1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Homeland

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 17 aug 2012.

  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dubbelspion.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    toffe ep weer. Wordt lekker doorgepakt. Het verhaal van de dochter vind ik ook een leuke toevoeging aan het geheel.
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze Brody nu gewoon in de cel gooien, zijn ze nog geen stap verder gekomen wat betreft Abu Nazir. Dan zou de serie in potentie heel lang door kunnen gaan, of idd, hij moet als dubbelspion gaan werken voor de CIA. Klopt het trouwens dat die verslaggeefster niet op de top list staat van die analysts, ondanks dat ze Oosterse roots heeft?
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Zij stond er ook op. Damn wat een aflevering weer zeg. Waar andere series dat inderdaad zouden rekken wordt hij nu gewoon meteen opgepakt.

    Damian Lewis is ook echt een baas. Vond Life ook een toffe serie, voornamelijk doordat hij de hoofdrol had.
     
  5. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, ik heb in een weekje tijd ook even alle afleveringen tot nu toe bekeken...

    Goede serie! Ze weten de spanning er goed in te houden en het gaat allemaal lekker snel achter elkaar door. Daardoor vraag ik me wel af hoe lang dit nog leuk blijft, zeker als ze in ieder geval een derde seizoen moeten vullen. Ach, tot nu toe is het allemaal goed, dus ik heb er vertrouwen in dat ze er iets van weten te maken.

    Paar elementen vind ik trouwens wel irritant/vreemd. Alle scènes met die vrouw van Brody vind ik eigenlijk niet zo boeiend, net zoals die met Mike en ook die van zijn dochter vind ik soms overbodig. En verder zitten er wat mij betreft wat vreemde dingen in, waarom Brody bijvoorbeeld de Tailorman moest verplaatsen. Carrie, Brody en Saul zijn gelukkig erg awesome en dat is fijn want daar draait de serie natuurlijk om.

    Is er trouwens ergens gezegd hoe die SD-kaart met de film van Brody in Beirut terecht was gekomen? Ik vond dat nogal vreemd namelijk.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Alle scènes met Jessica zijn goed. She is hot! :cool:
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Dat laatste vond ik ook vreemd, van wat ik weet heeft Walker hem weg gehaald. Hoe die dan zo snel daar is gekomen en waarom snap ik ook niet.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Net EP04 gezien, tja en nu? :+
    Dubbelspion zou lame zijn.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Holy fucking shit fuck titty twister _O_ Nu pas vierde aflevering kunnen kijken en hij was echt geniaal. Vind die nieuwe analist ook erg tof trouwens! Zin in maandag :D
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn dat hele stuk tussen Brody en Carrie tijdens de ondervraging was epische televisie. Zat er helemaal in. _O_
    Nu word die dus dubbelspion. Maar ja dat zagen wel al aankomen er was geen andere manier. Beetje lame alleen dat die zoon van de Vice President Hammad aanrijdt. Iets teveel toeval om een verhaal te maken want waarschijnlijk weet ze veel maar gaat ze die crash niet overleven.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat zou wel erg slecht zijn. Ook veel te veel toeval, wat zonde is van zo een serie.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze lijkt er wel op en waarom zouden ze anders op haar inzoomen? :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Afgelopen twee dagen seizoen 1 gekeken, op blu-ray gekocht.

    FFFUUU, spannend! _O_

    En wat een cliffhanger. :'-(
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou ik weet het niet hoor, dacht het eerst ook alleen vind haar er niet op lijken.
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Moet alleen nog de laatste aflevering van seizoen1 maar vind het eerlijk gezegd niet zo heel boeiend allemaal. Al m'n vrienden waren zo enthousiast dat ik denk ik de lat te hoog heb gelegd.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kijk eerst de laatste ep nog maar. Dan denk je er vast ook anders over. :)
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ja, ik kon het zo snel niet zien. Ze lijkt er wel heel veel op, maar ook weer een beetje niet. Spoiler over Roya:

    Ze is niet aangereden, ze zit in de preview. Het is een willekeurige civillian. "Gelukkig" :+

    Over de episode zelf:
    Is wel heeul toevallig dat dit dan gebeurd, zou ik niet zo cool vinden. Maak het Brody maar wat moeilijker. Verder de aflevering: wat een ge-wel-dige serie. Die ondervraging, wauw echt wauw. Zo goed, zo sterk geacteerd. Ik vond het al raar dat die andere ondervrager zo snapte, maar dat was dus logisch. Daarna die scené met Brody en Carrie: _O_. Geen andere woorden voor. Hoelang heeft die scené geduurd? 10 minuten ofzo? Ik zat er helemaal in, dit is de reden dat er awards bestaan voor acteurs!

    Hopelijk vouwt zich dit in Homeland stijl uit. Preview gaf helaas al wat weg, wat ik niet wou zien.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2012
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    De emmy's voor beste acteur en actrice in een drama serie staan bij deze genoteerd voor Damien Lewis en Claire Danes. Damn wat een geweldige scene was dat _O_
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Zo, gelukkig dat het dus niet Hammad was. Begon me al gigantisch te ergeren namelijk, alle toeval momenten zijn namelijk al niet leuk meer. Ondervraging scene was legendary, geweldig goed. Hopelijk fuckt Brody de CIA gewoon op als dubbelspion en blijft voor Abu werken, anders is het gay. En fuck, Nazir heeft een aanval op Amsterdam gepleegd, damn!
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jongens sommige mensen kijken niet de preview. ;)
     

Deel Deze Pagina