1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Batwheelman

    Batwheelman Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat het wat 'dood' is zal wellicht wel liggen aan het feit dat je allerlei 'free weekends' rond je oren geslingerd krijgt .... zoals dit weekend Overwatch gratis spelen ... forza 6 ....
     
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja daar heb je een punt, probleem is dat ik al zoveel games heb liggen. nadeel is dus dat je ze snel moet kopen om er meer plezier van te hebben.
    ja xbox one.

    ja klinkt ook logisch.

    en en de loot, is dat voor iedereen?
    ik bedoel, als ik een groene item zie liggen dan pak ik die anderen lopen er langs. zien die het ook?
    niet dat ik alles weg kaap voor andermans neus.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    The division is kapot gemaakt door de keuzes van de devs. Niet zo raar dat de game dood is.

    En loot is specifiek voor jou, tenzij iemand het dropt. Dat kan iedereen zien.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2016
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    best jammer (ik weet niet hoe het voorheen was, speel het net een weekje), het heeft wel wat. maar dat zien ze toch ook wel dat het aantal speler terug loopt? dan doe je er toch iets aan om het weer aantrekkelijk te maken? of gaat het de maker/uitgevers alleen om geld verdienen? klant is toch koning!
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Game was gereleased met grote bugs en nogal wat balance issues, maar de updates die volgde maakte het niet echt beter. Die eerste gratis dlc maakte het allemaal niet beter, waar je gewoon die missie kon cheesen. Ik weet niet hoe het nu is, maar na 2 maanden was al veel schade gedaan.
     
  6. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    je kan nog steeds die missies kiezen en gelijk een groep zoeken (al kom ik dan in een groep die een andere missie doet) vind het op zich wel een lekker systeem. als ik alleen even een missie wil doen en niet wil rond lopen.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Update 1.4 klaar voor The Division

    Gratis Update 1.4, de meest ingrijpende update voor Tom Clancy’s The Division tot nu toe, is nu beschikbaar voor Xbox One, PC en PlayStation 4. Samen met de community zijn er op alle vlakken stappen gezet om de end-game ervaring van Tom Clancy’s The Divisioninteressanter, en vooral, leuker te maken.

    Verbeteringen in Update 1.4:

    • Niveau-opschaling: Vier extra wereldniveaus, naast de bestaande missieniveaus.
    • Time to kill: Om je het gevoel te geven dat je krachtig bent als je de game hebt uitgespeeld, kun je vijanden nu sneller doden en richten ze minder schade aan.
    • Wijzigingen uitrustingsscore: Uitrustingsscores zijn versimpeld, 229 is nu de hoogste uitrustingsscore die je kunt behalen en je huidige score wordt geschaald.
    • Nieuwe balans uitrustingssets en wapentypes: Alle items zijn opnieuw gebalanceerd, zodat je meer variatie hebt bij het maken van je personage.
    • Introductie van veldbekwaamheid: Alle XP die je verdient na niveau 30 gaat naar een nieuwe voortgangsmeter. Als deze vol is, krijg je een Veldbekwaamheidsreserve met willekeurige items op basis van je uitrustingsscore en wat Phoenix-credits.
    • Introductie van het spelersprofiel: Hiermee kun je de gameplaystatistieken van elke speler bekijken, de status van de server direct opzoeken en je profiel delen op sociale media.
    Tom Clancy’s The Division is reeds verkrijgbaar voor Xbox One, PC en PlayStation 4.

    [​IMG]
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  8. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Ik ben er pas mee begonnen en vermaak er mij eigenlijk onverwachts goed mee. Jammer dat het blijkbaar zo leeggelopen is.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gamemode Survival:

    • 2 game modes PvP Survival OR PvE Survival - Groups can meet on the map and help each other but not kill each other in PvE mode.
    • PvP mode gives you 20% more points for your final Survival score that gets tranfered into sealed caches
    • 24 players on the LZ map
    • WHEN YOU DIE ==> GAME OVER! (you can be revived from the downed state)
    • hunger, cold mechanics
    • There are Landmarks on the big map - but the mini map is deactivated
    • you are sick and need to extract yourself
    • you start with a pistol only and with no / bad gear
    • clothings have a 'cold' rating that protect from the blizzard
    • crafting plays an important role
    • there are 'hideouts' - like apartments (those are not safe house)
    • there are crafting benches in the hideouts
    • you need to build a new mask / virus filter when you want to enter the DZ / contaminated zones
    • on the borders of the map the enemies are weaker and get stronger when you move closer to the center of the map.
    • No need to be L30 to play Survival - Just need access to the BoO
    • No link to World Tier - every player plays as the same difficulty level (you start with a simple green pistol) and work your way up.
    • Nirolak's Note: As a clarification, this is a mode, not a game state. You go to the Base of Operations, start a Survival match (either PvE or PvP), and then play until you die. At the end, you get sealed caches which have rewards. On stream, the devs survived 13 minutes and got one sealed cache that contained a max gear score Set Item and a max gear score High End (yellow) item.
     
  11. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Klinkt goed.

    Half jaar te laat though.
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Voor wie maken ze al die content nog :+.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor mensen met de dlc pass. /s
     
  14. Batwheelman

    Batwheelman Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    15
    Voor mij :)
     
  15. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    En voor mij;)
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.819
    Ben geen multiplayer gamer, althans ik speel toch alleen, is The Division nu voor €15 nog interessant om alleen te gamen of niet? Speel je altijd tegen andere en online ofniet?
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    15 is goeie prijs. ik heb m wel liggen en ga ook alleen single player. ik hoor dat het gewoon prima kan, maar heb nog niet gespeeld
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  18. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Tering die Survival DLC is solo niet te doen man.=(
     
  19. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Waar te beginnen met survival ??

    Krijg alleen een voorraaddropping te zien op de map maar die is niet te doen joh kom er niet doorheen.....
     
  20. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Survival is die DLC,ik weet niet of je die hebt.
    Die is onder in de Base of Operation.
     

Deel Deze Pagina