1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

topic gesloten (erg overdreven)

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door MetalSonic, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dan het probleem :confused:
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit moet je niet aan mij vragen.. De Admins/ Moderators hebben de regels gemaakt, waar wij aan moeten voldoen.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij kan het dan niet, zie het in ieder geval niet staan.

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=153492

    Dat vat ongeveer samen wat jij onder gezelligheid verstaat en wij onder spam/storend. En dat was lang niet de enige keer dat het zo ging.
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Regels zijn regels en zulks zegt hij dan natuurlijk:emo:, ik snap sowieso niet wat hij in dit topic doet. Dit topic heeft te maken met mijn gesloten topic en ik geloof niet dat hij een mod is ofzo:cool:...

    Volgensmij wilt cookie mij van dit forum hebben. Ondanks dat ik meerdere leuke topic reeksen heb gestart zoals:
    - games muziek
    - garage hoek

    Mijn reacties zijn niet offtopic, ik geef hem tips....... Waarom heb ik zo'n gevoel dat ik binnenkort een ban heb van Cookie.. Zal wel komen omdat ik flame, heel veel topics maak zonder iets in te posten of omdat ik bezig ben met illegale zaken. Oh wacht, dat doe ik allemaal niet, cookie heeft gewoon een hekel aan me:F:
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    :F: Lezen is nog blijkbaar moeilijk voor je? Lees eens 1 pagina terug dan lees je mijn argument over gesloten onderwerpen.

    @ Cookie; Je kan in de admin menu een (Forum aan maken. ) Met titel: Prullebak/ Archief en daar verhuis je alle gesloten threads naar toe. Zo bedoel ik. ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon een bericht naar Cookie sturen met de vraag of je mod kan worden. Kap eens met je geslijm ofzo:F:.. Jouw reacties hier zijn pas offtopic/ overbodig.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja dat snap ik maar elke keer een edit plaatsen + topic sluiten + topic aanvinken + topic verplaatsen + forumdeel kiezen = niet iets waar elk crewlid zin in heeft, gok ik :+
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    :lol:. Mijn reacties gaan over de Xbazar, welke thread kan ik dit nog meer kwijt? En ik slijm imo niet, ik had alleen een idee. ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Even serieus...

    8) Dat spreekt toch voor zich, hoe geef je hem hier tips? Kom op ey, ik heb hier helemaal een hekel aan niemand (voetbalthread even buiten beschouwing gelaten :+) dus verplaats jezelf niet in een Calimero positie, dat is echt nergens voor nodig.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhu, je weet dat ik een punt heb. Anyway, nu mag je wel uit dit topic ;) we weten wel dat je het met cookie eens bent en dat je mod wilt worden ofzo. Zelf wil ik gewoon praten over mijn gesloten topic, je "jaknikkerij is dus overbodig"

    :b:
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Bye, :thumbs:
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen hekel aan mij hebt dan zou je wellicht ook eens de andere kant kunnen opkijken. Net zoals dat ik ook geen topic reports maak als ik mensen zie vloeken, ik kom hier namelijk niet voor ruzie ofzo.

    En ja je bazaar feedback met betrekking tot mijn kicks en dat ze soms niet nuttig zijn heeft dan wél weer een kern van waarheid en daar zal ik ook wel mee stoppen. Ik deed 't om te helpen, niet om tegen de haren in te kammen.

    Ik wil wel uit mijn calimero positie gaan als jij uit je "dictator mod" positie gaat. Ik heb respect voor het beleid hier hoor maar vergeet niet dat dit forum voor iedereen een plek is om te ontspannen en te praten over de favoriete hobby!;).
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Het is altijd een optelsom. Door je gedrag in die andere topics verdiende je dat "andere kant opkijken" niet. Klaar. :)

    Waar maak je je in vredesnaam druk om denk ik dan. Een dagje later maakt ook niet uit.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, boodschap is wel duidelijk :). Bedankt voor de reacties!
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Volgens mij heb je geluk dat Cookie zich ermee bezighoudt en niet een andere mod/admin om eerlijk te zijn :+
     
  16. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb mijn OW te danken aan een recalcitrante Magneto toendertijd...maar boeit me niet als een volwassene zo zielig wil doen om niks
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Is het de bedoeling dat wij nou gaan raden wat de link met dit topic is? :confused:
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik doe deze maar dicht aangezien alles inmiddels duidelijk is en anders dwaalt het nog verder af.

    @Metal, mocht je in de toekomst nog vragen/opmerkingen hebben dan kan je altijd even een PM sturen.

    -Slotje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina