1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De regel hier was ook niet over de boeken te beginnen, ongeacht of iets totaal random is. Het werd vorig seizoen zo erg dat een MOD, meende ik, gedreigd heeft met OW's en Bans. Gewoon niet doen, hoe graag je ook iets wil vertellen.

    En als je dan toch een spoiler plaatst, wees dan ook een beetje duidelijk welke episode en waar ongeveer, voor je straks nog iemand tegen je krijgt. Het heeft vorig seizoen nogal het topic verpest en ik neem aan dat dat niet weer hoeft.
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ben wel van mening dat zodra de episode geaired is, er over gepraat mag worden zonder al dat spoiler gedoe. Het is toch vanzelfsprekend dat als je die nog niet gezien hebt even het topic mijdt? Ik heb ook pas vandaag de nieuwste episode kunnen kijken, tot die tijd kom ik hier gewoon even niet. :)
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar zijn de spoilers toch voor? Zodat je ook als je niet bij bent wel mee kunt praten over de serie? Natuurlijk loop je altijd kans iets tegen te komen, dus lezen blijft op eigen risico, maar ik vind niet dat je eventuele spoilers niet in spoilers moet zetten. Er zijn ook mensen zonder HBO of die niet downloaden en op de DVD wachten...
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Er is volgens mij ook een speciaal GOT boeken topic aangemaakt vorig seizoen. Juist om deze reden.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jah idd. Domste ding ever. Topics mijden tot je een game uit hebt of serie af hebt gekeken. Slaat nergens op. Gebruik gewoon de gegeven tags
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Kan je net zo goed heel dit fucking topic in spoiler tags zetten. We zitten nu vers in het nieuwe seizoen, 90% van de posts zullen over deze episodes gaan. Lekker nutteloos. Op bijna alle andere fora waar ik kom is de regel dat je mag praten t/m de episode die op tv geaired is. Spoilers verderweg (informatie uit boeken in dit geval) moeten wel in spoilertags.

    Lijkt me ook niet dat je in dit topic komt als je season 3 pas gaat kijken als de dvd uitkomt. :emo:

    Maar goed, just my 2 cents.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Niet zo janken, zijn zat mensen die pas deze week aflevering 1 gaan kijken van seizoen 3 maar toch willen weten wat men ervan vond omdat ze nieuwsgierig zijn.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Topic is voor iedereen niet alleen seizoen 3 kijkers. Zal ook leuk zijn als in een game topic mag komen alleen als je een game hebt uitgespeeld.
    En nogmaals boeken info daar is het GOT boeken topic voor.
     
  9. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Jeej, spoiler discussie. Alleen maar omdat Yellow niet snapt dat Obscure een scene uit het boek mist van DEZE WEEK, waarbij het karakter in de serie ook gewoon dood is dus er niks wordt verklapt voor wie dan ook.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Soms is het goed om het even over de spoiler richtlijnen te hebben aan het begin van een seizoen. Wanneer het weer druk word. :)
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Haha idd, als ik echt een spoiler had, zou ik echt wel tags gebruiken.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Seizoen 3 ... aflevering 1 ... wat een aflevering :) Heerlijk! Kom maar op met deeltje 2!
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Altijd weer die spoiler discussie lol.


    Geinige aflevering, had wel verwacht dat Tyrion wat meer verminkt zou zijn.
    M'n vader is nou ook aan het kijken, is in seizoen 1. Hij had al gelijk door dat Ser Loras een gayboy was :eek:
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is altijd al duidelijk geweest wil je niet weten wat er in de episode gebeurt dan kom je niet in dit topic tot je het hebt gekeken. Wil je over boeken discussieren dan doe je het in het boeken topic.

    Al is zoiets als wat Obscure zegt totaal geen probleem want dat komt toch niet meer in de serie. Waarom zou je dat in een spoiler gaan zetten? Misschien zet dat alleen maar aan om de boeken te lezen of de verschillen te discussieren tussen de serie en de boeken.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekkere policy is dat, mensen verbieden. Wat als mensen nog in seizoen 2 zijn en een vraag hebben?
    Gaf het voorbeeld van een game. Je kan pas in het topic komen als je de game hebt uitgespeeld hebt? Dat van het boek is idd een beetje overdreven want het is niet echt een spoiler. Maar de discussie ging al even wat verder.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind het trouwens wel extreem zuur dat Tyrion zo gedisst is door zijn vader, wat een ENORME LUL.

    Vraag me af wat het voor Tyrion betekent. Zie 'm eerlijk gezegd wel zijn biezen pakken en vertrekken, lekker op avontuur.
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    In het boek mist ie zijn hele neus :+ Prima aflevering verder hoor. Moest wel weer even graven in mijn herinneringen wat er vorig seizoen nu ook alweer precies gebeurt was dus introductie van de verschillende karakters was wel weer fijn.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk eigenlijk altijd pas in serie-topics als ik de laatste ep heb gezien. Het is toch ook gewoon gebruikelijk om minder spoilers te gebruiken voor series?

    Vind het ook jammer dat Tyrion waarschijnlijk een kleinere rol gaat krijgen. Vond hem wel baas als Hand of the King.
     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat was hier vanaf seizoen 1 al zo, trouwens waarom zou je in een topic gaan van een serie. Iets wat al volledig voorgekauwd word. Om paginas vol met spoiler tags te zien en ze niet open te klikken?

    Een game is anders daar moet je het zelf spelen ookal is het linear en kom je er als je een probleem hebt. Bij series is het juist zo dat je post om de discussie van die episode of om te discussieren wat er kan gebeuren etc.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik volg je niet echt.
    Maar zoals ik zei omdat er ook genoeg mensen zijn niet nog niet bij seizoen 3 zijn. He ik heb een vraag over seizoen 2 maar kan het niet vragen omdat ik niet het topic mag komen. Dat is vreemd imo.
     

Deel Deze Pagina