1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Misfits

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 8 nov 2011.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760


    [​IMG]

    [gb]Wat is Misfits?[/gb]

    Misfits is een Britse science fiction comedy-drama tv-serie over een groep jonge delinquenten die tijdens het afwerken van hun taakstraf bovennatuurlijke krachten krijgen wanneer ze door een vreemde elektrische storm geraakt worden. De eerste serie begon op 12 november 2009 op de zender E4, en werd geproduceerd door Clerkenwell Films. In juni 2011 werd de serie online beschikbaar in de USA voor de website Hulu, waar het een van de best bekeken shows op de service werd. Het filmen voor de tweede seizoen begon op 24 mei 2010, naast het Southmere Lake, Thamesmead, Zuidoost-Londen. De tweede serie werd uitgezonden van 11 november 2010-16 december 2010 op de Britse zender E4. De eerste serie won de 2010 BAFTA TV Award voor Beste Drama Series. Seizoen 1 kent 6 episodes, seizoen 2 bestaat uit 7 episodes en seizoen 3 zal uit 8 episodes bestaan.

    [gb]Waar gaat Misfits over?[/gb]

    Misfits volgt vijf jongeren van begin 20 die tijdens hun community service overvallen worden door een mysterieuze onweerswolk. De serie speelt zich af in Wertham (een fictionele wijk in London). Na de het vreemde onweer komen de jongeren er achter dat ze allemaal hun eigen speciale kracht hebben gekregen. Kelly (Lauren Socha) kan de geachten van anderen horen, Curtis (Nathan Stewart-Jarrett) kan de tijd terugspoelen, Alisha (Antonia Thomas) verandert mensen door aanrakingen in super geile donders (!?), Simon (Iwan Rheon) kan onzichtbaar worden en tot slot komt de kracht van Nathan (Robert Sheehan) pas eind seizoen 1 tot volle wasdom.

    [gb]Filmpjes[/gb]


    Trailer seizoen 1:

    [yt]ud8AJDaAW7c[/yt]

    Kort stukje met de verschillende hoofdpersonen

    [yt]ECdAWFEJtKs[/yt]

    Heerlijk accent van Kelly

    [yt]ox0EckmB9tQ[/yt]

    Intro tune:

    [yt]bibXZUZVonw[/yt]

    Best of Nathan seizoen 1 (spoilers dus ;) )

    [yt]0sTMfpFSwVg[/yt]

    [gb]Links[/gb]

    Wikipedia

    IMDB

    Officiële site

    [gb]Mijn mening[/gb]

    Ben altijd wel een fan geweest van Engelse series en ik vind Misfits echt geniaal. Special powers, typisch Engels sfeertje, humor en sex, drugs en community service. Allemaal ingrediënten voor een heerlijke serie. De quotes van Nathan zijn om je te bescheuren zo smerig en vuig. In tegenstelling tot alle Amerikaanse shows die ik volg, is Misfits echt een verademing om te kijken. Ik raad het dan ook iedereen aan die enigszins geïnteresseerd is om de serie een kans te geven. Seizoen 3 is op 30 oktober weer van start gegaan en telt vooralsnog 2 afleveringen. Vandaar dit topic om mensen op deze heerlijke serie te wijzen en er over te discussiëren.

     
  2. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Mooie serie, hangt een heel apart sfeertje in! Alleen jammer dat de acteur die Nathan speelt niet meer verder wou in seizoen 3.. toch wel het beste personage vind ik.
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Doodzonde inderdaad. Zijn monologen waren echt geniaal _O_ De vervanging vind ik tot nu toe btw nog alleszins meevallen. Fingers crossed.
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Net de eerste aflevering gezien van seizoen 3. Was weer classic! De vervanging van Nathan is inderdaad een goeie.

    Ik vind alleen dat hun powers wel een stuk minder zijn geworden :mad:
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    "It were like seeing someone fist a baby" 8)

    Net ep 2 gezien. Gebeurde vrij weinig, maar echt stuk gegaan. Übervette soundtrack ook.
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Geniale aflevering deze week _O_ Lekker bloederig ook.

    Cheerleader zombies 8)
     
  7. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Wow, seems like a awesome serie :)
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Mooie seizoensfinale. Eén van de beste episodes van seizoen 3 imo. Ben heel benieuwd hoe seizoen 4 verder gaat.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Seizoen 1 en 2 zijn samen voor 15 euro te halen bij de FRS. Erg leuk dealtje voor een lekker eigenzinnige en toffe show :)
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nog nooit van deze serie gehoord maar lijkt me wel wat. *zet in Sickbeard*
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    toevallig ben ik net ook aan deze serie begonnen. Het is niet superhoogstaande kwaliteit en naar een paar eps begon me op te vallen dat de serie echt helemaal nergens heen gaat. Toch heeft Misfits iets. Alle karakters zijn in meer of mindere mate tof, het Britse sfeertje, de lompheid van sommige dingen (van monologen tot echt sex) en de awesome muziek! Spotify heeft een paar Misfits playlists en die zijn echt ontzettend gaaf :)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    gisteren laatste ep van S02 gezien. Ik pieste bijna in mijn broek van het lachen toen
    na de bevalling de nageboorte kwam: 'ow my god you're giving birth to an alien!!

    maffe serie :+
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hehe dat was een hilarisch moment idd :lol: Bummer dat Nathan na seizoen 2 pleitte is though. Komt zeker een aardige vervanging voor in de plaats, maar Nathan was en blijft koning!
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    alle drie de seizoenen afgekeken. Einde was een beetje lame en nu weer een serie erbij waarbij ik kan wachten op het volgende seizoen :+
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Niet meer nodig :+ Seizoen 4 is begonnnen \o/
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    aw fuck dat wordt dus: The Wire, Dexter, Homeland en Misfits volgen 8)
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik volg nu Dexter, The Walking Dead, Homeland, Misfits, Boardwalk Empire, The Big Bang Theory, The Office, Parks and Recreation en kijk nu Generation kill :lol:

    Vond de eerste episode trouwens weer geweldig :D De twee nieuwe acteurs lijken me ook een erg leuke aanvulling voor de cast.
     
  18. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    2e aflevering was ook weer heerlijk!
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vond de tweede juist erg matig :'-(
     

Deel Deze Pagina