1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Dexter [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 11 mei 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke. Dat klinkt logischer.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dus de writers hadden ballen in dit geval en weten ook dat te lang doorgaan slecht voor de show is

    De laatste ep heette altijd al iets van "execution" "electric chair" "guillotine" ofzo. Maar zijn nooit de echte namen geweest. Deden ze expres
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  3. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    En een spin-off.

    Net als met The Walking Dead overigens.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh ja klopt...Isaac was echt cool idd. Maar precies zoals jij het zegt...zo had ik de finale verwacht. Sowieso heel het seizoen had ik volledig anders verwacht.

    Maar nu weet je gewoon dat Dex voort blijft leven, want die kill instincts komen echt wel weer terug. Zeker zonder Hanna. Wel bullshit trouwens, door Hanna's liefde werd zijn behoefte om te moorden steeds minder, maar toen hij nog met Rita was moest hij steeds killen. Mja.

    Het is mooi geweest zo. Ik kijk met veel vreugde terug naar 1-4 en daar hou ik het lekker bij.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    En The Walking Dead is al geen sterke serie, spinoff zal wel helemaal niks worden.
    En Dexter final.....tjaaa beter geen woorden aan vuil maken:+
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ieder zijn mening maar ik vind the walking dead even goed als dexter ( alleen 1 seizoen gezien)

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nu ik dit heb gezien stel ik mijn mening wat bij en moet ik toch toegeven dat 't laatste seizoen inderdaad wat mager is.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hehe, ik had eigenlijk Final Destination 2 verwacht met Dexter in de politieauto :cool:
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zo net ook gezien. Wat een kut einde.

    Dexter koopt tas etc, staat op camera's, en dan even een bommelding in iemands anders schoenen schuiven. SFX waren super slecht. Orkaan gebeuren was zo nep en ongeloofwaardig als wat. Naar een miljoenen eiland varen en dan even bij het ziekenhuis aanleggen. Je zus meenemen zonder dat iemand het ziet. In de zee pleuren in plaats van een fatsoenlijke begravenis. Come on. En dan zogenaamd ergens anders verder met je leven / een nieuw leven kunnen, terwijl Dexter noway zonder zijn zoontje en Hannah zou kunnen en het duidelijk is dat die 2 altijd op de vlucht moeten zijn ipv daar veilig te zitten. Wat een afgang dit. Ergens blij dat het nu wel klaar is met de serie.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt verschrikkelijk. Man als je dan naar de eerste vier seizoenen keek.....dat was gewoon spannend en echt goed. Zijn het ook serieus dezelfde schrijvers als S1-S4 of juist totaal niet? Zou me niets verbazen.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dexter heeft iets van 14 of 15 schrijvers gehad in al die seizoenen dus ja...
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zo net pas afgekeken, maar wtf? Kut einde dit.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dexter season 2 nog maar eens opgestart, valt me nu wel op dat er daar echt veel meer gebeurt in de achtergrond en tijdens de losse afleveringen dan in S8 oid.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Lees nu allemaal negatieve dingen over Dexter, is het nog wel de moeite waard om met deze serie te beginnen of kan ik beter iets anders kijken?
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Beginnen en stoppen na seizoen 4!
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zit ik dan qua verhaal niet heel veel open eindes?
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    valt wel mee hoor, gebruik je fantasie voor de losse eindjes en je hebt meer voldoening dan dat je ziet hoe het daadwerkelijk eindigt!
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Net de aller laatste aflevering gekeken..
    Wat een drama zeg, begon leuk deze serie en eigenlijk heb ik het alle seizoenen -ook de laatste- met plezier gekeken. Maar dit einde is echt heeeeel erg slecht. Doet echt afbreuk aan de hele serie! :mad:
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811


    Tof, gast van Breaking Bad Tribute ook eentje van Dexter gemaakt. Blijft zonde, moet zeggen dat het een serie is dat ik wel mis. Tot en met seizoen vier was het gewoon echt geweldig. _O_
     

Deel Deze Pagina