1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy [ deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloofde geen reet wat die jelle allemaal te melden had. Dus word afwachten, lijkt me sterk dat ze nakomen wat ze zeggen (ik weet niet wat ze jullie hebben 'aangeboden').
    En over dat geboot worden, daar heeft dat zweedse team toch helemaal niks over te zeggen?

    Krijg je nu WEER een nieuwe tag towel?

    Edit: ben wel blij dat vincent weer speelt, ik heb zn gecamp ondermid met shotty gemist.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  2. Towel

    Towel Guest

    haha:) Vincent moet wel weer inkomen, logisch na zon grote afwezigheid. Ik krijg geen nieuwe tag hoor:) Ik zie Envy Towel niet zitten. Wel zit ik te denken aan een naamchange :
    - Superior Towel
    - Towel loves Beer
    - Say hi 2 Towel
    - Towel is arro

    Wat bedoel je met zweeds team boote? Volgens mij begrijp je niet helemaal?:)
     
  3. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
     
  4. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    das wel 3x zoveel als wij ;) Goed om te zien dat jullie gasten gaan spelen EnVy of geen EnVy. Ik ben niet zon fan van die clans meer. Dat hele gedoe met EaZy x Br33zAh zie ik ook niet zitten
     
  5. Dominic

    Dominic Fariko Dominic

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Towel ik zal er maar niet te veel van uitgaan dat je naar megalan gaat :+

    Hij zei tegen mij dat het 100 % zeker was dat we zouden gaan had apart al aangegeven op stage dat ik dan vrij moest hebben en nu... 8)

    Maarja geniet ervan zolang het duurt :thumbs:
     
  6. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    dude je ik had geen zin om tegen jou of maestro te praten omdat jullie weer eens lieten zien hoe kinderachtig jullie waren, daarbij gaf ik duidelijk aan met team switchen, mic aan uit dat ik er was, toch boot je mij, daarop volgende boot JIJ mij ook nog es in die andere lobby op sandtrap geloof ik, dus wat nou niet geboot?

    en verwacht van mij geen friendrequest hoor, heb het beetje gehad met al dat domme gedrag van jou.

    wel grappig dat je via envy ervaring op doet? vertel? hoe doe je dat? geef zij je ervaring injecties?
     
  7. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    is jullie team nu uit elkaar dominic?
    ik heb wat gemist
     
  8. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Towel:"Ik kom niet bij envy voor de site of voor de naam. Het belangrijkste vind ik om wat ervaring om te doen met het team. Envy joinen is daarbij een reden geweest, omdat sandz op het punt stond te stoppen. Door het joinen zou hij nog blijven spelen, iig tot de lan."

    Dus daaruit maak ik op dat je envy joined vanwege het feit dat Sand dan niet zou stoppen met halo? Maar Sand wil dus wel weer envy joinen omdat ze blijkbaar iets te bieden hebben terwijl jij nu net zegt dat dat niet de reden is (om te joinen)? Dus rekening houdend met het feit dat envy niets te bieden heeft... heb je eigenlijk alleen een nieuwe naam straks en sand die meespeelt die denkt dat envy iets te bieden heeft maar die dan toch weer stopt als hij erachter komt dat er niks is?

    Gaat diep he
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  9. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Towel,zal ik maar eens iets aardigs posten over jou???(normaal lopp ik je alleen te f0kken;))
    Mmm ff nadenken word moeilijk}:]
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je een clan joinen als ze niks te bieden hebben? Of het is Pimpsquad, want dat zijn matties jwz
     
  11. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het anders zeggen, waarom zou je envy joinen als ze niets te bieden hebben, want dan kan je net zo goed zelf verdergaan, maar dan wil sand dus niet.

    Maar suc6 iig
     
  12. Towel

    Towel Guest

    Ik geef je helemaal gelijk don, je theorie klopt ook. Maestro en ik zijn iig blij dat sandz zn talenten niet opgeeft en door blijft spelen. Wat we gaan doen kwa die lan die ze beloven, weten we niet. Vooral atrox ziet dat niet zo zitten. Vanavond even met de batties over hebben.

    Maar jullie moeten er niet te groot punt van maken dat we in envy zitten. De mensen die er geen reet mee te maken hebben maken zich daar drukker om dan de spelers als dominic die er eerst in zaten.... Beter maken mensen een eigen team, we kunnen meer teams alleen maar aanmoedigen in nederland. Die engelse hebben er tering veel.
     
  13. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen zich op een forum zoooo zit te verdedigen... Ik bedoel als je geod bent weet iedereen dat echt wel hoor, en gaat dat niet veranderen omdat iemand zegt (sarcastisch) dat je slecht bent......

    Of heeft het leven daadwerkelijk zo weinig inhoud dat je je er echt druk om maakt wat er nu over je gezegt wordt....

    Ik ga verder dus ook geen namen noemen aan wie dit gericht is, maar ik denk dat die personen het zelf wel snappen:+
     
  14. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Kuch slice and dice, open season, kuch kuch }:]*)
    En blackhawk je kan het ook gewoon zeggen hoor als je het gehad hebt met mij, zeg dat dan gewoon ipv zon vage message! HOU GEWOON EEN KEER OP!
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  15. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik doelde idd op jou;)
     
  16. Towel

    Towel Guest

    Kan er een modje komen om bij deze de "slechste post ooit" uit te delen aan blackhawk? Dankjewel.

    EDIT: Niels blackhawk zei over msn dat hij vond dat jij je teveel verdedigd.
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Deze thread gaat op slot omdat TsS er niet meer is. Althans dat las ik in een post van Towel. Om verdere offtopic discussies te voorkomen gaat deze dus dicht.

    Als TsS nog wel doorgaat oid, PM me dan even.

    -Closed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina