1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Top Gear

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Head Ninja, 28 jan 2007.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hammond, May en Clarkson hebben natuurlijk een ongekende chemie, dat ga je helaas nooit vervangen.
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Denk idd wel dat ze iets moeten veranderen.

    Met Guy Martin erbij denk ik wel dat het wat meer edgy gaat worden. Die gast is echt nuts en echt een character. Net zoals Jeremy dat was. Kan best wel geinig worden als de formule aangepast wordt.



    Voor degenen die niet weten wie het is. Watch Closer to the Edge, sowieso aanrader.
     
    RemcoM en Ypuh vinden dit leuk.
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat wordt dan wel weer ondertitelingen downloaden ja :+.
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dadelijk wordt het nog een programma dat gaat over auto's. =(

    Dat vind ik ook het enige leuke van de UK Top Gear het gaat wel over autos maar ook vooral om de ongein met de trio, vooral de specials is iets waar ik altijd naar uit kijk.
    Top Gear US of AU zijn in dat opzicht ook enorm saai. Wss omdat zij een veel kleiner budget hebben om dat soort dingen uit te voeren, en er is gewoon chemie tussen de presentatoren, alles wat zij doen voelt gewoon scripted aan. En ja UK is ook scripted maar het voelt gewoon lekkerder en vloeiender aan.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zoals ze in één van die laatste afleveringen rondreden in Peugot's. Ik hield het niet meer van het lachen. Zoiets kun je niet echt scripten en het publiek moet je gewoon goed kennen om de humor er van in te zien. Ik ga ze zeker missen!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoop wel dat ze het bij een engelse zender houden.

    "
    Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May hebben deze week een bespreking gehad met ITV-baas Peter Fincham. Mirror schrijft dat het drietal, samen met Top Gear-producer Andy Wilman, werd gespot bij het huis van Fincham.

    Ook Elaine Bedell, hoofd van de entertainmentproductie van ITV, was bij de vergadering aanwezig. De Britse krant schrijft dat ITV eerder heeft aangegeven niet te gaan onderhandelen met Clarkson over een mogelijk nieuw programma, maar dat lijkt nu dus toch te gebeuren. Volgens Mirror heeft dat te maken met de keuzes van Hammond, May en Wilman om op te stappen bij de BBC. De zender kan op deze manier dus met het hele Top Gear-team in zee.

    De krant meldt ook dat de mannen naast ITV ook met een streamingdienst als Netflix en Amazon om de tafel zitten. Eerder deze week leek Jeremy al te onthullen dat hij weer werkt aan een televisieprogramma. Hij deelde een foto van een gele Chevrolet Corvette met daarachter een camerateam. Fans reageerden daarop gelijk enthousiast.
    "
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Laat Netflix nou gewoon deze team inlijven. Hebben ze weer een topper erbij om nieuwe abbonees te lokken. Lijkt mij heerlijk als Netflix deze team kan inlijven. Heb het al vanaf het begin gezet, kom op NETFLIX!

    Don't think local, think INTERNATIONAL!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben alleen bang dat het dan een Top Gear US gaat worden.
    Top Gear moet wel typisch Engels blijven. Dat is de kracht van de show.
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Denk het niet.
    Elk potentiële koper weet wat de kracht is van TopGear.

    Ze zullen alles zoveel mogelijk willen houden zoals het was, maar dan net in een nieuw jasje stoppen. Rebranding zeg maar.

    Als je het hele concept gaat overgooien als koper, dan heb je:

    1. Een boel money to burn
    2. Hele grote ballen om het aan te durven het anders te doen.
    3. Een concept ontwikkeld waarvan hij zeker weet dat het gaat slagen met de 3 van Top Gear.

    Nah, de koper zal het concept zoveel mogelijk vertrouwd houden waar mogelijk (contractueel gezien dan). Dat is makkelijk, beproefd dat het werkt, herkenbaar en qua kosten in te schatten. Uiteraard zullen er nieuwe elementen erin worden gestopt om het een eigen character te geven, maar als het Netflix wordt, dan zal er denk ik gewoon in UK blijven geschoten.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2015
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal niet de eerste keer zijn dat een andere zender het overneemt en het dan verneukt.
    Zeker die US zenders/bedrijven. Hoe goed Netflix ook bezig is. Als het echt moet laat ze dan maar naar ITV gaan.
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Liever Netflix.

    Die zijn echt niet zo dom om het te Amerikaniseren. Bovendien gaat Andy Wilman ook mee in de deal, die samen dacht ik met Clarkson het Top Gear concept zoals die was bedacht heeft.

    Top Gear heeft ook geen verandering nodig, de show is nog nooit zo populair geweest dus waarom zou je eraan gaan rommelen. Zullen ze hoogstens doen als bepaalde dingen niet meer kunnen ivm bepaalde rechten die nu bij de bbc liggen.

    De Amerikaanse top gear is echt kuuuut, zo dom zijn ze echt niet bij Netflix.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja zou willen dat ik zoveel vertrouwen had in een US bedrijf die misschien iets typisch Engels overneemt.
    Zeker met al hun regeltjes daar en laat Clarkson maar weer lekker amerikanen belachelijk maken.
    Laat ze maar uit alle keuzes lekker naar ITV gaan. In die heb ik nog de meeste vertrouwen dat het ouderwets blijft.
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Guy Martin en Jodie Kidd zouden vervangers kunnen worden? Hmmm gaat beetje setting krijgen van Fifth Gear dan :p
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zo is de laatste aflevering van Top Gear te zien op de BBC
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dus toch Amazon ipv Netflix.
    Denk dat velen hier het liever andersom hadden, omdat Amazon's dienst hier (nog) niet erg populair is. Menig persoon zie ik ook geen 2e abo nemen, voor 1 show.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Best wel erg balen om precies die reden inderdaad.|:-
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ga er niks van merken. :+
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    De nieuwe presentator wordt wagenziek, kan niet praten en rijden tegelijk....dan ben je snel klaar....maar geen andere zoeken, slim bezig BBC!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina