1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Update] Geenstijl en Burgercomité EU gaan voor een referendum; handtekeningen nodig

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kevf, 19 aug 2015.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik twijfel nog of ik moet gaan stemmen of niet.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Wat is Geenstijl eigenlijk ontzettend triest geworden, om het maar niet over die enge reaguursels te hebben.
     
    Matrix vindt dit leuk.
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat gezeik over die stembiljetten ook....oh mijn god.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Inderdaad, ik had me op het ergste voorbereid maar als je dat niet snapte verdien je ook geen stemrecht.

    :+
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Le Lastpak vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nou, het kan nog alle kanten op gaan, want wat ze ermee gaan doen is nog niet zeker en wat al helemaal niet.

    Liever had ik binnen de gehele EU tegen TTIP gestemd. Wij zijn ook niet altijd netjes met de voedselregels, maar die Amerikanen vergiftigen zich werkelijk waar. Voor een referentie verwijs ik je door naar de documentaire Unity (2015). Advies: Niet teveel eten. ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2016
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Doei! Ik ben toch straight dus snap niet waarom je homofoob bij moet halen, dus je hoeft niet zo te discrimineren, erg respectloos.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Lol. Als je tegen discrimineren bent moet je niet pro Putin/Rusland zijn.

    Wij zijn niet perfect in het Westen maar Rusland is 10x erger en Putin is een schurk.
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Putin is een held, die Rusland weer groot heeft gemaakt. Hij heeft er voor gezorgt dat heel veel Russen uit de armoede zijn kunnen komen door het creeeren van heel veel nieuwe banen en educatie in Rusland. Dat het Westen dat de laatste jaren proberen ongedaan te maken is de schuld van Europa en de VS.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat het nog alle kanten op kan gaan was het punt niet.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Leuke copy paste dat je voor iedere dictator kan gebruiken. Putin is alleen geliefd vanwege zijn Westen haat.
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Putin is democratisch herkozen omdat hij geliefd is bij de grote meerderheid in Rusland. Beweren dat hij een dictator is, is pure onzin, de haat komt voornamelijk uit het Westen.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Democratisch [​IMG]
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja democratisch is wanneer een grote meerderheid ergens over stemt. En Putin heeft de grote meerderheid achter zich in Rusland. Dat dat moeilijk te geloven is voor westerlingen komt door de westerse media propaganda tegen Rusland.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Vergeet niet dat de Roebel compleet geïmplodeerd is onder Poetin.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Democratie is niet alleen stemmen. Iedere politieke kandidaat verdient een eerlijke kans. In Rusland wordt je door de overheid vervolgd als je kritiek op het beleid van Putin uit. De Russische media is in handen van Putin. Websites van politieke tegenstanders worden uit de lucht gehaald. De Russische kiezer heeft geen eerlijke keuze tussen de kandidaten en geen toegang tot vrije informatie. Mensen leven in Rusland in angst voor het regime van Putin. Rusland is geen democratie. Maar je mag wel op ome Putin stemmen natuurlijk! En dan vergeten we de verkiezingsfraude ook nog.
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Doe niet zo kinderachtig joh. Ik heb genoeg vriendinnen en kennissen uit Rusland die het tegenovergestelde zeggen en dat westerse media alleen maar haat zaaien tegen Rusland en Putin.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Niet erg betrouwbaar dus.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Er zullen er vast genoeg zijn die hem goed vinden. Dat zegt niet alles though.

    Zijn (internationale) daden zeggen meer dan genoeg;
    vergiftiging ex-spion, inval krim, gedoe rond mh17, gedoe in oekraine, mishandeling homoseksuele nederlandse ambasadeur.....
    En voordat je gaat zeggen dat hij daar niks mee te maken heeft; dat soort dingen gebeuren niet zonder zijn toestemming/opdracht.
     

Deel Deze Pagina