1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Breaking Bad

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door PBateman, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    [​IMG]

    Seizoen 3 is afgelopen zondag alweer begonnen, deze serie is na Dexter de volgende topper uit de US.

    Briljant acteerwerk, mooie shots, een sterk verhaal, eigenlijk heeft deze serie alles.

    Nog meer volgers ?
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Van het weekend de pilot gezien, deze beviel me zeer goed :D
    Ga het dan ook zeker allemaal kijken!
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Longwatte? :+

    Maarrehm, zit er ook een beetje humor in? Ik ga dit misschien wel ff checken als ik weer helemaal bij ben met Lost.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Toevalig vorige week de eerste aflevering gezien.
    Ga binnenkort m'n vriendin even overhalen om ook te gaan kijken. :cool:
     
  5. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Duistere humor, ja.

    Gister de eerste aflevering van seizoen 3 gezien, het begint weer erg sterk. En wát een acteur is die Bryan Cranston (Hal van Malcolm in the Middle) toch.
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Absoluut, echt een topprestatie zet ie hier neer.
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heel toevallig had ik vlak voordat deze thread er was, net als Graveheart, ook de eerste aflevering gezien. Zojuist episode 2 gecheckt. Heb me doodgelachen. Vraag me wel af hoe dat nou verder moet met z'n vrouw, die - zoals hij al in deze tweede aflevering zei - deep up his ass zit.
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Volg dit al vanaf begin 2e seizoen. Echt een strakke serie. Seizoen drie begon ook weer bizar met die tweeling...
     
  9. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Samen met Mad Men het beste wat rijzende zender AMC heeft voortgebracht. Tweede seizoen gaat helemaal lekker los. Die aflevering grotendeels afspelende in de woestijn en ze zonder gas komen te zitten:

     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    net eerste 2 afleveringen seizoen 1 gekeken en manman heb nog nooit mensen zich zo hard in de shit zien werken hahahaha
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wel eens het een en ander over deze serie gehoord, maar nooit echt verdere info over gezocht. Is de serie iets om met vriendin te kijken? Of is het meer een mannenserie?
     
  12. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    opzich een geweldige serie, maar de eerste ep van season 3 en eind van season 2 laat de serie wel behoorlijk veranderen... Ik hoop dat hij net zo sterk weer verder zal gaan maar dat is afwachten..
     
  13. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker toffe serie, ben nu bij epi 5 van het eerste seizoen:)
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vind het eerste seizoen maar slecht te vinden, en dan vooral de DVDRip.XviD-ORPHEUS versies, want daar zijn NL subs van :+! Maja, ben nou seizoen 1 en 2 aan het binnen halen, geen idee welke versies, dus hoop dat NL of ENG subs er sync mee lopen en dan ga ik eens kijken of t wat is!
     
  15. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe juist expres geen ondertiteling, dan mis ik de helft van wat er te zien valt:)
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ja niet dat ik geen Engels spreek ofzo, alleen ik versta t soms nogal slecht, dus dan vind ik t wel fijn als ik dan ff snel kan lezen wat er gezegd wordt. Meeste series kijk ook dan ook met Engelse ondertiteling, omdat sommige grappen of uitdrukkingen moeilijk verteld kunnen worden en je dan in t Nederlands een hele andere zin krijgt!
    Maar dat je de helft mist van wat er te zien valt lijkt me erg sterk, of je hebt echt een inieminie tv ;)!
     
  17. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk hem op de laptop en zit ondertussen gewoon op internet etc. als ik dan ook nog ondertiteling moet lezen mis ik alles :+
     
  18. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Dit is natuurlijk een 1 April grap want als mensen deze topserie zo kijken verdienen ze, met respect, een slap in the face.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  19. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    :emo:
     
  20. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik trek eerder zo'n emoticon als ik bij iemand voorbij met een laptop die beweert dat die Breaking Bad aan het kijken is maar op zijn scherm nu.nl aan heeft staan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina