1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig zijn er nog mensen die het WEL begrijpen.... :eek:

    Anyways, plezier hebben kan ik ook in mijn eigen land, in mijn eigen stad nog wel als het moet....daar hoef ik absoluut niet voor op vakantie :)
    Wat iedereen doet moet iedereen voor zichzelf weten, dit is gewoon mijn keuze.
     
  2. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk ga ik 3 weken naar LA omdat we daar een huis hebben kunnen regelen (ge-emigreerde vrienden), Lekker relax beetje cruisen mooi lang LA verkennen, en mss nog naar Las Vegas maar dan moet mijn pa wel akkoord gaan... *)
    Ik ga mijn rijbewijs er mss ook wel halen dan is HELEMAAL chill
     
  3. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    dat rijbewijs is niet geldig in nederland. dus dat lijkt me beetje geldwaste
     
  4. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF!!!! daar ga ik ook naartoe superbruut
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ga twee weken weg. Eerst een paar dagen naar Kuala Lumpur, daarna met de trein naar Singapore en vervolgens de laatste week op een Indonesisch eiland.

    Gelukkig met Singapore Airlines en niet KLM (oid), zodat er ook nog wat te beleven valt op de dertien uur durende vlucht.
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    5 sterrencamping in spanje :D
    Alleen 1 nadeel: me ouders :9
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Voordeel: Eigen tent :cool:
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mijn vader er de centen voor heeft, ga ik dit jaar met hem naar Egypte voor 2 weken. Maar dat zit er volgens mij niet in. Het zou wel super zijn.
     
  9. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Cholera, wat gaan jullie ver en luxe op vakantie. Ik moest het doen met de Rome reis (van school) dit jaar, en volgend jaar Griekenland reis met school. Ik ga daarnaast meestal met m'n ouders een weekendje weg in Nederland :p , met van die lekkere lopendbuffet in de ochtend. Oja, en ik woon hartje natuur randstad Rotterdam. Dus daar is het ook wel rustig, lekker kajakken enzo
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    We zitten in zo'n huisje wel:9
    Nog een nadeel: Gesnurkt van mijn papa en mama :'-(
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    O-)
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    LA verkennen? sorry maar ik weet niet of ik het daar wel mee eens ben :+
     
  13. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom dan niet?.....jaloers? of bezit jij LA? :+:+

    En je US rijbewijs is hier in NL wel geldig! (hangt af van bepaalde zaken!, dan moet je het omzetten naar een NL rijbewijs)
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Lord Armada, short >> LA.. :+
     
  15. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk is dat niet geldig in Nederland. Je bent nog maar net 17 en in Nederland kan je en mag je pas vanaf je 18e je rijbewijs halen. Als je met het "omzetten" opnieuw rij-examen doen bedoelt heb je gelijk, maar dan is het geen omzetten meer _0/. In de VS is het behalen van je rijbewijs veel makkelijker dan in Nederland en heeft dus een hele andere standaard. Vandaar dat je je rijbewijs niet kan omzetten.

    Edit: Ik ga trouwens niet op vakantie omdat ik hiervoor ben aan het sparen:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  16. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga al sind 4 jaar niet meer op vakantie! vind het ook niet erg, ga liever werken in de vakantie, heb ik meer plezier beetje grappen, en centen innen!
     
  17. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Raafke: ik heb er WEL verstand van! want: mijn broer heeft 1.5 jaar geleden precies hetzelfde gedaan!
    Je moet, om het te kunnen omzetten, een half jaar in de VS gewoond hebben en een rijbewijs gehaald hebben ( het moeten 6 maanden in totaal zijn, maar er mag wel tijd tussen zitten; mijn broer is in die rijd ook een maand thuis geweest)
    Oke? geen vragen? mooi gaan we door! LOL :+
     
  18. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Iig een weekendje Londen.
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    tof, zou zeker even naar Picadilly circus gaan, en Virgin winkel checken als je van muziek houdt, ze hebben echt veel daar.

    Ik ben niet zo breed in mijn portemonnee dus wordt waarschijnlijk ergens weekje in nederland, mja moet ook nog gaan werken in de vakantie dus kan wel zijn dat ik nog ergens anders heenga, alleen nog niks geplanned
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit jaar, net zoals elk ander jaar, gaan we naar Marokko. Wordt weer meesterlijk chill :cool:
     

Deel Deze Pagina