1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Series

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dit meer een topic is voor de kleinere series die niet zo groot zijn dat er een apart topic voor gemaakt hoeft te worden. Breaking Bad heeft een eigen topic die super actief is en is het een beetje nutteloos om het er hier ook over te gaan hebben lijkt me.
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Baalde wel als een stekker toen ik erachter kwam dat Better off Ted gecanceled was :mad: Vond het echt een zeer vermakelijke serie.
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Behalve House vind ik dat er maar weinig goede series op de tellie zijn nu, en al die series zoals NCIS dat hoeft voor mij echt niet. Bones vind ik dan nog wel tof met een goede cast, en met leuke humor tussen de serieuze zaken door. Tja en dan al die Amerikaanse comedie series, ook weer een beetje teveel van hetzelfde, geef mij maar Black adder ofzo. Een tijdje ook Sons of anarchie gevolgd, maar viel me later erg tegen.

    In de jaren 90 tot begin de 2000 periode waren er veel toffe series die ook nog ieder zo hun eigen potentieel hadden, Stargate, The X files, Enterprise, Nikita, Mutant X de eerste aantal afleveringen daarvan, Farscape, in ieder geval waren dat enkelen die ik echt een lange tijd gevolgd heb. Stargate en Enterprise werden beiden afgebroken juist toen het spannend werd, ook leuk zoiets.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Verkeerd topic.
     
  5. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ook liever Charlie Sheen gehad hoor. Het is natuurlijk ook moeilijk om even hét personage van de serie te vervangen, en het begin van de eerste aflevering was gewoon ronduit kut gedaan. Verder hoop ik wel dat Ashton Kutcher zijn grappen/charme uit That 70s Show meeneemt, want nu liet hij niet echt veel zien. Binnenkort even de 2e aflevering kijken, misschien is deze wel beter. Verhaal moet nog een beetje op gang komen hopelijk. ;)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond aflevering 1 nog wel grappig eigenlijk. 2 was echt crap, totaal niet grappig opeens. Waar ik dat bij 1 nog wel had.
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Oow, my bad dan. :9

    Edit: Dacht dat het ging om series algemeen.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee hij plaatste hier iets, wat eigenlijk in het Holland in da hood topic hoorde. ;)
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vandaag eens een ep van American Dad zitten kijken, maar vond hem niet zo leuk. Hou het wel bij Family Guy, South Park en af en toe The Simpsons.
    Morgen eens tijd maken voor nieuwe Nikita en Dexter.

    Ook eens wat van Futurama aan het binnen halen. Eens zien of dat nog een beetje naar mijn smaak is.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  10. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd en haal de plaatjes daarvan ook weg. Zo worden de wat onbekendere series meer in het licht gezet.
    Kutcher is echt naatje... Kan alleen maar een domme imbiciel spelen en ik vind 'm heel erg lijken op een volwassene Jake en om nou 2 jake's in zo'n serie te hebben...
    Zal hopelijk het laatste seizoen zijn.
    Beetje gemengde gevoelens over...
    Het idee erachter leek me echt tof, maar ik had beetje het gevoel dat het richting Jurassic Park zou gaan.
    Dacht in eerste instantie ook dat het een serie was gebaseerd op/ v/d makers van... maar nee dus.
    Ga het wel verder kijken.
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Als je the Simpson leuk vind dan denk ik dat je Futurama ook leuk zal vinden, persoonlijk vond ik de humor daar zelfs leuker, al kan er niemand tippen aan Bart Simpson 'Do the Bartman' afcourse.:b:
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dicht, op verzoek van de TS.

    -Slotje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina