1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Met einde bedoel je de
    Negan arc
    of gewoon de hele serie?
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hele serie, aangezien er na Negan niet veel meer is. Negan is de ultieme bad guy waar al sinds seizoen 2 naar uit word gekeken. Zolang volg ik de Facebook pagina ook en ik heb heel veel gelezen daar. Waarschijnlijk nog een seizoen hierna en misschien nog één daarna, als ik de comments mag geloven, maar geen seizoen 10, reken daar maar niet op.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien maar goed ook want het moet een keer afgelopen zijn. Zal mij benieuwen hoe het allemaal gaat eindigen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben daar ook wel benieuwd naar, want vele vinden dat dit seizoen het slechtste is tot nu toe. Ik ben het daar gedeeltelijk mee eens. Ik snap dat ze personages verder moeten opbouwen, maar naast de hoofdgroep in de serie valt er niet zoveel op te bouwen qua personages.

    Zelf mag het nu ook wel eens een keertje stoppen. Net als bij Vikings en Game of Thrones mag er nu wel een eind aankomen imo. Vooral Vikings was tergend in de tweede helft van seizoen 4. Helaas zie je dat ook in The Walking Dead, er is gewoon te lang geen actie geweest en dat gaat nog wel even duren ook.

    Hoe het echt gaat aflopen weet ik niet, wil ik ook niet weten, maar we moeten er nog best wel een lange tijd op wachten als je comments hier en daar mag geloven. Best jammer, maar zolang het dan maar goed is en:
    Carol mee doet, want hoewel ik haar redenen goed genoeg vind, is haar personage op dit moment gewoon nutteloos. Ze voegt weinig toe meer nadat ze haar redenen voor vertrek heeft gegeven. En ik denk wel dat ze eerst gaat janken als ze hoort van Glenn en Abraham, maar dat ze daarna wel mee gaat als ze ziet in wat voor getale The Saviors zijn. Ze blies ook in haar eentje Terminus op, dus laat haar maar Rambo gaan vind ik. We zullen het hopelijk een keer zien.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hou toch eens godverdomme op met verkondigen waar velen, lees "een stelletje internet lullo's op facebook", ergens van vinden en geef jouw mening zeg...

    Ik vond het een prima episode in ieder geval :) En GoT mag helemaal geen einde aan komen. Dan kijk je lekker niet meer als je het saai vind. En doe nou niet alsof je spoilers niet wil weten :') eerst verkondig je hoe je facebook afspeurt naar spoilers/comic speculatie en vervolgens wil je het niet weten.

    @BigKabuto Ik snap wel waarom Daryl dat deed.
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat wel, maar het is onvermijdelijk dat deze persoon uiteindelijk toch wel weer meedoet. Dus get on with it zeg ik. :)
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik vond het geen slechte ep., maar heel sterk ook niet.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee, die hele groep bestaat geeneens
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Waha, dit foutje was mij eigenlijk helemaal niet opgevallen. Heb je zo'n groot budget! :lol:

    [​IMG]
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De fak moet ik zien?
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kijk 's goed naar de deuropening. :+
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik zie ...


    NOG STEEDS GEEN FUCK.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je bent niet de enige hoor. :+
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is fucking papier, nep, fake, geen echt huis! :+
     
  15. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Nou en joh. Zijn ook geen echte zombies he
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Niet? Shit! Maar hey... de makers kwamen er zelf mee dat het een domme fout was en noemen 't papertown. :+
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was weer ouderwets Walking Dead en niet de goede versie van ouderwets. God god.
    En die CGI haha. Deze zie je wel gelijk.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Yep, dat hert. :lol:

    Zelf vond ik het wel een aardige episode, beter iig dan de afgelopen weken.
    Meest irritante is die Rosita, wat een ongelooflijk kutwijf is dat. Hopelijk faalt haar actie met Sasha.
    Preview voor volgende week beloofd in elk geval meer goeds:
    Carol eindelijk weer op pad en ze dood een walker. :D Kingdom lijkt ook onder te hoge druk te komen te staan, dus nu weet ik zeker dat we de komende episodes gaan opbouwen richting seizoensfinale. Beter fucken ze de fans niet weer met zo'n over de top cliffhanger. :)
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    wat?
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Eindelijk sinds lange tijd weer 's een beetje fatsoenlijke aflevering. Goede sfeer ook in die Zombieland-achtige setting. Die vrouwelijke walker in de deuropening deed me trouwens echt heel erg denken aan Left4Dead. :D
     

Deel Deze Pagina