch*:D
    Maareh, wat was nou het nummer dat je het vliegtuig en torens+doodskop krijgt?

    Edit: had over drone heen gekeken..:)
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52


    Nee, dat wist ik niet..

    William Henry was zijn vader.. Hij heeft MS DOS geschreven ..
    Ome Bill heeft Microsoft overgenomen en is daarna Windows gaan ontwikkelen :)
    Maar dat heeft volgens mij weinig te maken met het resterende verhaal van je, wat dit verhaaltje ..................
    ................. is echt zwaar cool _O_


    btw, over dat vluchtnummer .. Wie weet hier 100% dat DAT het vluchtnummer was..

    Bedoel: Ik zet Wingdings lettertype neer, ga tekentjesuitvogelen met cijfers.. En zie dat b.v. de 5 een vliegtuig is, de 7 2 staafjes en de 2 een doodshoofd..
    Dan ga ik rondbazuinen dat 572 het vluchtnummer was van de WTC ramp.. Heuj, en je hebt een roddel het leven in geblazen.

    (Toch, allemaal geweldig verzonnen _O_ - Ik vermaak me altijd wel met dit soort onzin :D)
     

Deel Deze Pagina