1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trophy behaald? Show hem hier!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Fisichella, 11 aug 2012.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, komt natuurlijk ook door Plus; ook al heb je ze nog niet gespeelt, ze tellen wel mee!

    Bij de 360 zit ik op 53%, PS3 zal bij mij ook niet hoog zijn....kut Plus.:+
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Sinds ik de Vita heb, begin ik pas waarde te hechten aan de Trophies. Dus geef me nog even. :+ Al heb ik al een heel groot deel van m'n PS3 games niet meer. Had een periode waarbij ik nooit meer op m'n PS3 speelde. Dus heb ik ook een shitload verkocht. Maar goed: Work in Progress! :D
     
  4. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren mijn 1e platinum trophy gehaald. Wel voor de story mode van the walking dead maar ben er toch blij mee.

    [​IMG]
    The Walking Dead
    Earn all trophies in: "The Walking Dead"

    Ik sta nu op 13,52% completion.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is dat voor die adventure game of voor de FPS?
     
  6. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor die adventure/arcade game van Telltale Games. Ik had hem op de 360 al uitgespeeld maar nu ook op de PS3. Ik had nu andere keuzes gemaakt.
     
  7. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Telltale Walking Dead is ook echt één van de makkelijkste games om een platinum in te halen, wel een leuke spel btw.

    Ik ben met Heavy Rain bezig. Heb 'm uitgespeeld, en de platinum is ook goed te doen maar kost volgens mij ontzettend veel tijd. Daar ga ik dus niet meer voor door.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind het wel fijn dat de trophies/achievements bij TWD zo gemakkelijk zijn. Dit is niet het soort game waar ik zin heb om vreemde capriolen uit te halen, of te gaan 'grinden' voor achievements, of het meerdere keren te gaan uitspelen. Gewoon op je eigen tempo door het verhaal spelen en de trophies komen wel. :p
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    daar leent het spel zich ook niet echt voor. Ik had een corrupte save en zat met tegenzin een groot stuk opnieuw te spelen.
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Gisteren platinum trophy van Jak and Daxter 1 gehaald. Easy platinum en ook een vermakelijke game.

    Ben nu met Jak and Daxter 2 bezig. Wat een wereld van verschil qua gameplay... veel meer actie. En ik vind het maar niks vergeleken met Jak 1.

    Ga nog wel voor de platinum. Die is volgens mij makkelijk te doen.
     
  11. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Jak II vond ik nog steeds een erg leuke game. Jak 3 daarentegen vond ik het minste uit de serie. Maar alle 3 blijven het gewoon echt geweldige games. Misschien binnenkort ook maar eens die trilogy aanschaffen. Het is alleen zo jammer dat die gewoon echt nergens afprijst. :mad:
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik ben nu wat verder in het spel. En ik vind het bij nader inzien toch best een leuke game. Moest in het begin wel even wennen. Ben nadat ik Jak 1 uit had gespeeld meteen met Jak 2 begonnen. En dan is het toch wel een wereld van verschil.

    Beetje GTA achtig, missies zijn gevarieerder... zitten wel aantal boring missies bij (ga van punt A naar punt B in 2 minuten bijvoorbeeld). En die races zijn ook irritant. Voor de rest wel een leuke game.

    Daxter blijft ook erg funny.

    P.S. Heb de Trilogy bij BartSmit gehaald voor €25. Wou in eerste instantie wachten tot hij goedkoper zou worden (€10 á €15). Maar toch maar gehaald aangezien ik die trilogy al een tijdje wil spelen. Tot nu toe nog geen spijt. Jak 1 is een heerlijke game, Jak 2 wat minder imo... maar nog steeds een goede platformer
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    De eerste J&D was super, daarna vond ik de games steeds minder worded, dus de HD collection komt er niet. Ik ben altijd meer een Ratchet & Clank liefhebber geweest.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Very Rare trophy. En het heeft me maar eventjes gekost :+
    [​IMG]

    Pas mijn 9e Very Rare. http://psnprofiles.com/DulleNL
    Mocht ik ooit ook nog eens de laatste trophy halen, heb ik ook eindelijk eens een Ultra Rare binnen. :p
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2013
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoppa
    [​IMG]

    Als Episode 2 er nu voor zorgt dat er niet meer een dom 'point of no return' is dan ben ik er helemaal klaar voor. :+ (en niet meer dat je alle puzzels foutloos moet doen... oftewel, zorg er niet voor dat ik verplicht ben de game een 2e keer te spelen.)

    Ik ga Ep2 sowieso kopen hoor, want het is een leuke game, maar aangezien dit een trophy topic is klaag ik dus ook over trophies
     
  16. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Sly Cooper Thieves in Time platinum:

    [​IMG]
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    LEVEL UP.

    [​IMG]

    Level 12 alweer.

    Laatste push oa door
    Rayman Origins
    [​IMG]
    (Bevrijd Elfje nr 2)

    Tekken
    [​IMG]
    (Play 10 Days - Brons, maar nu voor eventjes nog een Ultra Rare)

    En ICO
    [​IMG]
    (Acquired Spiked Club - Gold)

    Wel alweer te lang geleden dat ik een Platinum heb gekregen. Die PSN games op 100% zijn niet hetzelfde zo zonder een plat. :+
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik moet nog 2 dagen voor die Tekken trophy, samen met 10k gift points nog de enige :).

    Zelf heb ik gisteren deze als laatste gehaald:

    The Last of Us

    [​IMG]
    Populace
    Build your clan to 40 people in Factions

    [​IMG]
    Knowing the Basics
    Win a game of Supply Raid and Survivors in find match

    [​IMG]
    Let's gear up
    Craft every item

    En Batman: Arkham City eindelijk uitgespeeld van PS+ :+.

    Batman: Arkham City

    [​IMG]
    Exit Stage Right
    All the world is a stage

    Begin al richting de lvl 13 te gaan :). Zit nu al ruim een jaar op 12 geloof ik 8).

    [​IMG]

    Jeuj, 2617e van Nederland :+
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2013
  19. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Hoe krijg je die ranking erin? Was ook wel benieuwd hoeveelste ik ben dus heb een profiel aangemaakt. Ranking doet het alleen niet..

    [​IMG]
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je positie zal nu nog berekend worden denk ik. Als ik op je naam zoek in de leaderboards staat er alleen nog een grote 0.
    Ik heb iig niks gedaan om die ranking erin te krijgen. Dacht ik. :+
     

Deel Deze Pagina