1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, kut toets was dat man. 5.5, net gehaalt.
     
  2. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    een -1 voor mij =(
     
  3. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, jij kan voor geen meter liegen.

    Je had een dikke 10 voor achter mensen hun rug praten.
     
  4. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    dude jij slacht normale random's ook niet af, dat jou ego altijd +20 score er bij jou optelt is aan jezelf te danken...
    en jij en airwave riepen idd al ja dat fearrr al lang en breed was vertrokken en dat hij het nog niet durfte te zeggen tegen ons:confused: ja leuk is dat dan als clan
    maar wees gerust fearrr ik ben niet vanwege jou gestopt, liep gewoon niet lekker en had er nu effe geen zin meer in, oke je had miss toch een bijrolletje, tis niet echt relaxt, als je teammate heletijd met " die nieuwe clan " zit te spelen, en niet met zijn toen nog clanmates.

    en wat ik nu ga doen, ik ga gewoon zonder team spelen, lekker geen verplichtingen,
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2007
  5. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    ssshhhhh , verdomme deze sjit zou tusse ons blijfe! :x:mad:
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    We zijn nog niet echt bezig met GB, ik snap er eigenlijk geen donder van :+ Wil daar met het nieuwe seizoen iets meer aandacht aan gaan besteden :b:
    Ik zal je even toevoegen op live, dan kunnen we altijd wat afspreken, maar ik kan je zeggen dat een 6v6 best lastig zal worden :)

    Welke clan zit je? Je plaatje is toch van Target Theory oid? Daar zat lightghost en blackhawk toch ook in ofniet?
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow fear hahahaha anders schrijf je bijna 1000 woorden, van mij krijg je die medaille *).

    Ik denk dat deze hele discussie echt te fur ging, omdat er te veel miscommunicatie was en iedereen elkaar maar wat vertelde (heb ik zelf ook onbewust aan meegewerkt), maar het ergste (en raarste) vond ik toch wat je zei tom, ik ben nog steeds verrast :{. Maar genoeg er over (of jullie willen er meer over hebben), ben blij dat nu fear zijn zeggetje gedaan heeft. Ik bied hierbij nog ff mn excuses aan voor alles wat voor gevallen is, wat ik er zover er aan veroorzaakt heb.

    Thanks voor alle felicitaties :D
     
  8. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    jan heeft gelijk het gaat allemaal beetje te fur, kdenk dat ik gewoon genoeg had van die wat gaat fear doen discussie. En ben ik een beetje heel irritant gaan doen. Ik ben ook echt geen man voor fora, dat blijkt wel weer.
    Nu heb ik past onrust gestoken Towel ;)

    mijn excuses
     
  9. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok jammer, ja is idd target theory. Blackhawk zit er in maar niet in het call of duty team en lightghost heb ik nog nooit van gehoord..
    line-up is plutoniumboy, bbe hannes, dr unreal, denjaan, martial artist en ik
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Pluto? Man die gast heb ik al in mijn BL 8) ! Zal binnenkort wel eens een msg sturen oid..
     
  11. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Black List?
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Buddylist, snotaap :+

    Ik ken hem al sinds halo2, erg toffe gast. Hannes ken ik al een beetje van halo1 :)
     
  13. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    awwwww:eek: , groepsknuffel!!:emo:
     
  14. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaaaaaaaaaaa habadabadaba
     
  15. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lees ook weer is 'n keer hier en wtf is dit... Zegt die geen haat. in deze post heb je wel weer bewezen hoe goed je bent. shiiiT ,,, Te ver hiero maargoed ik weet niet of deze kk shit voorbij is of nog doorgaat... TsS Halo team voorbij of niet?? bevestiging?

    En Towel het probleem lag niet bij Idoxy of die zijn huiswerk had gedaan. Het lag aan TsS Afspraak was als domein er is is de site af. Maargoed
    Case Closed,
     
  16. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mijn part is het voorbij. Ik had eigenlijk niet zon heftige reacties verwacht maar na het opnieuw lezen van mijn eigen post merkte ik wel dat ik dat verdiende, mja toen was het al te laat. Ik had het niet zo bedoeld ik heb mijn post gewoon extreem slecht geformuleerd.
    Nogmaals excusez moi :)

    Nu ga ik naar VVV - Ajax Forza Venlo !
    (Jan als jij ervoor zorgt dat we die globalgaming match een x na 3 uur kunnen spelen zou dat fijn zijn
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2007
  17. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt gewerkt aan een nieuw halo team switchblade.
     
  18. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    De rest wel wil je zeggen?:+ Maar wat gaat er nu gebeuren? Beetje duidelijkheid weer over?
     
  19. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar
    Niet teveel drinken en geen gevaarlijke dingen met vuurwerk doen voor degene die vuurwerk hebben

    Tot volgend jaar iedereen
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo niet te veel drinken?
    Tot volgend jaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina