1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Simpel, seizoen per topic of eventueel topic erbij zonder spoilertags maar wel met mate of gewoon niet zeiken.

    Met zo'n topic voor een grote serie als GoT blijft het gewoon beter om tags te gebruiken. Ben zelf bijvoorbeeld bezig met Dexter, weet dat ik gespoiled kan worden maar kan nu gewoon dat topic checken gezien de vele tags.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    In ieder topic gebruiken we idd spoilers. Zelfs een gedeelte van een discussie over The Wire wat een oudere serie is gebruiken we gewoon netjes spoilers. Zal niet weten waarom het nu opeens anders moet zijn bij GOT. Is niet veel werk en zo kan iemand die niet bij is ook gewoon iets vragen.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Daarom zeg ik het ook 8)
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Game of Thrones fourth season confirmed

    HBO confirms that fantasy series Game of Thrones will return for a fourth season after strong ratings for the season three premiere.

    HBO's epic fantasy television series Game of Thrones will return for a fourth season.
    A post on the official Game of Thrones Twitter account confirmed the news last night:
    "#GameofThrones is renewed for a fourth season. RT & share this update with your friends across the realm."
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Joh.
    Ik denk dat er hier nog wel 3 komen.
    Begon weer goed.
    wel apart dat je na het lezen van de boeken niet meer echt weet waar in dat onmenselijke verhaal seizoen 3 is.
     
  6. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb seizoen 1 al eens gekeken met een vriend, maar daardoor kreeg ik maar weinig mee. Ik ben nu dus ook alleen begonnen met het kijken en heb nu de eerste 2 afleveringen gezien en daar heb ik een vraag over.
    Waarom gaat Tyrion mee met die Night's Watch naar the North?
    Ook krijg ik vandaag het eerste boek binnen als het goed is.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Voor de lol. Hij wil het gewoon eens zien en meemaken. Hij is een nieuwsgierig persoon. ;)
     
  8. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah, perfecte timing van CheesieOnion! Ik vind dat we hier zoveel mogelijk spoilerbalken moeten gebruiken zodat mensen die hier wat komen vragen over eerdere seizoenen (zoals CheesieOnion hierboven) geen dingen zien als "Oh nee! Had niet verwacht dat persoon X dood zou gaan!". Het zou toch jammer zijn als we ervoor zorgen dat hij bepaalde dingen al van te voren zou weten.

    Mocht iemand iets over het boek willen zeggen, dan is daar inderdaad die andere thread voor. Lastiger vind ik boekdiscussies met betrekking op vorige afleveringen (zoals de Dany/Irri-opmerking van Obscure Thing). Ik vind zelf dat dat hier wel moet kunnen.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, ik vind dat ALLES dat met de boeken te maken heeft in het boeken topic moet. Misschien ga ik ze ooit lezen. Of worden in de boeken bepaalde dingen wel al uitgelegd die pas later in de serie aan bod komen.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren ep1 gezien van s3. Blijkbaar is er een dag later nog een betere versie te vinden.

    Verder prima aflevering. Na al het geweld op het einde van s2 komt alles nu weer rustig op gang

    Er zaten daarnaast ook toffe stukken in. John Snow, de draken, de Lannisters.

    Met plezier naar de ep gekeken.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De Lannisters. Vond Tywin eerst nog cool, maar na aflevering 1 van dit seizoen... Damn.
     
  12. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier staan in een afspeellijst alle 'History and Lore'-filmpjes die op de bluray van Season 2 staan. Mocht je dus wat meer achtergrond willen weten over Stannis en Davos tijdens Roberts Rebellion, over Qarth en de Warlocks, over House Tyrell, over de Free Cities en nog wat andere onderwerpen, kijk hier dan even.
     
  13. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ondertussen tot en met S02E04 gekeken en wat is het vet zeg! Vandaag ga ik met een vriend de rest van de afleveringen kijken en dan ben ik weer helemaal bij. Ben ook erg benieuwd naar de boeken.
     
  14. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Episode 2

    Tja. Begon eigenlijk weer op dezelfde tour als aflevering 1, met nu de overige personages wat uitgelicht. Pas aan het einde kwam er weer wat spanning in.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vraagje over episode 1.

    Wat is er met die Northmen alweer gebeurd?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke episode weer. Hoop dat het volgende weer wat meer progressie is nu iedereen weer geïntroduceerd is. Nice move van Jamie btw deed die wel handig. Maar daarna werd die wel voor schut gezet daar haar haha. En Lady Tyrell is +1 in meerdere fronten.
     
  17. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    S03E02 Dark Wings, Dark Words

    De tweede introductie-episode.

    + Olenna Tyrell, perfect gecast.
    + Thoros of Myr kwam ook erg goed over.
    + Jaime en Brienne, het gouden duo
    + Wat meer aandacht voor wargen in zowel Brans als Jons verhaallijn

    - Ik vond de pacing wel wat minder t.o.v. vorige week.

    Alweer een prima aflevering. Vooral voor het introduceren van nieuwe personages als Olenna Tyrell, Thoros of Myr en Jojen en Meera. Ik ben ook benieuwd wat ze met bijvoorbeeld Orell (de Warg bij Jon) gaan doen aangezien die 'nieuw' is voor de serie (hij komt in het boek wel voor, maar heeft een zeer, zeer minieme rol). Ben ook wel benieuwd wat ze met Theon gaan doen dit seizoen en hoe anders Locke is in vergelijking met Vargo Hoat.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ep2 minder saai dan 1?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Saai is het nooit. Ligt eraan met welke intenties je kijkt maar 2 is net als 1 een introductie episode. Nu zijn ze wel klaar denk ik.
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ietsje ja, er gebeurde nu ten minste iets. :)

    Sorry, maar vorige week was saai :+
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2013

Deel Deze Pagina