1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Top Spin] Problemen met XBL Dubbelspel

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Machiel, 28 dec 2003.

  1. Machiel

    Machiel Just Be Me!!!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoihoi,

    Mijn vader speelt heel vaak Top Spin via XBL, maar baalt er alleen van dat hij geen dubbelspel kan spelen via XBL.

    Hij kiest voor optimatch en kiest dan voor de gevonden wedstrijd.
    Dan komt de lobby en daarna blijft Top Spin heel lang zoeken, maar maakt geen connectie met de andere spelers. Dit is ook zo als hij een wedstrijd aanmaakt.

    Maar echter als ik hetzelfde doe met mijn gamertag, dan werkt alles wel :confused:

    Hoe is dit mogelijk, iemand enig idee?
     
  2. Machiel

    Machiel Just Be Me!!!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand een idee hoe dit komt?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Is dit dan ook op dezelfde machine en het zelfde tijdstip? Dit klinkt mij heel vreemd in de oren .. en wat bedoel je met dubbelspel?
     
  4. Machiel

    Machiel Just Be Me!!!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het klinkt mij ook vreemd.

    Als mijn vader dus met iemand anders online wilt gaan tennissen (een dubbelspel) en mijn vader gebruikt zijn eigen account en die andere is dan de gast. Als hij dan exhibition match doet en dan optimatch en de team selecteert tegen hij wil spelen, komt hij in de lobby. Als beide teams dan gereed zijn om te spelen, blijft het spel laden en laden en laden, enz. Het spel begint niet. Keer op keer is dit het geval.

    Maar als mijn vader dan mijn account gebruikt, dan blijft het spel niet zo lang laden en dan kunnen ze wel spelen.

    Dit is op dezelfde xbox. Ik heb 2 xboxen en op beide werkt het spel niet met zijn account :confused:
     
  5. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb dat probleem heel soms met mensen gewoon bij singleplayer. Je kunt dan wel nog gewoon met elkaar praten maar het laad menu gaat de hele tijd heen en weer (dat balkje). Ik heb het toen met iemand uit getest waarbij die het ook niet deed en als we dan niet onze eigen mannetjes kozen (dus we kozen gewoon sampras of iemand anders) dan deed die het wel. Met dubbelen heb ik nog nooit dat probleem gehad, maar mischien werkt het wel hetzelfde.
     
  6. Machiel

    Machiel Just Be Me!!!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel, maar dat zal hij dan niet leuk vinden.. moet ie weer een nieuwe aanmaken.
    Maar via mijn account gebruik ik ook mijn eigen mannetje.
     

Deel Deze Pagina