1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Never go full Recka.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit soort posts, in deze woorden, lees ik graag van je. Wou ik net even horen.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Schiet eens op man. God god..
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Deze opsomming op reddit is ook hoe ik er over denk. Ja het is nogal traag, maar dit seizoen zijn er ook zeker goede punten te benoemen :)
    • The tension created between the Saviors and the protag groups is fantastic, they really make you hate them/feel submissive. The guys are genuine assholes.

    • The acting overall is good, sometimes great

    • The writing/script is mediocre to good

    • The world building is good but could be a lot better (no real idea of the distances and terrain between each location)

    • The character exposition is painfully slow and rehashed

    • Plot progression and pacing is also painfully slow

    • Jumping from place to place each episode and keeping the focus there is a very bad call, it should be jumping back to Rick and Negan all the time

    • There. Is. No. Action. Barely any if at all. This is a huge problem. The AOW arc in the comics is nothing but great action so this is an even bigger let down. Have SOMETHING, anything. And no I don't mean Rick killing a spiked walker off-screen (although the walker itself was badass)
    Edit: oh en @Hybrid wie denk jij dat het is :+ ?

    [​IMG]
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja wie heeft er een kruisboog lol.

    Ze willen je laten geloven dat het Darryl is. Maar het is waarschijnlijk Dwight.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2017
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Jesus?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mijn grootste irritatiepunt is niet dat "er geen actie is", maar dat deze serie 10 minuten doet om een punt te maken. Het is zo fucking voorspelbaar. Aflevering volgende week zal ook wel weer ontzettend voorspelbaar zijn.
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Vorige ep. niet eens gezien. Volgens mij mis ik niks!
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was wel oke.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Meh.

    Niks echt veranderd eigenlijk.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat dus. Letterlijk elk moment zag je van te voren aankomen...

    Op het dak met Michonne was al duidelijk dat ze zich tegen Rick zouden keren, dat The Kingdom op het laatste moment binnen zou vallen zag je al direct bij hoe de aflevering tot stand kwam. Michonne heeft zoveel plot armor dat er echt niemand is die ook maar 1 seconde dacht dat ze daadwerkelijk van dat dak was geflikkert en dat de aflevering zou eindigen met Sasha....ja no shit...

    Als de effecten nu nog eens tof waren of de fightscenes...maar ook die zijn het aangluren niet waard en lijken wel alsmaar slechter te worden.

    Waardeloos, gewoon stoppen ermee.
     
    geertbargeman vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahaha ja weer toepasbaar he :+ Zoals hybrid ook al zei: er is gewoon eigenlijk niks gebeurd behalve dan
    het verraad van die vuilnisbak mensen.

    Ik moest overigens terugspoelen toen je die schreeuw hoorde. Ik zag eerst helemaal niet dat er iemand ergens af viel en begreep al niet wat Negan toen bedoelde met "aah you lost someone". Toen keek ik het terug en dacht "WOW PLOTTWIST. MICHONNE IS NIET DOOD"

    Leuk, allemaal 'setup' dus voor een volgend seizoen weer. :F:
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De enige reden waarom ik nog kijk is eigenlijk puur "omdat iedereen het kijkt".

    De hoop dat er nog iets gaat gebeuren heb ik 2 seizoenen geleden al opgegeven.

    Het is vooral een antclimax elke keer als je vooraf een serie als Homeland kijkt. Waar er zoveel aandacht is besteedt aan elk detail, de manier van filmen, de lichte filters, muziek dat altijd perfect getimed is, het geluid waarbij elk detail klopt.

    En dan schiet je naar TWD met zijn oppervlakkige dialogen, een paar dooie planten, wat kunstmos en eigenlijk het ontbreken van enige sfeer of beleving. Die opgemaakte walkers is leuk en aardig maar is steeds meer een gimmick geworden. In potentie heeft het zoveel maar de uitwerking is zo ontiegelijk simpel.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Komt omdat ze heel veel verdienen aan advertenties he. Slechtste beslissing ooit van ze om zoveel afleveringen per seizoen te hebben. Het budget is er niet naar en dat zie je overal aan terug.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is ook zeker een belangrijk punt. 10-12 afleveringen MAX.

    Er zaten in dit seizoen zo 4 afleveringen die je eruit kunt halen zonder dat je ook maar iets van het "verhaal" mist.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    OMFG: Zit dat er echt in? :F:
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik snap het wel hoor, het zicht was niet al te best.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dit zegt het allemaal.

    Op naar seizoen 8
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb na episode 10 niets meer gekeken en het er even lekker bij gelaten. Nu op één avond de resterende episodes kijken zonder dat ik weer een week moet wachten. Op deze manier zijn sommige crapisodes makkelijker te accepteren.

    Zelf vond ik ep 13 juist weer een van de sterkere ook.
    Kut dat Benjamin eraan moest op die manier en dan ook weer kut dat Richard ook gelijk dood moet. Had dan op een andere manier dat vertrouwen van die bitch-ass Saviors teruggewonnen.

    Ah well. Het is gewoon vermaak verder.

    Finale...

    leuk gedaan dat met Sasha. Was natuurlijk te verwachten dat The Kingdom kwam helpen maar echt precies op dat moment ook gewoon die tijger hé, can't get more Hollywood dan dat. Of gebeurt dat precies zo in de comic ook?

    Is dat wijf van de Scavengers dood? Hoop het wel, waardeloos wijf. Verder zijn we eigenlijk terug bij af, alleen heeft Rick meer mensen dan eerst en Negan minder. Dus het wordt oorlog, woopy. Het gaat hun ook gewoon lukken om dat het hele achtste seizoen uit te rekken.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2017

Deel Deze Pagina