1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Van xbox one. Naar pc

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Johnnynl, 5 aug 2017.

  1. Johnnynl

    Johnnynl New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo
    Ik heb een vraagje,
    Is er een mogelijkheid om de xbox one compleet te wissen en er windows 10 er op te zetten,oftewel dat het dus een normale pc wordt.waarom. Hoor ik u vragen,wel de xbox one heeft een krachtige video kaart ,en omdat ik nooit ga wennen aan de controler,heb zoiets van ik maak er een game pc van.als het mogelijk is ,dan heb je dus voor niet te veel geld een krachtige game pc,de video kaarten kosten tegen woordig ook al zo 300 euro.ik hoor het graag van u groetjes john
     
  2. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Nee dat kan niet, haal gewoon een pc en dump de console als je niet met een controller overweg kan.


    [​IMG]
     
  3. Johnnynl

    Johnnynl New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm lijkt me sterk dat het niet kan,tja koop gewoon een game ? Beetje game pc kost al gauw 1000 euro
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Voor niks gaat de zon op. Beetje onzinnig om een console te willen formateren om er een pc van te maken.
    Staar je niet blind op de video kaart die erin zit. Dat is al oude shit natuurlijk.

    Xbox one draait al op win 10 by the way. ;)
     
  5. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Waarom een vraag stellen en het antwoord vervolgens in twijfel trekken? Zoals gezegd kun je nu eenmaal geen Xbox One omzetten tot een PC, anders zou iedereen (om je te citeren) 'voor niet veel geld een krachtige game PC' bouwen.
     

Deel Deze Pagina