1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Top Gear

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Head Ninja, 28 jan 2007.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Schumacher denk ik niet, heb de aflevering niet gezien maar het lijkt me niet.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Aflevering zal in een paar minuten wel online te vinden zijn. Helaas kunnen wij sinds een jaar ofzo BBC niet meer ontvangen dus dan maar de iets minder legale weg. Heb geen zin om te wachten tot ze hier op tv komen
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nope, denk het ook niet. Op het einde zei Jeremy ook nog dat hij dacht dat Schumacher niet de echte Stig was dus hij zal het waarschijnlijk wel niet geweest zijn.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zag het net het is wel Schumacher, maar is het wel de Stig die wel altijd gezien hebben. ;)
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Denk ook niet echt dat Schumacher al die jaren de tijd heeft gehad om The Stig te zijn :+

    edit//aflevering is online te vinden:D
     
  6. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    nee ik geloof er ook vrij weinig van :9
     
  7. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Is gewoon publiciteitsstuntje waarschijnlijk en kan best dat hij paar keer the stig heeft gespeelt. Alleen no way dat 1 iemand de tijd en de skills heeft om the stig te zijn, zijn er hoogstwaarschijnlijk meerdere
     
  8. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies, maar ik geloof echt dat hij de STIG soms is geweest of soms nog is. Het zag er echt allemaal serieus uit, maar natuurlijk zijn het er veel meer geweest. In deze aflevering geloofde ik imho wel dat Schumi de STIG is geweest, omdat ze echt niet een random person de Fer FXX laten rijden, en tja, Schumi zal dat echt wel mogen met zijn goede contacten. Ik denk zelfs dat de reden dan de Fer. FXX er was omdat Schumacher in de uitzending zat.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk ook dat er meerdere mensen de Stig zijn. Bedenk even hoe onmogelijk het is voor Schumi om elke week in Engeland te zijn om daar rondjes te rijden, terwijl hij ook nog bij Ferrari werkt.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En die specials, waar hij met de bus gaat, of ergens anders komt racen. Dat zal idd niet gaan werken.

    Wat een bak.

     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    wat een auto
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is ook de FXX van Schumacher zelf volgens mij. Heb ooit ergens gelezen dat hij de enige FXX heeft zonder racing stripes
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hoe kan een Shumacher nou de Stig zijn? Dit is gewoon een stunt van de TopGear mensen om iedereen lekker z'n mond dicht te laten houden en dat lukt ze aardig :+

    Het kan Shumacher zijn maar het lijkt me niet dat hij kennis heeft van ALLE snelle auto's. Hoe dan ook +1 voor Top-Gear!
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En iemand anders wel? :+ Als je F1-kampioen bent, kan je overigens wel overweg met bijna elke auto. Wellicht dat rallyrijden nog wat oefening vereist.
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Oke, maar komt er dan niet een slotje als een topic dubbel is?
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hoezo zou hij kennis moeten hebben? Lijkt mij dat hij alleen snel moet kunnen rijden in die auto's

    Maar Schumacher is idd niet de echte Stig, denk zelf ook dat ze gewoon een aantal coureurs hebben die rijden en niet echt een iemand
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Schumi heeft alleen in de FFX gereden, omdat hij dat als enige mocht dacht ik.
    Maar hij is natuurlijk niet The Stig himself, dat moet mysterieus blijven :). Plus Jeremy ontkrachtte het zelf ook al aan het einde.
    Gewoon een leuke publiciteitsstunt, en geef ze eens ongelijk.
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Er zijn meerdere Stig's, dat lijkt mij logisch.
    Er zijn complete theorieën gaande op diverse fora wie welke aflevering rijdt.
    Zo zijn er F1-coureurs geweest (Damon Hill) en die Britse coureur uit de touring car series volgens mij.
    Vorig seizoen heeft The Stig de plek van James May ingenomen remember? :+
    In die race tegen Ze Germans.....:lol:

    Ach feit is dat The Stig gewoon achterlijk snel kan rijden :cool:
     

Deel Deze Pagina