1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    check towel zn edit jerome:

    Towel heeft inderdaad gelijk, nog heel even de boel aankijken en dan weten we precies waar we staan zogezegd. Als dit deel dicht moet vanwege overbelasting ofz. (snap zo i zo niet helemaal waarom er een nieuw deel aangemaakt moet worden) dan moet dat dan maar. Een nieuw deel komt pas na een aantal verhelderingen.... die wij later pas naar buiten kunnen brengen.
     
  2. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    oh k dat wist ik niet
     
  3. Towel

    Towel Guest

    Blijft masterspy nou nog wel of niet in TsS? Anton dat h3 team gaat dat nog door? Hoever is die progressie?
     
  4. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar wil ik het met jou via msn over hebben.
     
  5. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Mm.. Ik denk dat de nieuwe post ff kan w8te.. ??\o/ Teminste.. anders is het zo saai op XBW \o/ Als je niet kan slapen heb je teminste nog iets te doen! }:] Posten bij TsS op XBW ! O-)
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad overbelasting. We hebben een tijdje geleden geprobeerd te kappen met het maken van nieuwe delen, maar een tijdje later liep de hele boel vast. Dus zijn we toch maar weer teruggestapt op het maken van nieuwe delen.

    Ik doe deze vast op slot.

    @ Towel, als er later meer bekend is over de toekomst van TsS, dan kun je gewoon de beginpost editten, dus ik laat het maken van een nieuw deel over aan jou, of iemand anders van TsS.

    Cheers!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina