1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Fringe

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Pascal, 25 feb 2012.

  1. Seh

    Seh Guest

    _O_

    Baas! Nu is wel duidelijk waarom September wilde dat er een kindje kwam met deze Olivia en niet met die van het andere universum. Dit is dé motivator voor Peter om the observers kosten wat het kost te verslaan. En ipv Walter tegen te houden de oude Walter te worden, gaat hij het denk ik gebruiken om ze te pakken.

    Het einde van seizoen 4 gaf dat eigenlijk al aan, dat Walter dus zo ontzettend slim, geniaal en toch ook gevaarlijk was voordat hij delen van zijn brein liet weghalen. Tof en logisch dat ze hier nu verder op borduren. Ben benieuwd. :cool:

    Als Olivia somehow nog haar cortexiphan powers terug kan krijgen heb je wel een ontzettend bazen trio. Peter als observer, Olivia als magic power chick en Walter als mastermind. :D
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Dat laatste zou echt heerlijk zijn. Cliché, lame en stiekem toch wat iedereen tof vindt.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb seizoen 1 besteld, ben benieuwd.

    Zijn het nou losse afleveringen (zoals CSI enzo) of een lopend verhaal?
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Eerste seizoen is nogal onsamenhangend. De rode draad is er wel, maar nog heel erg op de achtergrond. Vanaf seizoen 2 komt het pas echt los.
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Zijn haren begonnen al met uitvallen, dus hij wordt echt een observer qua uiterlijk. Ik denk dat hij (voor het mooie verhaal :+) er achter komt dat de observers net als hij vechten voor dat wat hun lief is, namelijk hun eigen wereld. Dus hij wordt wel net als hen, maar met een ander doel gok ik.
    Diepe shit. :+

    En over September
    Ik denk niet dat September Peter is, hij zorgt er namelijk voor dat de Peter van Walternate dood gaat eigenlijk, want hij zorgt er voor dat de cure niet gevonden wordt. Dus ik denk dat hij Peter daarom redt uit het water met Walter. Peter hoorde namelijk te leven als September niet was komen kijken in het lab van Walternate. Ik denk dat hij daarom betrokken raakt met het hele scenario.



    1 is imo wel nodig om alles te begrijpen, hoe en waarom het zo in elkaar zit. Ik vond 1 ook gewoon tof om naar te kijken en zeker niet moeilijk doorheen te komen. Ook omdat de fringe cases toch vaak nog redelijk nieuw voor je zijn.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Weet ik :), ik vond het ook niet erg vervelend om doorheen te komen. Alleen seizoen 2 is wel een hele verbetering t.o.v. 1.
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Dat zeker, dan is er toch wat meer overlappend verhaal over de afleveringen. Alleen als je dat gelijk bij 1 had gedaan waren er veel mensen afgehaakt denk ik.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoezo denk je dat?
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Het is belangrijk om de characters eerst goed neer te zetten, dat gaat het beste door gewoon recht voor zijn raap het eerste seizoen elke episode heel duidelijk te maken. Zo leer je iedereen kennen en daarna kan het pas echt los gaan. Is het makkelijkste en imo de beste opbouw voor een serie.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Euhm waar is fringe
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Vanaf volgende week weer. ;)
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Altijd klote als ze twee weken overslaan inderdaad. Een week wachten is al vervelend, laat staan drie...
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Awesome. _O_

    Walter tripping balls. _O_

    Alles. _O_
     
  15. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Zojuist ep 11 gezien, damn wat epic! volgende week de series finale.
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Yup, was eigenlijk wel voorspelbaar dat ze het op deze manier naar het einde gingen breien, maar ik had er niet aan gedacht. Volgende week 2 uur lang kijken naar het einde. Ben benieuwd.

    Ik begrijp alleen echt niet in welke timeline we zitten met het verhaal. Kijk ep 11 maar en daar zeggen ze iets over dat Walter zich dingen herinnert uit andere timelines. Welke is dit dan!?
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nog maar 2 uur Fringe.:'-(
     
  18. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Beter komt Other Olivia nog 1 keer <3. :+

    Ik zou John Noble wel willen nomineren voor acteur van de eeuw. Ongelooflijk, wat is die man goed! Je krijgt bijna zelf tranen in je ogen als hij emotioneel wordt tijdens een ep. Fantastisch!
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Meesterlijk einde. Met name laatste half uur.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vandaag is de allerlaatste ep uitgekomen?

    Even dit seizoen binnenhalen dan en daar binnenkort aan beginnen :)
     

Deel Deze Pagina