1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] How I Met Your Mother

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door de bengel, 14 okt 2009.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar waarom zijn ze dan doorgegaan als het al bekend was? :p
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ted moest haar nog ontmoeten, waar ze nog een extra seizoen de tijd voor hebben genomen. Dit is haar:

    [​IMG]
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Moraal van het verhaal :

    [​IMG]
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Echt totaal niet?
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wel, ik voelde me wel met haar verbonden. Gedurende het seizoen leer je haar toch kennen alsof ze veel gemeen heeft met Ted (details als dat ze een detective was als kind, of de flail van de Renaissance fair). Je hebt het idee dat de match wel goed zit en in de finale kwam de relatie ook oprecht op mij over.

    Tja, het ging wel snel, maar ergens was dat onvermijdelijk. Deze serie zat al vanaf het begin aan de knoop met het einde. Er was zo een suspense gebouwd naar het ontmoeten van de moeder, hoe doe je dat dan? Haar te vroeg introduceren haalt de suspense weg. Haar te laat introduceren betekent dat je haar uiteindelijk niet leert kennen en dat het einde wordt afgeraffeld.
    De schrijvers moeten een tussenweg vinden tussen twee onmogelijke uitersten. Ze hebben de moeder zodanig ingebracht dat je haar wel leert kennen, maar dat nu de ontmoeting de uiteindelijke spanningsboog werd. Ik denk dat het moeilijk zou zijn geweest om een einde met de echte moeder echt bevredigend te laten voelen. Nu kennen we de moeder én is het einde een ontknoping die wel eer aandoet aan de serie, niet slechts het laatste seizoen.

    Ik zeg niet dat het einde top was, maar ik wil aangeven dat de schrijvers toch hun best hebben gedaan een oplossing te vinden voor een onmogelijke spanningsboog die ze hadden opgezet.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik denk dat ze weliswaar nog geen uur in beeld is geweest in de hele serie. Heb geen band met dr opgebouwd in het laatste seizoen en binnen 20min was ze dood in de finale
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257

    Je zag het al een beetje aankomen dat de moeder dood was in de eerdere episodes als je zag hoe de laatste afleveringen gingen, waarom denk je dan dat het constant over Ted Mosby en Robin ging?

    Trouwens er was ook een episode waarin Ted Mosby emotioneel klonk wanneer er werd gezegd: "What mother is going to miss her daughter's wedding?"

    Ik vond het zelf onnodig om het constant over haar dood te hebben, want er waren al wat hints dat ze dood was, of ziek.
     
  8. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen doet alsof ze het zagen aankomen. Ik heb tientallen theorien gehoord, en al met al vind ik dat ze het goed hebben afgesloten. Alle eindjes zijn goed aan elkaar geknoopt, iedereen blijft in zijn waarde en het is een soort van happy end. Ik vond het mooi :)
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Spreek voor jezelf. :+ De theorieën waren al lang voor het einde, en die gingen meestal over dat de moeder dood of ziek was, omdat hij het enigste het verhaal zit te vertellen, en niet met haar, en helemaal als je een beetje opgelet had in de laatste afleveringen is het totaal nu begrijpelijk nu met het einde.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb S9 in rap tempo gekeken en merendeel van de eps doorgeskipt. Vond S8 op den duur best leuk worden, maar vond S9 helemaal niks.

    Had misschien na S1 gewoon moeten stoppen, anyway, nu blij dat het afgelopen is, al zal ik de mooie acties van Barney gaan missen.
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Vond het einde prima! Heb er vrede mee, jammer dat die struggles op het einde meerdere seizoenen kostte. Uiteindelijk best goed in elkaar geknoopt en veel afgesloten. Dat einde was wel lame in elkaar ge-edit.

    Tijd om bazen episodes van vroeger terug te kijken.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809


    Dit gewoon. :mad:
     
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Lol, na S1 zelfs al. De reacties worden steeds mooier... Als je alleen S1 leuk vond, dan was het gewoon geen serie voor jou.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Inderdaad. S2 vond ik het allerleukst en 3,4 en 5 hadden veel toffe eps.
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Dat is totaal geen clue, dat zei Ted voor de bruiloft van Robin en Barney, voordat hij Tracey leerde kennen

    Vond het een bevredigender einde dan ik had verwacht :) Merkte toch wel wat emotie bij mezelf heel de finale :+
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Dat zei hij tegen haar 8)
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Oh ik merkte ook emotie hoor. Verveling en frustratie. Misschien een beetje woede en walging.
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    haha oh ik interpreteerde verkeerd, dacht even dat je dat als hint beschouwde over de ziekte van Tracey :+
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Zoo ook afgerond, tot seizoen 6 gekeken. En een tijdje terug weer begonnen vanaf seizoen 7 omdat ik het wilde afstrepen. Toch blij dat ik dat heb gedaan :) Na zo lang niet meer gekeken te hebben was het best wel weer leuk. En toch best mooi einde

    :)
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809

Deel Deze Pagina