1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vond het wel een interessante episode eigenlijk.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond hem wel tof.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Waar kijken jullie 'm eigenlijk? Zit steeds op de NL Fox te kijken...
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Lekker badass illegaal downloaden.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, o ja... dat bestaat ook nog indd.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond de episode ook zeker wel wat hebben. Vond hem niet zo onnodig aanvoelen als de vorige.

    Was wel even vergeten dat zij er nog waren.

    Zij hebben het hele gebeuren met Negan dus niet meegemaakt. Ik was even vergeten dat Tara en Heath ervandoor zijn gegaan na die satellite dish killing en stond er even van te kijken toen ze nog niet eens wist dat haar vriendin dood was. Was gewoon even vergeten hoe die timeline ook alweer was gegaan.

    Gaat op deze manier alleen nog een beste tijd duren voordat
    Negan zijn koekje van eigen deeg gaat krijgen denk ik. Dit gaat ongetwijfeld pas op het eind gebeuren van S7 of zelfs later denk ik. Want we hebben alweer even niets meer van Carol en Morgan vernomen en echt bijster interessant vind ik het ook niet het gebied waar zij zich bevinden. Zal mij benieuwen waar de laatste twee eps over zullen gaan. Eentje met Carl en die andere dude die naar Negan's kamp gaan en de andere met Carol?
     
  7. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Mocht je het willen weten, dan hier de synopsis van afleveringen 7 en 8. Zijn overigens geen hele grote spoilers, maar geeft een beetje de richting van de episodes aan.

    Episode 7: Sing Me A Song: A deeper look at the Sanctuary and the world of Negan and the Saviors; members of Alexandria look for supplies.
    Episode 8: Hearts Still Beating: Negan's unwelcome visit to Alexandria continues as other members scavenge for supplies; things quickly spin out of control
     
    BigKabuto vindt dit leuk.
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Cool om te weten. Inderdaad amper echt spoilers te noemen. Dit kan dan nog wel interessant gaan worden.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm Negan begint een beetje te veel te worden imo. Hij blijft tof daar niet van maar zijn impact gaat zo een beetje weg.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yup dat vind ik dus ook. Dat hele dreigende is al een beetje weg.

    Paar dingetjes

    Echt stupid as fuck dat Carl in zijn eentje naar Negan ging. Wtf verwachtte hij dat ging gebeuren?

    Misschien heb ik iets gemist, maar waarom deed hij überhaupt het verband van zijn oog af?

    De hele tijd heb ik al zoiets van... knal die Negan gewoon af joh. Hij is nu alleen in dat huis van Rick, alle kans ervoor. Ik snap dat Rick dat niet snel doet want hij heeft genoeg te verliezen maar die Rosita niet. Dus die gaat vast iets proberen. Die dude die trouwens liever wil dat Rick het niet overleeft en hem overal de schuld van geeft moet lekker opdonderen. Gast heeft makkelijk praten en doet zelf geen fuck.

    Echt heel boeiend vind ik het allemaal niet echt helaas. Het kijkt leuk weg en that's it.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2016
  11. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Over je benoemde punt:

    Carl moet zijn verband eraf halen van Negan en mag het niet terug doen.
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Episode 8; matig, voorspelbaar en soms irritant.

    Wel lekker dat
    Spencer killed is door Negan
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Fijne episode. Meerder verhaallijnen en ze gingen allemaal voorruit samen met het algemene plot.
    Want komt het weer terug?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Was wel oke. Blij met
    de terugkeer van Daryl.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ugh, de rek is er echt wel een beetje uit hoor. Fijn wat @Maddmonkey al zei, maar het begint een beetje irritant te worden. Ik kijk er niet echt met plezier naar...
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond het zelf geen slechte episode. Eigenlijk samen met episode 1 de betere van de eerste helft.

    Ik denk niet dat Spencer bedoelde dat Rick maar dood moest, maar sowieso wat hij flikte was bullshit. Zal hem niet missen. Wel wederom weer twee personages weg die al weinig toevoegde. Niks groots dus.

    Tof dat Daryl terug is, maar Negan zal niet blij zijn, ook niet als hij er nog achter zou komen dat Maggie springlevend is. Wel vond ik Negan hier tof in deze ep. Wtf is die dude op het eind en eerder in de ep?

    Oh en waarom beseft Rick
    zich nu ineens wel dat ze kunnen vechten? Het is niet dat Michonne nou iets mega bijzonders tegen hem zei..... lol.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vond het ook geen slechte episode:
    Meerdere verhaallijnen was wel tof, zoals dat Daryl die dikke finaal aan gort sloeg. Dat die het wapen van Rick had zag ik niet aankomen, dus dat vond ik ook wel een fijne verrassing.

    Carol en Morgan gaan nog wel overstag denk ik, maar vind hun rollen aardig kut. Op dit moment werkt dat gewoon niet goed, hun rollen hebben weinig toegevoegde waarde als Morgan niet wil doden en Carol alleen maar alleen gelaten wil worden. Op die manier kan je net zo goed voer voor Lucille wezen.

    Mooi moment wel is dat er nu een ommezwaai is, eindelijk, want 6 van de 8 afleveringen vielen mij best wel tegen. Ik ben gewoon benieuwd of er een eind aan gaat komen dit seizoen, maar ben bang van niet als ik fans mag geloven. Ik zou het echter wel verwelkomen, Negan begint te langdradig en saai te worden imo. Zijn moment van glorie is bij mij al echt iets van het verre verleden.

    Waar ik wel benieuwd naar ben nog is of ze The Kingdom er ook bij gaan betrekken en of Carol en Morgan er ook bijkomen en beter; hoe ze aan wapens en genoeg munitie gaan komen. The Saviors uitschakelen kon wel eens een heel lange en bloederige strijd worden en die gaat dan ook niet zonder slachtoffers aan de kant van Rick en zijn groep. Die leider van Hilltop mag van mij per direct aan Lucille gevoerd worden. Verschrikkelijke rol en verschrikkelijk slecht geacteerd ook.

    We wachten rustig af tot half februari ongeveer. Misschien niet een echte mid season finale, maar wel iets om over na te denken en daar kan ik het wel twee maanden mee uithouden. :)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Paar leuke scènes ook vond ik. Dat papiertje wat Rick en Aaron vonden, gewoon droog. Hoe Negan flipte toen Lucille de kogel kreeg en gewoon zijn scènes die echt wel tof waren. En natuurlijk de reünie. Erg nice muziek terwijl de groep bijeen komt weer. Toffe brohug van Rick en Daryl ook. Gewoon goede shit dit.
     
  19. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Iemand het volgende nog gezien in de post-credits?

    Aan het einde van de episode zien we een man (vrouw?) Alexandria binnen gaan. We zien enkel de schoenen, die ook bij het water was waar die zombies in zaten. Ben benieuwd wie dit is.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yup maar ik heb begrepen van comic lezers dat zij ook geen idee hebben. Apart.
     

Deel Deze Pagina