1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

topic gesloten (erg overdreven)

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door MetalSonic, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Regels zijn regels, hoeveel moeite is het nu om in 1 keer de juiste titel te doen?
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Er is zelfs nog een speciaal sticky, enkel en alleen voor de titels, als je dan nog steeds niet begrijpt hoe het moet dan is het jammer. We hebben begin deze maand de complete Bazar opgeruimd omdat het gehele overzicht kwijt was en we verwachten daarom van de leden dat ze eerst even kijken naar de andere threads óf één van de 8(!) stickies inkijken om te zien hoe het met de titels zit. Dat je het dan nog steeds niet doorhebt is jammer maar we passen niet langer elke foute titel meer aan.
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou, regels zijn regels, zitten we hier niet op een gezellig forum waarin een goede sfeer het belangrijkste is? Ik vind het gewoon overdreven. Mijn andere topics zijn wel goed dus ik weet hoe 't moet. Maar als één TT dan niet even voldoet dan hoeft hij toch niet meteen dicht + dat ik een dag geen nieuwe topic mag maken:F:.

    In de tijd die je gebruikte om via de MOD panel op closed te drukken had je net zo goed de TT kunnen aanpassen:)
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Waarom zou je een peuter leren hoe hij op het potje moet gaan als je ook gewoon jaren lang zijn luier kan verschonen.

    En kap eens met dat "gezellige forum" argument. Komt me nu best mijn strot uit om eerlijk te zijn, bij elke mod-edit is het weer raak. Dit heeft helemaal niets daarmee te maken en gaat enkel en alleen om het feit dat we enig initiatief verwachten van de leden omdat we het zat waren dat elke keer het overzicht kwijt was in de bazar. Op deze manier is het voor iedereen beter en voor die paar die de regels niet willen lezen hebben we deze maatregel. Dat heeft helemaal niets, maar dan ook niets, met de gezelligheid van het forum te maken.
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je bijvoorbeeld 50 threads dicht gaat gooien, dan raak je ook snel de overzicht kwijt + het wordt een puinhoop met allemaal gesloten threads.

    Hebben jullie bijvoorbeeld geen " prullebak " waar je alle Gesloten threads in kan gooien? Nu staan er tig threads tussen waar een slot op zit..
    Zodra je het in een prullebak/ archief gooit dan is weer overzichtelijk met on gesloten threads.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Jawel, maar dan weten de eigenaren niet waar ze gebleven zijn. :) Normaal gesproken zakken gesloten topics snel genoeg weg.
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Kunnen men weer lezen in de Prullebak/ Archief forum. Het is maar een idee. :+
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

    Ik zit hier om "gezellig" met andere over games te praten, over de gezamenlijke passie van iedereen. Ik zit hier om "gezellig" te lezen wat andere van games vinden. En hier ontspannen een wat kopen of verkopen gaat ook in een gezellig forum. Wat is je probleem daarmee? Ik geloof dat wij echt op een totaal andere frequentie zitten.

    Jij als mod wilt toch dat mensen zich op hun gemak voelen op dit forum. Belangrijke dingen om aan te pakken zijn bv flames of illegaal gedrag. De gezelligheid van dit forum is voor mij dé reden waarom ik hier zit. Voor gamenieuws ga ik naar andere sites maar voor ouwehoeren over games zit ik hier!
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Maar niemand doet dat en ziet opeens dat zijn thread weg is en maakt vervolgens weer een nieuwe. Dat gaat hem niet worden, daarnaast zakken de gesloten threads snel weg in de Bazar.

    Dat we op een andere frequentie zitten werd in het zombie topic wel duidelijk. Wat jij onder gezelligheid verstaat, zien wij als spam en datzelfde geldt voor jouw visie van het beleid en de onze. Maar het is zo dat je nu al diverse keren hebt aangegeven dat de gezelligheid van het forum wordt aangetast, enkel en alleen maar door een slotje of een mod-edit en dat argument wordt nu een beetje storend (imo). Xbw is een echte community en dat is ook de reden dat ik hier graag zit maar elk forum kent een zeker beleid en zo strak is het hier ook allemaal weer niet.

    Het gaat ons erom dat de Bazar niet weer verwaarloosd wordt omdat het een erg belangrijk onderdeel is van het forum. Dit is de reden dat we het duidelijk hebben aangegeven in alle topics en aankondigingen en we verwachten daarom dat het daarmee duidelijk is. Als we nu alsnog elke titel gaan aanpassen dan blijven we bezig en dat kost simpelweg te veel tijd en de kans dat het volgende keer weer fout gaat is daarmee ook te groot.
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ook zit je hier om bijvoorbeeld " Nep kicks uit te delen in de bazar " Sinds dat ik hier zit heb ik dit vaak voor bij zien komen. :+

    @ Cookie; Ik zie nu op de eerste pagina van de Xbazar; Ruim 22 threads wat gesloten is door de eigenaar zelf of / door de mods.

    Als je alle gesloten berichten verplaatst naar de Prullebak/ Archief houd je de overzicht beter bij. En staan de actieve threads er netjes tussen in de Xbazar.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat zie ik inderdaad wel vaker op andere fora, alleen vaak blijft er dan wel altijd een verwijzing achter die nog steeds voor een zooitje zorgt. :+
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Zoals? Forum Xbazar blijft goed intact met actieve threads; De gesloten threads zitten netjes in de prullebak/ Archief wat je netjes weer terug kan lezen. Zie de probleem niet? ;)
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je hebt wel dit soort mods ervoor:
    http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=178050

    Maar zoals Gerjan al aangeeft zit je dan alsnog met de verwijzingen en voor het overzicht maakt dat verschil niet heel veel uit.
     
  15. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kan er niet gewoon een topic titel plaatsvinden. Als nou de hele titel fout was geweest was ik het met Cookie eens.
    Alleen de tag [Gez] is fout. |:-
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Omdat [Gez] niet aan de titel voldoet is simpel; Als pietje dit er neer zet: [Gez] Dragon Age, voor welke platform bedoel men hiermee? Als je dit meteen duidelijk in de titel neer zet kan de koper dit meteen lezen. Vandaar worden de threads zonder pardon gesloten. Wat mij betreft hebben de moderators/ admins hier zeker een punt mee.

    Hoe moeilijk is het, om even de regels te lezen?

    @ Cookie: Mooie mod, maar ik had het over een zonder mod. ;)
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Spam? De meeste berichten van mij bestaan uit meerdere regels. Voor spam die je denk ik toch vooral eens te kijken in bv the Green Mile. Word er een foto gepost en vervolgens 10 keer "haha ja grappig, haha nee niet grappig, ok dit is mijn foto". Ik ben hier nooit om te "spammen". Black Ops Zombie topic wil ik goed houden, mensen kunnen met mij een afspraak maken om een zombie match en even later word er 100% ontopic dus nog gepraat over de zombie match :). In het WTF topic werden mijn reacties ook uitgemaakt voor Spam, nou het is net zo zeer spam als de andere reacties. Oh en let eens op al het gevloek daar. Even bladeren en je ziet 3 keer godverdomme? Doe ik dat nee, ik vloek niet op dit forum (juist om de regels goed te volgen)

    Hmm ja ik wil ook dat 't forum overzichtelijk blijft. Maar gezien mijn geschiedenis in de Bazaar die neerkomt op heel veel goede deals, goede communicatie etc vond ik 't wat streng om door een keer een foutje in de TT mijn topic maar te sluiten.


    Poe, poe, 2 keer een vriend geholpen met zijn topic. Leuk oom dat je dat hier even meld. Wees er trots op :)
     
  18. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat toch [GEZ]X360 Externe hdd + kabeltje.

    Staat er duidelijk in voor welk platform. Als het een game was zou ik je gelijk geven.
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Daar staat het wel duidelijk inderdaad, maar in de meeste gevallen niet. =/

    @ MetalSonic; Joh, ik ben er zo trots op, echt waar !
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Een willekeurige leek begrijpt gewoon wat ik wil.. Ik maakte 'm gewoon ff snel en nu kost 't mij een dag:{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina