1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] How I Met Your Mother

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door de bengel, 14 okt 2009.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een wat emotionele aflevering. Mag er af en toe wel inzitten. Vond die autotune trouwens wel hilarisch. :lol:
     
  2. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we eerlijk zijn seizoen 5 was ook al zwaar ondermaats en het wordt maar niet beter.
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Volgens mij zegt iedereen dat bij elke serie. "Het vorige seizoen was beter." Maar volgens mij is dat echt niet zo.
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb helemaal niet het gevoel gehad dat het ene seizoen beter was dan de ander. Ze waren allemaal briljant!
    Waar het misschien aan ligt is dat als je het allemaal aan één ruk door kijk je niet die lange periodes tussen seizoenen hebt waardoor je niet met smart zit te wachten waardoor je geen hype voor jezelf opbouwt.
    Waar als je moet wachten tot een volgend seizoen, zit je maar te wachten, te wachten en nog meer te wachten waardoor je voor jezelf een hype opbouwt, die uiteindelijk zo hoog is dat het alleen maar tegen kan vallen.

    [/theorie]
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Volgens mij is het gewoon zo dat je de leuke momenten herinnerd, en dat je daarom alleen leuke herinneringen aan een serie hebt. En als je dan een nieuwe episode kijkt, dan zijn er toch veel stukken waar weinig gebeuren, en dat valt dan weer tegen. :) En inderdaad, als je aan 1 ruk doorkijkt dan zie je misschien wel eens een mindere aflevering, maar je hebt ook mindere verwachtingen.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hebben wel een punt: ik heb alle seizoenen er deze zomer doorheen gejaagd en dan vergeet je wel eens dat dit soort afleveringen er altijd tussen zitten. Maar ik weet nog wel dat ik seizoen 2 & 3 echt geniaal vond en telkens door wilde kijken terwijl het bij 4 & 5 toch ietsjes meer verplichte kost begon te worden. Weet niet waar dat aan ligt.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Alle seizoenen waren tot nu toe goed maar seizoen 4 was imo toch echt een stuk slechter dan de eerste 3
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Idd, het had echt een dalende lijn.. Ik moet zeggen dat E01 van dit seizoen ook tegenvalt voor een season premiere!
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind het nog steeds erg leuk, maar de geniale afleveringen van Seizoen 2 blijven toch een beetje uit. (Alhoewel de scubadiver wel weer erg leuk was).
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Aflevering 2 weer gezien, ik ben wel blij dat het weer op de buis is hoor.. Haha geweldige grappen.
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wat een helden serie_O_ vooral barney aka swarley haha!

    Ben nu bezig met seizoen 2 lach me kapot! Even leuk als my name is earl HAHa
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    HIMYM>>>>>>>>>>>>>>>>>>>My name is Earl imo.

    Dit is veel meer mijn humor, en Barney is gewoon een held.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Haha Barney als neger was leuk ja.. Sowieso mocht NPH weer eventjes los met zijn grootste hobby: zingen.. Haha geniaal hoe hij Stand By Me deed :lol:
     
  14. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij kan echt goed zingen. Hij heeft ook in een andere (hele korte) serie gespeeld. Dr. Horrible's Singalong blog ofzo, daar zong hij veel in, klonk echt goed.
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb van de week het eerste seizoen afgekeken, maar vond het niet zo geweldig als ik vna iedereen maar hoor. Wel leuk en moet af en toe wel lachen, maar ik lig er nooit dubbel om. Toch wel net seizoen 2 binnen gehaald.:9
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Veel goeie dingen over gehoord. Net seizoen 1 gedownload. Staat direct achter Breaking Bad (seizoen :cool: in de wachtrij. Daarna eindelijk Dexter :+
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik zit nog vast in s3 met Breaking Bad.. Moet maar even wachten :p.

    @Wouw: waar zit jij dan? Ik denk zelf ook wel dat het aan het feit ligt dat je HIMYM echt moet volgen om het te waarderen.. BV dat z'n broer eraan komt en dat z'n vader Bob Barker is (dacht ie :lol:), dat snap je niet als je zo nu en dan ff kijkt.
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag wat afleveringen gekeken van seizoen 1. Iemand van m'n werk raadde het mij aan afgelopen donderdag. Vind het zeker wel een vette serie :9
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben gewoon met seizoen 1 ep 1 begonnen en op volgorde gekeken. Nog niet begonnen met seizoen 2.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha ik ga deze serie zeker kijken. :D

    [yt]CW09pTxiUD0[/yt]

    Hoe ze daar op het einde stom zitten te grinniken omdat hij zo'n "stokbroodje aan het eten" is. :+
     

Deel Deze Pagina