1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] The Big Bang Theory

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 28 apr 2011.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Vind sowieso dit seizoen vrij zwak en de lol is er een beetje af bij mij.

    Het wordt meer... Been there, done that... gevoel en dat is niet goed.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet dat het een sitcom is. En dus iedere week een "thema" is maar het "thema" van de ene week beïnvloed de volgende episode niet.
    Daardoor lijkt de serie wat vast te zitten qua ontwikkeling. Het steeds van dit is een probleem deze week. Maar de volgende week lijkt het net of het probleem er nooit is geweest.
    Dus ze vallen steeds terug op hetzelfde recept maar dat begin ik nu wel zat te worden na 8 seizoenen.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond het vorig seizoen al minder worden, maar dit seizoen is nog een stapje minder. Lijkt wel of de cast er ook weinig zin meer in heeft. Voelt allemaal geforceerd en niet meer zo spontaan. Af en toe nog wel leuke fragmenten, maar niet echt eps die in het geheugen blijven. Sheldon weet het nog aardig te redden, maar kan ook niet lang goed gaan als de serie echt op hem moet teren.
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Begint een beetje een vrouwen serie te worden
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hoef ook geen 3 episodes per week, maar wekelijks een 25 minuten TBBT is prima vermaak.

    Tenzij je nieuwe karakters gaat toevoegen wordt het ook moeilijk om er echt nieuw leven in te blazen.
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Tijd voor seizoen twee van Silicon Valley!
     
  7. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Penny heeft een ander kapsel, hoeveel meer verandering kan een mens aan in 1 seizoen...
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen die dit nog kijken? Heb eigenlijk na de winterpauze niet meer gekeken. En ik heb ook niet echt het gevoel dat ik wat gemist heb.
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik heb laatst wat verder gekeken uit verveling, maar is totaal niet bijzonder.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kijk het nog wel. Is niet elke week een nieuwe ep.

    Op zich nog wel ok, beetje als de laatste seizoenen. Niet echt speciaal, maar af en toe zitten er leuke stukken tussen. Draait vooral om Sheldon, de rest vind ik eigenlijk niet boeiend meer.
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vond de aflevering van afgelopen vrijdag wel mooi.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond ep van deze week best leuk. :)
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Serie kenmerkt zich door wisselvalligheid maar wel elke week de moeite om te blijven kijken :)
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Kijkt iemand deze meuk nog? Ik heb laatst wat verder gekeken tot ongeveer dat Sheldon Amy een keer doet, maar het is een sneue bedoeling geworden met deze show...
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben denk ik iets van een jaar geleden ofzo gestopt. Misschien zelfs langer. Had wat afleveringen gemist en toen was er een break en toen nooit meer de behoefte gehad om weer te gaan kijken. Daarvoor was er al een beetje een sleur en keek ik het wel, maar niet echt omdat ik het wilde. Voelde bijna als een verplichting.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Zonde man, het was echt tof voordat Amy kwam.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik vind dit nog wel wekelijks vermaak hoor. Nee, de hoogtijdagen zijn al een tijdje voorbij, maar elke week een aflevering kijken lukt nog echt wel. Laatste episode was echt wel vermakelijk :)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Please no.
    Bizar dat de show nog steeds nummer 1 is. Ben een tijd geleden gestopt. Keek het toen meer als een verplichting ipv dat ik het echt nog leuk vond.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja kijkcijfers staat helaas niet gelijk aan kwaliteit. Sheldon draagt de show wel, maar een show met mini-Sheldon...
    Betwijfel of het leuk wordt en niet een klein irritant ventje gaat proberen leuk te zijn.
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb dit inderdaad ook de eerste seizoenen best trouw gevolgd, maar tegenwoordig kijk ik het alleen als ik het toevallig tegenkom tijdens 't zappen. Leuk voor tijdens het eten of zo, maar echt volgen? Nah, helaas niet meer.
     

Deel Deze Pagina