1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

UEFA Champions League in Berlijn! 2015

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door frhuangshuhong2015, 21 mei 2015.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    LEKKKER BARCAAA
    LEKKER NUKEEEMMM PAK MEE
     
    Nukem 007 en Mallakai vinden dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat laatste kwartier was echt schadelijk voor mijn gezondheid. Neymar en Suarez, meest afgrijselijke voetbalkarakters in een decennia tijd. Twee onterecht afgewezen penalty's en dan een 1-3 die totaal nergens op sloeg, de show begon al voor de 1-2. Zuid Amerikaanse circusartiesten, als je zo aan je winst moet komen.

    Overigens niet alleen maar haat tegenover Barca. Ik vond de rest van het team wel goed, Messi minder, maar die toonde tenminste karakter en is met afstand mijn favoriet bij Barca. Alleen als Neymar en Suarez zich niet gedroegen als volslagen idioten, dan had ik nog met deze nederlaag kunnen leven. Ik was vanaf minuut 1 voor Juventus, geen fan overigens, en Juve had het nog tot de laatste secondes spannend kunnen houden als bovenstaande zich tenminste normaal gedroegen. |:-
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Gelukkig is straks de echte finale erweer. Lekkel basketbal jongen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    True, altijd meer spektakel en heel wat minder gezeik dan bij voetbal.
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ach man stel je niet aan, zo erg was het niet.
    Barcelona is de terechte winnaar alleen al met het getoonde spel en het aantal kansen.
    Barcelona was zeer slordig gisteravond en konden al vroeg de wedstrijd beslissen.

    Ook vergeten dat een Pogba en Vidal bleven door hakken op spelers? Dat Vidal blij moest zijn dat hij na 10 minuten nog op het veld stond? Meneer had toen al 4 overtredingen gemaakt waarvan een schaar van achter?

    Je moet eens wat vaker naar wedstrijden van Barca kijken daarin zie je dat een speler als Neymar in een wedstrijd keihard wordt aangepakt door spelers en zeker door de slagers van Juventus. Een tikje hier een tikje daar.
    Kijk de wedstrijd er maar op terug gisteravond, Suarez en Neymar krijgen zo vaak een schop puur om ze uit balans te brengen.


    Ook toevallig het moment gezien in de laatste 10 minuten waarin Suarez in zijn rug van Bonucci een elleboog kreeg bij een corner die puur was om Suarez uit de tent te lokken?

    De overwinning is meer dan terecht gisteravond.
     
    Nukem 007, RemcoM en Reckuuza vinden dit leuk.
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Gisteren ook gekeken met Madrid fans en Barca haters, heerlijk toch die salt. Als je in de finale met 1 doelpunt voorstaat met nog tien minuten te gaan dan laat je je vallen als je ook maar iets voelt en dan pak je gewoon je tijd met een wissel, iedere ploeg zou dat doen.

    Maar goed, de tweede treble, wat een geweldig seizoen was dit. Sowieso verdiend na al die shit vorig seizoen en mooi als afsluiting voor Xavi. :)
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Die eerste onterecht afgewezen penalty waar jij het over hebt was buiten het feit of het een overtreding was of niet, buiten het penalty gebied.
    Verder gewoon een terechte overwinning, ook al had ik ook liever Juve zien winnen.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Alleen jammer dat Neymar nog moest scoren. Tof voor die gast, maar ik had Suarez wel alle shine gegund. :cool:
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Met dat doelpunt werd hij wel de eerste speler die in beide kwartfinales, beide halve finales en in de finale scoorde, ook topscorer met Messi en Ronaldo. :cool:
     
  10. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Barca wel zeer terecht gewonnen. Ik vond Neymar trouwens wel verschrikkelijk met dat hoofdbandje van hem. 100% Jesus 8), flikker lekker op met dat overdreven religieuze gedoe. HIJ BESTAAT VERDOMME NIET
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    gewoon patat mayenais
     

Deel Deze Pagina