1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Supernatural

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Pascal, 2 mei 2011.

  1. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Over de aflevering van gisteren:

    Bobby! Ik wist wel dat ie hoe dan ook terug zou komen :p
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Gisteren even de laatste aflevering gezien.

    Leuk dat ze Bobby nu kunnen zien (Heeft die de krachten van die gast overgenomen? Kan handig zijn tegen de Levithans) maar verder vond ik er weinig aan. Kom eens terug met die Levithans!
     
  3. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de week ook begonnen met deze serie alleen ligt het aan mij of is seizoen 1 echt even doorbikkelen? Zit nu net na de Asylum aflevering en nu lijkt het echte verhaal pas echt op gang te komen.

    Voor de rest is het eigenlijk elke aflevering hetzelfde verhaal voor m'n gevoel.
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Seizoen 1, dat is echt lang geleden voor mij :+

    Het wordt alleen maar beter, seizoen 2 was ook erg sterk volgens mij....
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wow ik volg deze serie al 4 jaar. 8) Dit is ook één van m'n eerste series die ik volg. Maar in mijn herinnering was seizoen 1 wel de shit. Maar dat was toen. Ik denk dat als ik nu zou beginnen met Supernatural, dat ik ook niet zo snel hooked zou zijn.

    Maar toen zat Supernatural echt nog in andere fase. Nu is de serie wel wat volwassener geworden. Het is wat grauwer en zo. Zelf kijk ik elke aflevering nog met plezier. Vooral omdat de kwaliteit van de afleveringen best constant is, en er zitten best veel leuke en wtf momenten in. :)

    NUTZE-CRACKAAAAH!! :+
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Wat ik zelf ook wel sterk vind is de zelfspot in bijvoorbeeld onderwerpen (dat ze zichzelf spelen in een andere dimensie --> Cas die twittert 8)) of de aflevering namen 8)

    Gewoon een fijne serie die met een relatief klein budget gemaakt wordt.
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja precies:thumbs:, laatst ook een aflevering heette:

    Season 7: Time for a wedding!

    :9
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    vreemde aflevering
    Te veel open vragen, maar wat mij het meeste ergert is dat angels opeens zo makkelijk gedood kunnen worden door levithans....wat een bs. Wat moeten sam en dean nou precies doen met het bloed om ze te doden?
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Vond 'em wel vermakelijk. Ben benieuwd wat de waarde van dat steentje verder nog is en waarom Dick 'em zo graag wilt hebben. En ja, dat bloed gedoe zullen we komende week wel horen. Verder wel zwaar nep inderdaad hoe die angels gewoon even werden gemold. Het lijkt nu helemaal hopeloos als je dat zag. Maar goed...

    [​IMG]
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Maar de Levithans weten nu ook hoe ze gedood kunnen worden, lijkt wel alsof alleen God himself ze direct kan doden. Dikke onzin als je het mij vraagt. Zal je zien dat Dick in de cliffhanger miraculeus weg komt ofzo.....Ik vind het gebruik van de Levithans een minpunt, die gasten had je veel vetter kunnen maken, nu lijken ze wel op de Hulk...
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Weer een HOLY SHIT episode. Wat blijft deze serie toch vermakelijk.
    Purgatory, not a good place for Dean to be. Cas flitst ook weer zo lekker weg en laat hem achter. Wat ik nu niet begrijp, is wat er precies gaat gebeuren met de rest van die Leviathans. Sam moet ze maar gewoon tegenhouden? Zorgen dat ze Dick z'n plannetjes niet gaan uitvoeren?
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dick was de leiding van de Levi's. Ze zijn nu een kip zonder kop.
    Moeilijk om af te maken, maar niet bepaald subtiel en georganiseerd.

    Jammer dat Bobby nu toch echt weg is. Althans, voorlopig. In Supernatural wet je het maar nooit.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik zou het echt veel te gemakkelijk vinden als die Leviathans nu gewoon even weggevaagd worden door Sam omdat hun leider weg is. Die gasten zijn in principe onsterfelijk en hij kan niet zomaar nog meer van die anti-levi bebloede botjes maken. Bovendien is Sam zijn demonvriendingetje ook kwijt. Hij staat er echt alleen voor.

    Wat betreft Bobby zou het me niets verbazen als hij ineens in purgatory opduikt en daar Dean gaat helpen.
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Weer een fijne cliffhanger inderdaad, de Alpha die vorige week al zei: "See you next season" en nu dit. Daarnaast, wat moet Crowly met die profeet? Hij hoort niets, kan alleen lezen en vertalen. Ik vind het maar vreemd. Daarnaast zijn alle Angels weg, dood of verborgen. Ben benieuwd wat ze volgend seizoen gaan doen. Nu Dean in Pur. zit, zal hij alles weer tegenkomen en zwaar de lul zijn zonder enige vorm van hulp
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    En dat was het avontuur van Dean in Pur. Wel heel makkelijk zo. Had veel meer ingezeten.
     
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Er zullen nog genoeg flashbacks komen die het samenvatten

    Een gedachte nav de eerste nieuwe aflevering:

    Ik denk dat dit het laatste seizoen wordt. Tenminste, als het ze lukt om de helldeur der helldeuren te sluiten..
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Supernatural deze week. :emo: Voorheen waren die filler episodes gewoon awesome. Onder andere die domme maar toch toffe aflevering waarin Sam en Dean op een of andere manier in de werkelijkheid terecht kwamen en erachter komen dat ze acteurs zijn in de serie. Awesome.

    Ik kan me trouwens ook nog vaag herinneren dat er een keer een hele vage aflevering was met allemaal elfjes ofzo, maar misschien dat dat toch een andere serie was want ik kan er niks over terug vinden. Zal wel een seizoen of 3/4 geleden geweest zijn. Iemand een idee?
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Volgens mij was er vorig seizoen (of anders misschien het seizoen daarvoor) een episode met elfjes.

    En inderdaad, die van deze week had echt een hoog Twilight gehalte. :9 Maar ondanks dat het allemaal redelijk budget is blijft het toch vermakelijk. :)
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Die nieuwe aflevering.:lol::emo::lol::emo:
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Slecht? Ik heb 't niet meer gekeken sinds die vage weerwolf shit episode.
     

Deel Deze Pagina