1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy [ deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nielzzzz

    nielzzzz Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    en vitiable was vervangen door kampioen en kampioen was daarna vervangen door darkwing

    EDIT: EN toen zijn ik en masterspy afgemaakt door escobar en darkwing
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2008
  2. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal natuurlijk een dikke montage voor je kunnen maken:)
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan jij editten dan?

    Ja ik weet wat je bedoelt saphis. Die weten wel hoe het moet 8).
     
  4. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik kan editten, op mijn opleiding is dat ook een vereiste namelijk:+
     
  5. Towel

    Towel Guest

    Niels doet een fun opleiding, waar je leert halo 3 montages maken en tevens halo 3 leert spelen. Op het laatste gebied scoort niels nog niet erg goed, maar zijn mentor heeft onlangs laten weten dat hij progressie boekt.

    Evengoed, van mij mag je iets leuks maken, zou vet zijn. Van die gameplays die k dan capture valt vast wel het 1en ander van te maken:)

    @airwave, op de janlan gaan wij ook wel halo 1'en, kijke wat wij er nog van bakken.
     
  6. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee towel!! Jullie mogen geen halo 1 daar doen, omdat het dan nog kutter wordt dat ik niet mee mag doen:p
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Towala, ken wilde ook h1 spelen, dus misschien kunnen we wel wat h1 potjes tussen in proppen, zou wel erg dope zijn :D
     
  8. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Breng binnenkort (+-3 maanden, tussendoor nog een lan plannen) ook nog een montage uit, H1 Ntsc :). Dit keer wat beter ge-edit en ook veel betere footage. De montages die ik tot nu toe gemaakt heb zijn niet echt de moeite waard om te kijken maar daar komt dus verandering in ;)
     
  9. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan h1 ook wel weer meenemen, gaan we ook nog halo 2 spelen of laten we dat voor wat het is
     
  10. Towel

    Towel Guest

    Ik zie het niet echt zitten om doubleshots om me oren te krijgen zonder dat ik ze goed kan uitdelen (360 controller bljif ik lastig vinden). Halo 1 is wel hip, maar wel jammer dat k niet mn xbox kan meenemen met ntsc erop. Als iedereen gewoon alle delen meeneemt, kunne we kijke wat we spele.

    Ohja en naast halo 1 spelen moeten we ook gezellig met elkaar bier drinken en blonde meisjes pakken:eek:. Toch jammer dat blackhawk daar niet bji kan zijn.....
     
  11. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    FF L3 wil de LAN wel gebruiken om een beetje te voorbereiden op XL, dus gelieve ook nog een beetje H3 spelen:9
     
  12. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    H3?? fok halo3 , ik ben same met tauwawa blonde meisjes pakke \o/
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders blijven jullie allemaal ff van mn zusjes af, viespeuken.

    Vet esco, kijk er naar uit ;_O_
     
  14. Towel

    Towel Guest

    Hahah prachtig}:]. Maar eerlijk is eerlijk, Towel komt maar één keer in Heesh, dus ik kan die dames daar niet teleurstellen. Tevens moet ik mijn imago hoog houden, dus het "uitgaansleven" moet daar zeker gecheckt worden.

    Ik wil zeker ook halo3 spele, maar of "fun-random" of competieve 4vs4. En aangezien ik dan met random lars, lars en JT moet spelen, zulle we niet erg veel weerstand bieden (no offence) tegen het grootschalige geskillde ploegen van nederland.

    Om nog terug te komen op mn capture troep. Ik zie er wel een leuke service in. We vinden het namelijk allemaal tof om naar elkaars scrim te kijken, maar volgens mij neemt niemand de moeite om te downen via xbox enzo. Daarom wil ik wel elke week van een goed team max 1 scrim capture en uppen, zodat dat toegankelijk wordt voor de rest. Zie het als halo3forum.nl . Mits er natuurlijk belangstelling voor is:)

    Gegroet,

    De enige Towel
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed, maar welke teams had je in gedachte dan? Want wij scrimmen niet 8).
    Ik ga voor morge ff een scrim regelen. Ik wil echt die nieuwe maps ff flink spelen.
     
  16. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    geen zorgen ik wil ook fatsoenlijk scrimmelen, towel mag wel voor ons overshield timen
     
  17. Gimbly

    Gimbly Guest

    vet gaan jullie ook naar xl4
     
  18. Towel

    Towel Guest


    Lulletje:9, maar je zag vandaag weer dat overshield mijn 2de naam is.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2008
  19. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    weten we nog niet (kleine kans)

    @ towel, ik snap echt niet hoe jij het doet je hebt hem ook altijd als eerste, volgens mij doe jij stiekem offline oefenen om vanaf de spawn naar de os te rennen met stopwatch en al.

    Jan scrimmen vnv? Regel ik een team of doe jij dat? mij maakt het niets uit
     
  20. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan de game ook bekijken in theater wat hij doet he;)

    maar lijkt me sterk als jullie naar xl4 gaan? bedoel beetje geld verspilling dan, bovendien kan fearr niet spelen als hij op een andere stoel zit dan zijn gamestoel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina