1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Trials Fusion

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 26 feb 2014.

?

Voor welk platform haal jij Trials Fusion?

  1. Xbox 360

    12,0%
  2. Xbox One

    41,3%
  3. Playstation 4

    42,7%
  4. PC

    4,0%
  1. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Extreme tracks is voor mij persoonlijk oefenen oefenen oefenen, alle andere tracks zijn zonder oefening te doen en gewoon met reactie te klaren.

    De opbouw is inderdaad wel stukken slechter dan bij eerdere games maar het voornaamste probleem ligt volgens mij echt bij de mensen zelf.

    Wat ik namelijk bijna altijd zie bij mensen is dat ze de start en dergelijke perfect kennen maar de rest van de baan niet goed oefenen waardoor ze eerst een perfecte start moeten krijgen(lukt 5 van de 100 keer) en vervolgens proberen ze de rest ook goed te rijden wat hun dan natuurlijk maar 1 op de 10.000 keer lukt.

    De beste tactiek is in mijn ogen echt elk checkpoint doodoefenen totdat je hem minimaal 10x achter mekaar haalt en daarna pas de gehele track te spelen.

    Een perfecte start is helemaal niet belangrijk voor een 1000e plek vd wereld, het is belangrijk dat je de gehele map 'redelijk' doorkomt
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    De tracks volledig van buiten leren is sowieso al een must wil je voor platinum gaan...

    Maar eigenlijk als je bepaalde basis technieken (vooral de bunny-hop en het spelen met het gas in steile hellingen) beheerst kom je zelfs op extreme-tracks vrij snel tot aan de finish.

    Heb ontzettend veel tijd in Trials gestoken, maar er komt een punt dat je aan je limiet van je talent zit is mijn mening.
    In een achievement, "Wail of the Banshee" heb ik grofweg 100uur gestoken! :x

    Nee, dat zeker niet. Verpruts het ook heel vaak puur omdat ik mijn zenuwen niet meer onder bedwang kan houden als het eindelijk lijkt te gaan lukken. :lol:

    Toernooien foutloos rijden was/is echt het lastigst, telkens maakte ik wel ergens een foutje..
    Zelfs tussen het laatste checkpoint en de finish (na 19 tracks foutloos) ging het soms nog heel klungelig mis. 8)

    Dan vloek je wel eventjes maar de drang om weer opnieuw te proberen blijft toch aanwezig. Tenminste dat had ik bij HD en Evolutions, nu bij Fusion wil het met mijn doorzettingsvermogen nog niet zo lukken...
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    [yt]y2Pzmopkwo0[/yt]

    In plaats van dingen na te maken in Minecraft wordt Minecraft zelf nu eens nagemaakt in een andere game. :+
     
  4. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ze hebben eindelijk Multiplayer erin gezet :p
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Pfff, speel het spel allang niet meer.

    Het is ook niet zo leuk als toen op de xbox360 helaas.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Extreme is veel te moeilijk, in HD was het tenminste nog te doen, nu niet meer. Ik heb er niks mee terwijl Evo en HD wel topgames waren.
     
  7. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb de vorige games niet gespeeld... maar dit vind ik ook echt veel te moeilijk.
    ik heb er me wel mee vermaakt tot het meer frustratie geeft dan plezier, ik probeer het wel nu en dan nog eens maar als je er niet constant kan mee bezig zijn geeft het geen nut en lukt het echt niet
     
  8. Exodopus

    Exodopus Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan best begrijpen dat voor sommige die extreme tracks een hel zijn
    heb zelf de vorige delen ook gespeeld tot ik alles op platina had.
    vind het bij fusion best meevallen met de extreme tracks.
    daarin tegen zijn die uitadagingen idd haast niet te doen.
     
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik vind dat er teveel "flow" in de normale banen zit. Het is meer precies op t goede moment even gas loslaten om de volge de schans goed te pakken dan van obstakel naar obstakel, wat HD al meer had dan evolution
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    De Season pass is in de PS store voor een 10tje :)
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja ik ben er ook een die je destijds heb toegevoegd. Man jij was goed zeg.. Ik heb nu sinds vorige week een X1 en natuurlijk Trials Fusion gekocht. Ik vind het een vette game. Ben wel iets minder gecharmeerd van de environment setting maar buiten dat is het weer genieten geblazen. Heb ook de season pass. dus ik kan voorlopig even vooruit. Ook ben ik het met je eens betreft de DLC. DLC is handig als je even snel een track of tig tussendoor wilt spelen.
    Wat absoluut een heel groot nadeel van al deze mooie speledingetjes is, er zitten maar 24 uur in een dag. :'-(

    Rij en drink voorzichtig :whistle:
     
  12. Exodopus

    Exodopus Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    4
    2e track van de nieuwe dlc was best pittig

     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    :D
    Nou dat ziet er toch heel netjes uit.
     
    Exodopus vindt dit leuk.
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, kwam gister per toeval de demo tegen in de PS store...toch maar effe checken.

    En...het is leuker dan ik verwacht had. Big smile als je knoeperhard op je muil gaat.:D

    Met Plus kost de game + season pass maar 16 euro....straks effe de volledige game downloaden.:cool:
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Zijn er mensen die weer trek hebben in een competitie? Elke week een track en dan beste tijd posten (console maakt dan niks uit)
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Haha, dat bloedt toch dood, bij de release was dat al zo :+
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ja true maar met evolution hebben we het volgens mij toch wel even volgehouden
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha, ik vind hem ook leuk. Blijft een geinige serie.
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zeer strak gereden, krijg het zelf maar niet voor elkaar om platinum te halen op die koers. |:-
     
    Exodopus vindt dit leuk.
  20. Exodopus

    Exodopus Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    4
    Tnx track op zich valt wel mee.
    Je hebt alleen zo weinig tijd
     

Deel Deze Pagina