1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Californication

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Bassie, 29 sep 2009.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    [​IMG]

    Oke, ff lui van wikipedia geknipt, maar ik vind het een erg vermakelijke serie: foute scenarios, sex, drugs 'n rock 'n roll, veel (mannen)humor en vooral erg goed geschreven. Ze zijn net begonnen met seizoen 3, dus ik ben weer volop aan het kijken. Vreemd dat hier nog geen topic over is, want het is toch wel een hitserie. Nog meer XBW'ers die Californication kijken?

    Net de eerste twee afleveringen van seizoen 3 bekeken en ze waren weer goed op niveau. *) Misschien nog wel beter dan de vorige.





    Dat einde! :lol: Die scene blijft geniaal.
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb de eerste 2 seizoenen zeker gekeken. Waren erg vermakelijk.
    Wist niet dat het nieuwe seizoen weer begonnen was dus zal die nu ff gaan opzoeken!
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Beetje hetzelfde als Entourage? Sex, geld, dure auto's en veel mooie vrouwen?
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    mwa niet echt..

    entourage is echt meer glamour en populariteit.
    Dit is meer achter de schermen in hollywood. Wel Drugs/sex en mooie meiden.
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dit is juist minder Holywood. Tenminste, het gaat gewoon meer over het leven en zijn miserabele levensstyle. Je ziet ook hoe erg Hank zichzelf haat af en toe. Maar dit is zeker niet zoiets als Entourage.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Vind vooral de manier hoe Henk en zijn dochter met elkaar omgaan geniaal :D
     
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Het niveau van entourage haalt het zeker niet maar wel vermakelijk op zich.
     
  8. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja.. ieder z'n mening he :)

    Ik vind Californication werkelijk briljant en Entourage in ieder opzicht compleet overtreffen. De dialogen zijn zoooo sterk & Moody is geweldig gecast.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind ze beide geniaal. en zou echt geen keuze kunnen maken tussen de twee.
    Ze hebben allebei iets speciaals.

    Bij entourage is het de sfeer die er hangt en de avonturen die ze meemaken.
    Bij Californication denk je elke keer van wtf gaat moody nu weer verneuken en hoe fixt ie het.
     
  10. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Eerder andersom, waar Entourage na de eerste twee, piekende seizoenen gigantisch daalde in kwaliteit blijft Californication consistent en wordt het alleen maar beter eigenlijk.

    De gevarieërde cast (rebelse dochter, sympathieke moeder, vreemdgaande vader) maakt het in ieder geval wat makkelijker om met ze met te leven dan vier klojo's (in het kort) in Hollywood met geld teveel en een 24/7 hard-on.
     
  11. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ze herhalen de eerste 2 seizoenen de komende weken (?) om 00.00 elke dag van maandag t/m vrijdag op comedy channel :) Heb de meeste al gezien, maar toch even kijken voordat ik aan seizoen 3 begin :9
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zal het 's gaan proberen. :cool:

    *downloading..
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Eerste seizoen vond ik geniaal, 2de ook weer maar net iets minder vond ikzelf maar ik heb ook niet alle delen ervan gezien. Wat ik hier leuk aan vind is dat het eens allemaal wat anders is, de meeste Amerikaanse comedy's vind ik zo overdreven.
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb de pilot geprobeerd (dat was volgens mij inclusief die scene met de non in OP, toch?) en ik vond er werkelijkwaar geen moer aan. Kan er ook gewoon niet om lachen. Entourage vind ik dan wel weer geweldig. Zo zie je maar hoe het per persoon verschilt.
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    één aflevering kijken geeft echt totaal geen beeld van wat er allemaal kan spelen vind ik.
    Eerste 2/3 afleveringen van Entourage vond ik echt werkelijk geen zak aan. Na ep 4 had ik zoiets van ik kijk het seizoen af en tegen het eind van het seizoen was ik hooked.
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Bij dit soort series is de humor van essentieel belang. Als ik dan niet om de grappen kan lachen, dan blijft er weinig over. Ja een vader die veel naait, een rare dochter en een ex die de hele tijd zeikt. Het spreekt mij dan niet meer aan. Entourage is meer glamorous ofzo, meer gelikt. Dat ligt me meer. Dat ik de humor daarin zo goed vind heeft ook een enorme invloed op mijn mening over die serie.
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Gast, die dialogen zijn gewoonweg geniaal in Californication. Entourage vind ik ook vet, maar dit is gewoon net iets slimmer. Ik zou gewoon even een paar afleveringen kijken, en gewoon open staan. Het is echt vet, maar niet glamour. Meer depressie op een lollige manier.
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier zit idd meer diepgang in.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gisteravond de eerste 4 afleveringen van Seizoen 1 gekeken. Weet nog niet helemaal wat ik er van moet denken..
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gisteravond het eerste seizoen afgekeken. Nu Seizoen 2 downloaden..
    Ben toch wel erg benieuwd hoe het verder gaat! :cool:

    Qua humor is Entourage beter..voor diepgang moet je bij Californication zijn. Heeft ook humor, maar net iets anders..
     

Deel Deze Pagina