1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Top Gear

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Head Ninja, 28 jan 2007.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ben het daar niet me je eens :+

    Een Formule 1 wagen of een Skoda? Hmmm... :b: Who cares, vond "The Reveal" wel erg gaaf.
     
  2. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Tijdens de rit in de FXX gaat Clarkson ook de hele tijd van: It's almost like F1 etc. dus daar hinten ze al erg overdreven naar Schumi die achter het stuur zit. En dat hij later verdwaald raakt en de reasonably priced car niet goed wegkrijgt van de start zegt toch gewoon voor 100% dat hij het niet is?
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De jouwe heb ik niet gevonden omdat die een foute topic titel heeft :+. Het is Top Gear, niet Topgear :p. En we zijn nu al enkele pagina's in dit topic bezig dus zullen we ook maar hier verder gaan.
    Eigenlijk is dit ook een al dubbele. Maar de laaste post van het originele was nog van 2005.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Echt? Haha! Wist ik niet. :+ Nou ja, jammer dan.
     
  5. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoop voor je dat je wel inzag dat dat verdwaald raken en niet goed van de start wegkrijgen zo bedoeld was, als grap.
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar aan de andere kant kunnen het er ook niet al te veel zijn die the stig zijn, want dan is geheim houden een stuk moeilijker denk ik?
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ach, voor een boel geld, en een nog grotere boete als het verklapt, waarom niet? Ik ga er vanuit dat het meestal een Engelsman is die op het Top Gear Circuit rijdt, maar dat er over de wereld vast nog een paar geweest zijn.
     
  8. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat zeg ik, er waren meerdere hints maar veel mensen denken tóch dat Schumi the Stig is.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Denk je nou serieus dat een F1 coureur niet zo lekker overweg kan met andere auto's? Hoe denk je uberhaupt dat ze het tot de F1 geschopt hebben?

    Daarnaast wel grappig met die FXX. Ook logisch dat Schumi hem bestuurd. Net zoals Kovalainen, toen hij nog testcoureur was bij Renault, de R25 over het Top Gear circuit heen jaste.
     
  10. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja maar jij bedoelt het het in de zin van: oh de Stig kan Schumi nooit zijn want hij zou nooit verkeerd starten in die auto en de weg kwijt raken. Terwijl het overduidelijk niet echt en als grap bedoelt was, dus dat zegt er helemaal niks over.
     
  11. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal altijd een raadsel blijven volgens mij...

    Hoeveel je er ook over discussiert...
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Schumacher is het niet! Pure publiciteitsstunt. De FXX is van Schumacher en alleen hij mag er in rijden van Ferrari. Dus dan maar op zo'n manier dat hij even het witte pak van The Stig aandoet zodat ze er een mooie publiciteitsstunt omheen maken.

    En het heeft gewerkt. Chapeau voor Top Gear. De domme journalisten in Nederland zijn er stuk voor stuk ingetuind! (NOS, RTL etc)
     
  13. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt. Anders had eerder of later vast wel iemand ooit Schumacher op dat circuit zien rondlopen. Hoe zou hij in godsnaam jarenlang stiekem op en van het circuit komen.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2009
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Eigenlijk had je dat wel kunnen verwachten. Echt alles wat Top Gear doet is opgezet spel. Ik begin me er langzaam aan te ergeren. Al die races waar ze toevallige bijna tegelijk aankomen. ><
    Maarja, het blijft zo grappig en de beelden blijven zo goed!
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Vond het opvallend dat May won.....Meestal is het die lange kwal :+
     
  16. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    auto wint altijd in dit soort challanges... meestal zit die lange kwal iid in de auto
     
  17. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Bepaalde beelden worden indd zo gemaakt dat het lijkt alsof ze close aan het racen zijn, maar wat wil je? Het is toch absoluut geen tv als 1 iemand ver voorop staat, en ze liggen 10 tallen mijlen uitelkaar? Dat je al aan het begin van de challenge weet dat er 1 iemand duidelijk gaat winnen. Maar ik denk ook zeker wel dat een aantal dingen en soms hele challenges wel echt zijn hoor, niet alles, maar een aantal dingen wel. :)

    Btw, de FXX moet wel van het bord gehaald worden officieel, zal wel gedaan worden, maar is niet gedaan in de aflevering zelf. :9
     
  18. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
  19. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Het enigste wat ik nog eens zou willen zien als race, is dat ze met dikke GT wagens een keer een echte race op het circuit houden, inclusief pits e.d., gewoon nog een aantal gasten door gooien, en racen maar, met auto's als bijv. Competition Coupe, F430 GT, Aston DBRS9, etc...etc.

    Of gewoon echte wagens, als de DBR9, Saleen SR7, etc...etc. :D
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.566
    Daarom zijn er een stuk of 5/6 Stigs.
    Dat is ook de reden dat het pak ingeroepen is, blijft zo mysterieus en geeft de kijker het idee dat het steeds 1 dezelfde is.
    Maar het zijn dus meerdere.

    @Ninja: ze zijn al eens met een Aston DBR9 over het circuit gejast. _O_
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2009

Deel Deze Pagina