1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Uncharted 4: A Thief's End

Discussie in 'Games' gestart door Stantana, 15 nov 2013.

  1. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Vanavond weer beginnen aan Uncharted. Had ze al gespeeld toen de collectie uit kwam, maar dat is alweer een tijd geleden en deel 4 heb ik inmiddels ook in mijn bezit. Maar het verhaal ben ik wel een beetje kwijt :+Dus vanaf deel 1 beginnen en meteen de hele reeks achter elkaar spelen. Wordt weer een tof avontuur nu ik ze alle 4 achter elkaar kan spelen:cool:
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    En gewoon een hele prettige game.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep maar ik ben heel benieuwd hoe ik hem uiteindelijk vind na het uitspelen. Een tijdje terug was ik tot chapter 10 gekomen bij broer thuis, maar vandaag opnieuw begonnen om het in een stuk door te spelen. Maar na die 10 chapters had ik nog niet zoiets van....yup dit is nu al beter dan 2. We gaan het zien maar ik gok dat 2 mijn favo zal blijven.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Vanavond uitgespeeld. Mooi einde aan een mooie game. Vond hem persoonlijk erg goed. Meer ruimte voor rustige momenten en een tikkeltje minder over-the-top als deel 3 (naar wat ik heb gehoord).
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vind het de beste uit de reeks..
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan zal ik dat meemaken ergens in december of januari als ik dan zin heb de game te spelen.

    Deel 4 is de eerste deel die ik NIET op release heb gekocht.

    Deel 2 tot nu toe nog steeds torenhoog favoriet.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Altijd fijn om te lezen als je de hele reeks nog voor het eerst moet spelen. :+
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Que?

    Lees is nog een keer... Deel 4 is de eerste Uncharted die ik NIET op release dag gelijk had. ;-)
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Een half jaartje achter lopen op de releases heeft zo zijn voordelen. Morgen beginnen aan dit potentiële meesterwerk *fap..

    Mijn handen jeuken om een 4k en pro te halen, maar ik bijt van me af
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Half jaartje? Heb hem nog steeds niet aangeraakt.... ;-)

    Until Dawn moet ik ook nog steeds verder oppakken whahahahahaha.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Sjesus....zonde man. Speel je alleen maar op je Xboner? Kun je je PS4 net zo goed verkopen.....
     
    Mallakai en Servantes vinden dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb hetzelfde hoor. Ik heb de PS4 nog voor exclusives, maar op de een of andere manier kan ik maar niet warm raken van uncharted (terwijl ik echt wel zin heb in TLG en die horizon game)

    maar, ja Anoobie hoort nu bij het xboxhok :+
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Grappig. Ik vond Uncharted meteen erg leuk..
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280



    Team up with your friends and take on hoards of increasingly powerful enemies in Uncharted 4: Survival. The new co-op mode arrives this December.



    According to an insider source at Sony, a standalone DLC for Uncharted 4: A Thief’s End will be revealed and playable at Playstation Experience this December.

    The DLC will revolve around the adventures of Samuel, the brother of Uncharted series protagonist Nathan Drake, and Sully, a long-time cast member of the franchise. The reveal will consist of a gameplay segment, followed by a medley of cutscene footage, and concluding with the name of the DLC.


    The DLC is standalone, and as such is playable without needing to own the original game, and will tell a self-contained story, with Nathan Drake himself present to hand the reigns of adventuring over to his sibling.
    Both Nolan North and Troy Baker are reprising their roles for the standalone, which is reportedly longer than The Last of Us‘ critically-acclaimed DLC Left Behind, and it is internally projected for release in the first quarter of 2017.

    The plan was to also talk about Uncharted 4: Survival here, but Sony seemingly wanted to get out ahead of us on that one. Might be because we tweeted we were planning to leak DLC today? Who knows.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2016
    Kevf vindt dit leuk.
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nope, speel op beide. Echter merk ik dat ik geen energie heb om nieuwe spellen op te pakken. Ik wil graag pick up and play, dus verval ik in even snel een crucible potje Destiny. Dan ben ik na 2 uurtjes zoet.
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430

Deel Deze Pagina